به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 53
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    133
    سطح
    2
    Points: 133, Level: 2
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اره و شوهرم هم ديد كه من ٤ تا اس ام اس دادم اونم توي ١٠ دقيقه.
    بعدش نه اس ام اس نه زنگي.
    برخي از دوستان فكر ميكنند كه من كلي مدت با استاده رابطه داشتم.
    متن اس ام اس ها رو هم كه شوهرم توي گوشيم كه خونده خودش

  2. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    خانمی شوهرت تماس هم باهات نمی گیره ؟ یا اس ام اس ؟
    خیلی کار خوبی کردی که پرینت رو گرفتی و نشونش دادی . به نظر من که گفتی فشار درسی هم روشه ، حتما این مزید بر علت شده . چون تاکید کرده که تا 28 خرداد کاری نداشته باشی.
    در واقع مردا نمی تونن همزمان به دو موضوع فکر کنن. اون می خواد تا 28 ام احتمالا درساش رو بذاره کنار و فکرش رو کنه. اتفاقا خیلی خوبه . چون تا اون موقع از میزان خشمش خیلی کمتر شده و چون یه مدتی گذشته ، عاقلانه تصمیم می گیره .
    علتی برات آورد که چرا تا 28 ام ؟ یا خودت فکر می کنی چرا گفته 28 ام ؟
    در هر حال به حرفش احترام بذار. بذار یه مدت تنها باشه ، تا هم با خودش کنار بیاد ، هم عدم حضور تو رو حس کنه و دلتنگت بشه .
    شرایطی که گفتی نشون میده اوضاع اونقدرا هم حاد نیست
    درد و دل هات رو اینجا بگو. بذار سبک بشی.
    موفق باشی

  3. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    133
    سطح
    2
    Points: 133, Level: 2
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از همدرديتون با من.
    اخه ميگه ميخوام خوب فكر كنم تا مشكلات مون حل شه.
    ميگه نميخوام حرمتامون شكسته شه.
    به خاطر همين بايد از هم دور باشيم.
    ولي واقعا تحمل ٤٥ روز ديگه كه أرش بي خبر باشم واسم كابوس.
    ميترسم سرد شه.
    ميترسم دوست داشتنش كم شه.
    اون ميگه تو اين مدت حتي بهم زنگ يا اس هم نزنيم

    - - - Updated - - -

    ممنونم از همدرديتون با من.
    اخه ميگه ميخوام خوب فكر كنم تا مشكلات مون حل شه.
    ميگه نميخوام حرمتامون شكسته شه.
    به خاطر همين بايد از هم دور باشيم.
    ولي واقعا تحمل ٤٥ روز ديگه كه أرش بي خبر باشم واسم كابوس.
    ميترسم سرد شه.
    ميترسم دوست داشتنش كم شه.
    اون ميگه تو اين مدت حتي بهم زنگ يا اس هم نزنيم

  4. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گلگين نمایش پست ها
    ممنونم از همدرديتون با من.
    اخه ميگه ميخوام خوب فكر كنم تا مشكلات مون حل شه.
    ميگه نميخوام حرمتامون شكسته شه.
    به خاطر همين بايد از هم دور باشيم.
    ولي واقعا تحمل ٤٥ روز ديگه كه أرش بي خبر باشم واسم كابوس.
    ميترسم سرد شه.
    ميترسم دوست داشتنش كم شه.
    اون ميگه تو اين مدت حتي بهم زنگ يا اس هم نزنيم

    - - - Updated - - -

    ممنونم از همدرديتون با من.
    اخه ميگه ميخوام خوب فكر كنم تا مشكلات مون حل شه.
    ميگه نميخوام حرمتامون شكسته شه.
    به خاطر همين بايد از هم دور باشيم.
    ولي واقعا تحمل ٤٥ روز ديگه كه أرش بي خبر باشم واسم كابوس.
    ميترسم سرد شه.
    ميترسم دوست داشتنش كم شه.
    اون ميگه تو اين مدت حتي بهم زنگ يا اس هم نزنيم
    حرف بقیه رو توجه نکنید
    من به عنوان یه مرد به شما می گم ، همسرتون حس خیانت نکرده ، فقط احساس کرده نادیده گرفتید
    این خیلی ناراحتش کرده ، اگه هم حرف خیانت بزنه فقط می خواد شما بهش اطمینان بدید ، مثل بچه ها که به پدر مادرشون می گن شما منو دوس ندارید.
    کلا رابطه رو به هیچ عنوان قطع نکنید
    چند وقت یکبار حالش رو بپرسید بدون اینکه صحبتی از اون موضوع کنید

  5. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    گاهی بهش اس ام اس بزن . گاهی هم زنگ بزن. حالش رو بپرس، بگو دلتنگ شدی و در مورد درسهاش سوال کن و .... اما برای دیدن عجله نکن. بذار با خودش کنار بیاد.

  6. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    ahuman (جمعه 13 اردیبهشت 92)

  7. #46
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    منم با خانم اسمونی موافقم . گاهی یه sms بدین برا موضوعات دیگه غیر از این قضیه . گاهی طوری ک نیاز به جواب نداشته باشه و گاهی هم لازم باشه ایشون جواب بده البته نه زیاد
    احتمالا تو این مدت نمی تونه تحمل کنه خودشم اس ام اس میده
    ایشالله به زودی حل میشه مشکل تون نگران نباشین

  8. کاربر روبرو از پست مفید ahuman تشکرکرده است .

    asemani (جمعه 13 اردیبهشت 92)

  9. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    133
    سطح
    2
    Points: 133, Level: 2
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه بهش زنگ بزنم لجبازي ميكنه.
    اول قرار بود ٢٥ ارديبهشت همو ببينيم و مشكلات مون حل كنيم.
    بهش زنگ زدم و اس دادم گفت حالا كه به حرفم گوش نميكني ٥ هفته ديدارمون رو به تعويق مي اندازم.
    بام لجبازي ميكه.
    از مديريت همدردي خواهان پيشنهادم كه من چي كار كنم؟؟!!
    خيلي داره بهم سخت مي گذره.

  10. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 خرداد 93 [ 07:40]
    تاریخ عضویت
    1391-10-28
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    1,574
    سطح
    22
    Points: 1,574, Level: 22
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    3

    تشکرشده 69 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مشکل این خانم اصلا هم بزرگ نیست و مطمئن باش به کوری چشم شما خیلی زود حل میشه مگه اینکه شوهرش خدای نکرده از مردایی باشه که خودشون با عالم و آدم رابطه دارن و به قول معروف کافر همه را به کیش خود پندارد که مطمئنا اینطوری نیست
    نکنه فکر کردی تو با توهین کردن و سرزنش این خانومو راهنمایی کردی آره؟ از تشکرهایی که از پستت شده معلومه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط palazgolakh نمایش پست ها
    خوشتیپ الان شما با پیامت این خانومو راهنمایی کردی می تونی به من بگی چه لزومی داره یه خانومی که از خودش تعریف می کنه و نجابتشو به رخ میکشه بیاد حدود 40 روز به مردی غریبه اس بده اونم استاد داداشش و از اعتماد شوهرش سوءاستاده کنه و در اخر بگه من مجردم و بعد هی خودشو توجیه کنه من یه مرد هستم و این حق و به شوهر این خانوم می دم میدونی چرا چون از خوبی من از اعتمادم سو استفاده کرده میدونی چقدر برا یه مرد سخته تحملش؟؟؟؟؟؟لطفا بیخود تز نده و شما دوست عزیزی که مرتکب این مشکل بسیار بزرگ شدی با این کارا نمی تونی از دل شوهرت در اری چون اون بنده خدا همین الانم داره از تو میخوره که سکوت کرده بهش حق بده و از این کارات خودتو توجیه نکن امیدوارم این مشکلت انشااله حل شه ولی برو واقعا به کارات فکر کن و با اندیشه درست به این موضوع رسیدگی کن
    یا حق

    - - - Updated - - -

    من متن اولیه و زیاد نخوندم اگر نوشتم 40 روز با عرض معضرت از متن این دوستمون شیدا دیدم به حر حال پوزش
    مشکل این خانم اصلا هم بزرگ نیست و مطمئن باش به کوری چشم شما خیلی زود حل میشه مگه اینکه شوهرش خدای نکرده از مردایی باشه که خودشون با عالم و آدم رابطه دارن و به قول معروف کافر همه را به کیش خود پندارد که مطمئنا اینطوری نیست
    نکنه فکر کردی تو با توهین کردن و سرزنش این خانومو راهنمایی کردی آره؟ از تشکرهایی که از پستت شده معلومه

  11. 2 کاربر از پست مفید شکوفه کویری تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 14 اردیبهشت 92), سنجاب بازیگوش (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)

  12. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 01:07]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    133
    سطح
    2
    Points: 133, Level: 2
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شكوفه جان مرسي از همدرديت.

  13. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 96 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-26
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,510
    سطح
    37
    Points: 3,510, Level: 37
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم،مطمىن باش که مشکلت حل میشه،فقط صبر داشته باش،تو صادقانه حرف زدی و حرفی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند ;-)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چگونه می توان به سؤال بچه ها در مورد مسائل جنسی پاسخ داد؟
    توسط مـادرانـه در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 11:26
  2. خیانت در توافقات و کارهای بدتر از خیانت جنسی!!
    توسط بهزاد10 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 80
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 آبان 93, 17:41
  3. ما سر مسائل جنسی توافق نداریم
    توسط خوشنویس در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آذر 91, 13:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.