اره و شوهرم هم ديد كه من ٤ تا اس ام اس دادم اونم توي ١٠ دقيقه.
بعدش نه اس ام اس نه زنگي.
برخي از دوستان فكر ميكنند كه من كلي مدت با استاده رابطه داشتم.
متن اس ام اس ها رو هم كه شوهرم توي گوشيم كه خونده خودش
تشکرشده 0 در 0 پست
اره و شوهرم هم ديد كه من ٤ تا اس ام اس دادم اونم توي ١٠ دقيقه.
بعدش نه اس ام اس نه زنگي.
برخي از دوستان فكر ميكنند كه من كلي مدت با استاده رابطه داشتم.
متن اس ام اس ها رو هم كه شوهرم توي گوشيم كه خونده خودش
تشکرشده 1,881 در 749 پست
خانمی شوهرت تماس هم باهات نمی گیره ؟ یا اس ام اس ؟
خیلی کار خوبی کردی که پرینت رو گرفتی و نشونش دادی . به نظر من که گفتی فشار درسی هم روشه ، حتما این مزید بر علت شده . چون تاکید کرده که تا 28 خرداد کاری نداشته باشی.
در واقع مردا نمی تونن همزمان به دو موضوع فکر کنن. اون می خواد تا 28 ام احتمالا درساش رو بذاره کنار و فکرش رو کنه. اتفاقا خیلی خوبه . چون تا اون موقع از میزان خشمش خیلی کمتر شده و چون یه مدتی گذشته ، عاقلانه تصمیم می گیره .
علتی برات آورد که چرا تا 28 ام ؟ یا خودت فکر می کنی چرا گفته 28 ام ؟
در هر حال به حرفش احترام بذار. بذار یه مدت تنها باشه ، تا هم با خودش کنار بیاد ، هم عدم حضور تو رو حس کنه و دلتنگت بشه .
شرایطی که گفتی نشون میده اوضاع اونقدرا هم حاد نیست
درد و دل هات رو اینجا بگو. بذار سبک بشی.
موفق باشی
تشکرشده 0 در 0 پست
ممنونم از همدرديتون با من.
اخه ميگه ميخوام خوب فكر كنم تا مشكلات مون حل شه.
ميگه نميخوام حرمتامون شكسته شه.
به خاطر همين بايد از هم دور باشيم.
ولي واقعا تحمل ٤٥ روز ديگه كه أرش بي خبر باشم واسم كابوس.
ميترسم سرد شه.
ميترسم دوست داشتنش كم شه.
اون ميگه تو اين مدت حتي بهم زنگ يا اس هم نزنيم
- - - Updated - - -
ممنونم از همدرديتون با من.
اخه ميگه ميخوام خوب فكر كنم تا مشكلات مون حل شه.
ميگه نميخوام حرمتامون شكسته شه.
به خاطر همين بايد از هم دور باشيم.
ولي واقعا تحمل ٤٥ روز ديگه كه أرش بي خبر باشم واسم كابوس.
ميترسم سرد شه.
ميترسم دوست داشتنش كم شه.
اون ميگه تو اين مدت حتي بهم زنگ يا اس هم نزنيم
تشکرشده 1,600 در 571 پست
حرف بقیه رو توجه نکنید
من به عنوان یه مرد به شما می گم ، همسرتون حس خیانت نکرده ، فقط احساس کرده نادیده گرفتید
این خیلی ناراحتش کرده ، اگه هم حرف خیانت بزنه فقط می خواد شما بهش اطمینان بدید ، مثل بچه ها که به پدر مادرشون می گن شما منو دوس ندارید.
کلا رابطه رو به هیچ عنوان قطع نکنید
چند وقت یکبار حالش رو بپرسید بدون اینکه صحبتی از اون موضوع کنید
تشکرشده 1,881 در 749 پست
گاهی بهش اس ام اس بزن . گاهی هم زنگ بزن. حالش رو بپرس، بگو دلتنگ شدی و در مورد درسهاش سوال کن و .... اما برای دیدن عجله نکن. بذار با خودش کنار بیاد.
ahuman (جمعه 13 اردیبهشت 92)
تشکرشده 345 در 153 پست
سلام
منم با خانم اسمونی موافقم . گاهی یه sms بدین برا موضوعات دیگه غیر از این قضیه . گاهی طوری ک نیاز به جواب نداشته باشه و گاهی هم لازم باشه ایشون جواب بده البته نه زیاد
احتمالا تو این مدت نمی تونه تحمل کنه خودشم اس ام اس میده
ایشالله به زودی حل میشه مشکل تون نگران نباشین
asemani (جمعه 13 اردیبهشت 92)
تشکرشده 0 در 0 پست
اگه بهش زنگ بزنم لجبازي ميكنه.
اول قرار بود ٢٥ ارديبهشت همو ببينيم و مشكلات مون حل كنيم.
بهش زنگ زدم و اس دادم گفت حالا كه به حرفم گوش نميكني ٥ هفته ديدارمون رو به تعويق مي اندازم.
بام لجبازي ميكه.
از مديريت همدردي خواهان پيشنهادم كه من چي كار كنم؟؟!!
خيلي داره بهم سخت مي گذره.
تشکرشده 69 در 39 پست
مشکل این خانم اصلا هم بزرگ نیست و مطمئن باش به کوری چشم شما خیلی زود حل میشه مگه اینکه شوهرش خدای نکرده از مردایی باشه که خودشون با عالم و آدم رابطه دارن و به قول معروف کافر همه را به کیش خود پندارد که مطمئنا اینطوری نیست
نکنه فکر کردی تو با توهین کردن و سرزنش این خانومو راهنمایی کردی آره؟ از تشکرهایی که از پستت شده معلومه
- - - Updated - - -
مشکل این خانم اصلا هم بزرگ نیست و مطمئن باش به کوری چشم شما خیلی زود حل میشه مگه اینکه شوهرش خدای نکرده از مردایی باشه که خودشون با عالم و آدم رابطه دارن و به قول معروف کافر همه را به کیش خود پندارد که مطمئنا اینطوری نیست
نکنه فکر کردی تو با توهین کردن و سرزنش این خانومو راهنمایی کردی آره؟ از تشکرهایی که از پستت شده معلومه
فرهنگ 27 (شنبه 14 اردیبهشت 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)
تشکرشده 0 در 0 پست
شكوفه جان مرسي از همدرديت.
تشکرشده 9 در 4 پست
سلام عزیزم،مطمىن باش که مشکلت حل میشه،فقط صبر داشته باش،تو صادقانه حرف زدی و حرفی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند ;-)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)