RE: از خودم خسته شدم، راهنمای ام کنید تغییر کنم

نوشته اصلی توسط
green
اگه نیازهای جنسی شوهرتونو سرکوب نکرده بودین ممکن بود وقتی هم که با هم قهرین برای ارضای نیازهای جنسیش به سمت شما بیاد و حتماً این برای شما خوشایند تر از بی محلی ایشون هست. جاذبه جنسی زنان برای شوهراشون یه امتیاز خیلی مثبت برای زنها به حساب میاد که متاسفانه شما خودتونو از این امتیاز محروم کردین.
دوستامم اتفاقا میگن به خاطر این موضوع شوهراشون نمیتونن زیاد باهاشون قهر کنن.
اما شوهر من این طوری نیست یعنی وقتی هم که با هم قهرم نیستیم ، خیلی براش مهم نیست.
به نظرتون با اینکه من الان خیلی دیدم فرق کرده ولی این رفتارش نشات گرفته از رفتار منه؟
میشه بگین چی کار کنم که ایشون هم مثل بقیه آقایون شن؟ آقای green حق با شماست اما میشه بهم راه حل بدین؟
فکر میکنم ایشون انقده قد باشن که حتی اگه رفتار من از ابتدا هم درست بود به خاطر این مسائل کوتاه نیاد. این طور نیست؟؟؟
************************************************** ******
دوستان خوبم یه چیز دیگه که جدیدا خیلی آزارم میده شکاکیم هست. مثلا وقتی میگه باید برم دانشگاه واسه مرتب کردن و نظارت بر نصب برنامه واسه ترم جدید و کار کردن با نرم افزارایی که لازم دارم یه خورده یادم رفته کارکردن باهاشونو، بهش شک میکنم آخه هرروز از ساعت 4 تا هفت و نیم میره اونجا!!!!!! یه بار گفتم نمیشه منم ببری کمکت کنم حتی اگه حوصلم سر رفت خودم برمیگردم خونه اما به شدت ناراحت شد و داد زد. راستش این ناراحتیشو بیشتر میذارم رو اینکه شاید داره بهم دروغ میگه.
موبایلشو چک میکنم. سر کارش زنگ میزنم ببینم رفته یا نه.و....
نمیدونم این حسم طبیعیه یا نه؟ و باید چی کار کنم؟
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)