چطور از عشقم دل بکنم ؟
سلام
لینک تاپیکی که مشکلم اونجا مطرح شده این هستش:
چطور از عشقم دل بکنم(به خاطر دوستم)
اما به طور خلاصه اینجا میگم:
من به مردی که 11 سال از خودم بزرگتر بود و قبلا یکبار ازدواج کرده و یه پسر داره علاقمند شدم
البته قبل از اینکه بهشون بگم متوجه شدم ایشون هم به من علاقه مند هستند اما میدونستم به خاطر شرایطی که داشتن به خودشون این اجازه رو نمیدادند که حرفشون رو بزنند
به خاطر همین من بعد از چند ماه کلنجار با خودم بالاخره بهشون گفتم
ایشون اوایل و بار ها گفت که دختر برو دنبال زندگیت و حیف میشی و ...
اما من واقعا احساس میکردم کسیه که دنبالش بودم و همیشه دلم میخواست
ایشون به خاطر یه سری مشکلات گفتن که بعید می دونم بتونیم با هم ازدواج کنیم ،
اما چون میخواستیم تلاشمون رو کرده باشیم ارتباطمون شکل گرفت ( میگم ارتباط چون توش رابطه ج... نبود)
حالا بعد از نزدیک 2 سال به این نتیجه رسیدیم که واقعا نمیشه با هم ازدواج کنیم
به خاطر بعضی از مشکلات و شرایطی که ایشون دارن
حالا من باید چه کنم؟
ترکش کنم؟ چطوری آخه؟
دوباره سعی کنیم شاید به یه نتیجه ای برسیم؟
نمیدونم چیکار کنم!
لطفا پست های لینک قبلیم که مشکلم رو کامل تر توضیح دادم بخونید
[size=medium][align=center]هیچ وقت نگذارید كه هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش كند
و شجاعت این را داشته باشید كه از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی كنید...[/align][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)