به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 43 , از مجموع 43
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    ارغوان خانم این قضاوت منه درباره شما
    اگه درست نبود می تونی کمکم کنی تا به واقعیت نزدیکش کنم
    شما دختر خونگرم و پرانرژی و پرتلاشی هستی و یادگرفتی تو زندگی همیشه برنده باشی و برای به دست آوردن چیزایی که میخوای بجنگی و برنامه ریزی کنی اما یه کم بدبین هستی به نظرم تو تاپیک قبلی تون گفتید چون اون همکارتون به یه همکار دیگه تون یه جمله ای درباره شما گفته بود تا مدتها فکر می کردید ایشون میخوان جای شما رو بگیرن و باهاشون تند برخورد می کردید که به گفته خودتون بعد از مدتی متوجه شدید که سوءتفاهم بوده
    درباره گواهی بکارت فقط چون جاری شما یه حرفی زده شما اینقدر نگران هستید و منتظرید اونا دهن باز کنند تا جوابشون رو به صورت کوبنده بدید در صورتی که خود همسرتون گفتن که همچین چیزی براشون مطرح نیست اگرچه کار عاقلانه ای کردید که گواهی رو گرفتید یادمه در کلاس تنظیم خانواده دانشگاه هم استادمون توصیه کرد اینکارو بکنید ولی درک نمی کنم چرا انقدر با بدبینی منتظرید تا همسرتون یا اونها حرفی بزنن تا به قول خودتون گواهی رو بکوبید تو صورتشون؟
    اصل موضوع تاپیک هم اینه که حق طلاق رو بگیرید تا اگه احساس خطر کردین راحت بتونین ازش استفاده کنین
    شما استراتژی هاتون رو بر مبنای بی اعتمادی به همسرتون و خانواده ش گذاشتید و می خواهید گارد خودتون رو محکم ببندید تا اگه اونا پاشونو کج گذاشتن از خودتون دفاع کنین و آیا بذر این بی اعتمادی رو همسرتون و خانواده ش تو دل شما کاشتن؟ همسرتون که خونه و ماشین رو به نام شما زدن در واقع به شهادت اکثر آقایون تالار کار عاقلانه ای نکردن (درسته با همدیگه تلاش کردین و اونارو خریدین پس عاقلانه ش این بوده که نصف نصف به نام بزنید درست میگم؟)و کارشون عاشقانه و برای اثبات علاقه شون به شما بوده و جایی برای این همه بی اعتمادی باقی نذاشتن رقم نسبتا بالای مهریه رو پذیرفتن به قول خودتون بهترین تالار و اینا ولی بازم شما حس می کنید دیگه اون آدم منطقی و آرام و صبور گذشته نیستن چرا؟ من نگران روزی هستم که علاقه زیاد ایشون به شما کم بشه واقعیت اینه که زندگی زناشویی عرصه جنگ و رقابت نیست عرصه محبت و عشق ورزیه که حتما باید توام با زیرکی و سیاست باشه اما با روحیه جنگیدن وارد میدون شدن شما رو به شکست نزدیکتر می کنه تا پیروزی
    در مورد مثالهایی که زدین اینکه اونها بخوان شما تو جشنی که براتون می گیرن شرکت کنید که خیلی طبیعیه و اصلا مگه بدون عروس و داماد هم میشه جشن عروسی گرفت؟ حالا درباره زمانش می تونید با اونها صحبت کنید که بعد از مراسم خودتون باشه که استرس مراسم خودتون رو نداشته باشین
    درباره گواهی بکارت هم فعلا فقط یک ظن هست یعنی شما انقدر از اونها بدتون میاد چون احتمال می دید اونا بخوان همچین چیزی بگن؟
    در ضمن من همچنان در مثال های شما موردی از رفتار نامناسب از همسرتون پیدا نکردم
    اگه دوس داشتی می تونی مثال های دیگه ای بزنی

  2. 5 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 16 مرداد 92), del (دوشنبه 21 مرداد 92), shapoor (پنجشنبه 17 مرداد 92), فرانک بانو (پنجشنبه 17 مرداد 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 17 مرداد 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    جناب Rude Boy کارشناسان تنظیم خانواده به خانمها مخصوصا خانمهایی که در سن بالاتر از 23-24 سال ازدواج می کنن توصیه می کنن که این گواهی رو بگیرن تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری بشه
    تو کلاس تنظیم خانواده دانشگاه که به ما این توصیه رو کردن
    ویرایش توسط saraamini : پنجشنبه 17 مرداد 92 در ساعت 02:11

  4. #43
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    متأسفانه این تاپیک روند فرسایشی و بحث و جدل پیدا کرده و از روند مشاوره ای خارج شده است .

    علاوه برآن با نظر به عنوان تاپیک بیشتر یک مشاوره حقوقی نیاز دارد .

    اگر هدف دریافت ترفندهایی که به نوعی فریب کاری برای تحقق خواسته مورد نظر هست است که همدردی در این زمینه

    نمی تواندکمکی بکند


    ارغوان عزیز

    برای دریافت مشاوره در خصوص نگرانی های پیشاپیش شما و ترس های شما از آینده نیامده که احساسات منفی تولید

    می کندو این احساسات منجر به رفتار می شود . به عبارتی ذهن خوانی های منفی که خود نیز اذعان داشته اید
    می توانید

    تاپیک جدید باز کنید .


    در واقع
    مشکل شما اکنون نداشتم حق طلاق نیست . و این نیست که آرامش شما را به هم زده است .

    بلکه ذهن خوانی های منفی و برداشت های منفی از رفتارها یا تفاوتها و فاصله های فرهنگی ای هست که البته

    این هم در پستهای شما واضح نیست و مواردی که به عنوان سند ارائه کرده اید هنوز در مورد شما اتفاق نیفتاده و

    صرفاً ذهن خوانی هست .


    این تاپیک به دلیل حاشیه رفتن و غیر مشاوره ای بودن و عدم امکان دادن مشاوره تحت عنوان تاپیک قفل می شود





  5. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    shapoor (پنجشنبه 17 مرداد 92), ویدا@ (پنجشنبه 17 مرداد 92)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.