به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 72

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 دی 92 [ 17:15]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    658
    سطح
    13
    Points: 658, Level: 13
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 36 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy خود آزاری ..... ( جنگ با زندگی ، حماقت کردم )

    با سلام خدمت دوستان عزیز .

    من الان 5، 6 سال است که مثل احمق ها زندگی کرده ام .

    من خودم ادای احمق ها را در آوردم و نخواستم در دنیای واقعی زندگی کنم .

    در دنیای خیالی خودم، فکر می کردم روانی هستم و مثل روانی ها رفتار می کردم . الان 32 سالمه همه بهم می گن خوشگل، خوش صدا، باهوش و خوشتیپی .

    همه دلشون برای من می سوزه که چرا این کار را با خودم می کنم .

    الان من ازدواج نکرده ام . به شدت پرخاشگر هستم . و همش حسرت روزهایی را می خورم که از دست داده ام .

    در محیط کار همه من را به عنوان یک انسان مشکل دار پذیرفته اند . و سعی کردند کمکم کنند که به حالت عادی برگردم .

    این موضوع که آنها متوجه شدند من دارو می خورم و کمکم کردند و از درون دلشان برایم می سوزد و بهم محبت می کنند ناراحتم می کنه . از طرفی شرکتی که در آن کار می کنم خیلی با کلاسه و حیفه از دستش بدم یا محیط کاری ام را عوض کنم .

    خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید .

    من به پرخاشگری و یک سری کارهای غیر عادی عادت کرده ام .

    باید جلویش را بگیرم .

    آیا می شود من تبدیل به یک انسان شوخ طبع و خوب و مهربان شوم ؟

    خواهش می کنم مرا راهنمایی نمایید.

    باید خیلی زحمت بکشم.

    وقتی همکارانم با من صحبت می کنند، احساس می کنم که پیش خودشان می گویند این چقدر سختی کشیده و این موضوع مرا ناراحت می کند.

    اگر شما بودید، جایی کار می کردید که به شما کمک کرده اند که خوب شوید ؟

    اعضای شرکت همه با هم کمک کردند که من خوب شوم .

    این موضوع ناراحت کننده نیست؟
    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 05 تیر 92 در ساعت 02:19


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.