به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 47 از 49 نخستنخست ... 7172737383940414243444546474849 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 461 تا 470 , از مجموع 488
  1. #461
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    paiize: آقا امیر سلام
    امیدوارم خوب وخوش باشید درکنار خانمتون
    چرا نمیاین از حالتون بگید!؟؟؟بی انصافیه که دوستان خودتون رو ازخودتون بی خبر بگذارید
    خانمتون چطوره؟دوران بارداریش خوب پیش میره که انشاالله؟


    به نظرم بیایدوتوی حال واحوال از خودتون وزندگیدون بگید،ماهم استفاده کنیم از تجربه هاتون البته اگهدوست دارید ونمیگید باز پاییزه خانم سروکله اش پیدا شد!
    دوست دارم از حالتون بدونم


    سلام خانم پاییزه. ممنونم از احوالپرسی شما. عذرخواهی من رو بابت این تاخیر چندساله در پاسخگویی لطفا بپذیرید. متاسفانه فرزند اول من از دست رفت و من دچار یک فروپاشی روانی بودم مدتی بعد از این اتفاق و نتونستم دیگه به این سایت سر بزنم و بعد هم مسائل جاری دیگه ای در زندگی. شرمنده هستم که با این تاخیر بسیار زیاد جواب شمارو میدم. امیدوارم شما و خانواده محترمون در سلامتی کامل باشید. عذرخواهی میکنم پیام خصوصی شمارو اینجا میذارم چون لینک ها نامفهوم بودن نفهمیدم چطوری باید اشتراک تهیه کنم که بتونم بهتون جواب بدم.

  2. 2 کاربر از پست مفید Amir A تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 21 مهر 04), مدیرهمدردی (دوشنبه 28 مهر 04)

  3. #462
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام آقا امیر
    خواهش میکنم،درک میکنم که شرایط شما مناسب نبود ،نیازی به عذرخواهی نیست،اصلا فراموش کرده بودم که پیامی برای شما فرستادم فکر میکنم ۶ یا ۷ سالی از اون زمان گذشته
    یادمه همون موقع ها که شرایط زندگی تون هنوز پایدار نشده بود شما خبر بارداری همسرتون رو اینجا نوشتین،من نگران شده بودم و پیش خودم فکر میکردم که ایشون احتمالا با اون حجم از استرس از پس این بارداری برنمیاد برای همین دوست داشتم از حال همسرتون و اوضاع زندگیتون با خبر باشم،خیلی متاسفم که فرزند اول رو از دست دادین،اما در تمامِ از دست دادن های زندگی حکمتی عمیق وجود داره،شاید شما و همسرتون باید از اون مرحله بااین اتفاق عبور میکردید
    و خدا روشکر که دوباره خداوند مهربان به شما فرزندان دیگری رو هدیه داد.
    ایرادی نداره که پیام رو اینجا گذاشتید،اتفاقا تاپیک حال و احواله و من هم جویای حالتون بودم
    من هم برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی دارم
    در پناه خدا باشید.

  4. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Amir A (سه شنبه 22 مهر 04), parsa1400 (جمعه 30 آبان 04), مدیرهمدردی (دوشنبه 28 مهر 04)

  5. #463
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    سلامت باشید. البته اشتباه از خودش بود ولی بله زندگی همش درسه و سخت ترین درس هارو با همون موردی بهت میده که یا زیادی خواستی و اصرار کردی برای داشتنش یا زیاد از حد پسش زدی و قضاوتش کردی.
    خانم پاییزه اینجا چرا به این شکل دراومده؟ اتفاق خاصی افتاده یا مردم دیگه برای مشاوره سراغ چت جی پی تی میرن؟ من بخاطر دارم که مطالب و مقالات اموزنده و خیلی غنی ای اینجا گرداوری شده بود بطوری که هرچی میخوندی تموم نمیشد حیفه چرا به این وضعیت سوت و کور دراومده؟

  6. 2 کاربر از پست مفید Amir A تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 03 آبان 04), parsa1400 (جمعه 30 آبان 04)

  7. #464
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    راستش من فکر میکنم دسترسی به فضای مجازی خارج از این سایت راحتتر شده و همه با پیج و کانال های مشاوره ای کارشون رو پیش میبرن و یکی هم اینکه دوستان قدیمی اینجا تقریبا همه مرز ۳۰ یا ۳۵ سالگی رو رد کردن و شاید به یک پایداری و پختگی رسیدن که کمتر احساس نیاز به مشاوره رو داشته باشن که انشالله اینطور باشه

    راستش من خودم چون استفاده ام از شبکه های مجازی خیلی کم هست گهگاهی اینجا میام واستفاده میکنم از مطالب مدیران سایت.

    البته هنوز هم شما میتونید از جناب مدیر به طور خصوصی مشاوره بگیرید و همینطور میتونید با جستجو ،از مقالات استفاده کنید،در سایت همدردی هم مقالات به روز رسانی میشن

  8. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Amir A (یکشنبه 18 آبان 04), parsa1400 (جمعه 30 آبان 04), tavalode arezoo (سه شنبه 20 آبان 04), مدیرهمدردی (شنبه 01 آذر 04), باغبان (یکشنبه 16 آذر 04)

  9. #465
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 07:36]
    تاریخ عضویت
    1394-10-27
    نوشته ها
    436
    امتیاز
    18,255
    سطح
    85
    Points: 18,255, Level: 85
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    1,913

    تشکرشده 953 در 325 پست

    Rep Power
    101
    Array
    با سلام خدمت عزیزان.چقدر تالار سوت و کوره!انشالله همه اون دوستانی که اینجا مشکلاتشون رو طرح می‌کردند حال دلشون خوب باشه و مشکلشون حل شده باشه
    من هم تو کانال ایتای همدردی عضوم و از پست های جذاب و آموزنده جناب سنگتراشان استفاده میکنم برای همین اینجا دیر به دیر میام

  10. 4 کاربر از پست مفید tavalode arezoo تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 23 آذر 04), parsa1400 (جمعه 30 آبان 04), مدیرهمدردی (شنبه 01 آذر 04), باغبان (یکشنبه 16 آذر 04)

  11. #466
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام

    سلام به دوستان خوبم بزرگان و پیشکسوتان همدردی

    اسامی شما رو که میبینم که هنوز هستید و التیام بخش مشکلات دیگران لذت میبرم
    من به تک تکتون خسته نباشید میگم .
    بعضی ها اینجا خانواده تشکیل دادن . و همدردی شده خانه آرامششون
    بعضی ها به درجه های بالا رسیدن که این نشون میده مسیر درسته .

    اما خودم .
    شکر خدا خوبم . خوب خوب خوب .
    خدا دلوین بهم داده 5 ساله یه الوین داده 2 ساله .
    کارو بار عالی . خرید ریالی فروش دلاری .
    از همه مهمتر
    همسرم عالی . هر چی هم بیشتر میگذره بیشتر وابسته اش میشم
    یه نکته همینجا بگم گاهی آدم صلاح خودشو نمیدونه . از خدا بخوایید هر چی صلاح براتون رقم بزنه

    کوهنوردی کمتر شده ولی به راهه .

    هنوز همدردی میکنم . خدا ازم قبول کنه تا بتونم دست میگیرم تا بتونم زندگی هارو نجات میدم

    مشکلاتی در مسیر پیش میاد ارجاع میدم اینجا و یا مشاورین
    جوونا خیییلی سلیقه هاشون رفتارهاشون با ما دهه شصتی فرق داره خیلی

    خنده های الوین یه دنیا خوشبختی برام . بقل های محکم دلوین قلبمو جلا میده .

    بچه ها زندگی خودتونو فراموش نکنید . برای دیگران وقتی مشاور باشیم که خودمون خوب باشیم
    همسرمون اطرافیان خانواده ازمون راضی باشن.

    س همدردی من و شما رو در مسیری قرار داده که درست و بجا کوتاه و سنجیده و کاملا موفق نصیحت کنیم و در مقابل مشکلات خودمون و دیگران بهترین راه در کمترین زمان سپری کنیم .

    برای همتون آرزوی خوشبختی میکنم . اسم نمیارم ولی از بودنتون بسیار خوشحالم .

    منم هستم کنارتون همیشه بودم . پایدار مانا باشید .

  12. 6 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 07 آذر 04), paiize (یکشنبه 23 آذر 04), فرشته مهربان (جمعه 30 آبان 04), فرشته اردیبهشت (جمعه 07 آذر 04), مدیرهمدردی (شنبه 01 آذر 04), باغبان (یکشنبه 16 آذر 04)

  13. #467
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خرم آن بقعه که آرامگه یار آنجاست

    راحت جان و شفای دل بیمار آنجاست

    من در این جایْ همین صورت بی‌جانم و بس

    دلم آنجاست که آن دلبر عیار آنجاست

    تنم اینجاست سَقیم و دلم آنجاست مُقیم

    فلک اینجاست ولی کوکب سیار آنجاست

    آخر ای باد صبا بویی اگر می‌آری

    سوی شیراز گذر کن که مرا یار آنجاست

    درد دل پیش که گویم؟ غم دل با که خورم؟

    روم آنجا که مرا مَحرم اسرار آنجاست

    نکند میلْ دل من به تماشای چمن

    که تماشای دل آنجاست که دلدار آنجاست

    سعدی این منزل ویران چه کنی؟ جای تو نیست

    رخت بربند که منزلگه احرار آنجاست

  14. 6 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 07 آذر 04), Mvaz (چهارشنبه 12 آذر 04), paiize (یکشنبه 23 آذر 04), فرشته مهربان (شنبه 29 آذر 04), مدیرهمدردی (شنبه 08 آذر 04), باغبان (یکشنبه 16 آذر 04)

  15. #468
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    خرم آن بقعه که آرامگه یار آنجاست

    راحت جان و شفای دل بیمار آنجاست

    من در این جایْ همین صورت بی‌جانم و بس

    دلم آنجاست که آن دلبر عیار آنجاست

    تنم اینجاست سَقیم و دلم آنجاست مُقیم

    فلک اینجاست ولی کوکب سیار آنجاست

    آخر ای باد صبا بویی اگر می‌آری

    سوی شیراز گذر کن که مرا یار آنجاست

    درد دل پیش که گویم؟ غم دل با که خورم؟

    روم آنجا که مرا مَحرم اسرار آنجاست

    نکند میلْ دل من به تماشای چمن

    که تماشای دل آنجاست که دلدار آنجاست

    سعدی این منزل ویران چه کنی؟ جای تو نیست

    رخت بربند که منزلگه احرار آنجاست

    در ازل پرتوِ حُسنت ز تجلی دَم زد

    عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

    جلوه‌ای کرد رُخَت دید مَلَک عشق نداشت

    عینِ آتش شد از این غیرت و بر آدم زد

    عقل می‌خواست کز آن شعله چراغ افروزد

    برق غیرت بدرخشید و جهان برهم زد

    مدعی خواست که آید به تماشاگَهِ راز

    دست غیب آمد و بر سینهٔ نامحرم زد

    دیگران قرعهٔ قسمت همه بر عیش زدند

    دل غمدیدهٔ ما بود که هم بر غم زد

    جانِ عِلْوی هوسِ چاهِ زنخدان تو داشت

    دست در حلقهٔ آن زلفِ خَم اندر خَم زد

    حافظ آن روز طربنامهٔ عشق تو نوشت

    که قلم بر سرِ اسبابِ دلِ خُرَّم زد
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  16. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 29 آذر 04), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 آذر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 30 آذر 04), باغبان (یکشنبه 23 آذر 04)

  17. #469
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    الهی با ایمان و خواست تو یا حق


    با سلام و درود خدمت همه بچه ها ،،، چه دوستانی که نیستن و چه بزرگورانی که هستن ....
    ان شالله هر جا هستید سلامت باشید .
    خانم پاییزه گرامی در مورد اون سئوالی که فرمودید در یکی از تاپیک ها ، خدمت بزرگوارتون عرض کنم تاپیک تنظیم هیجانات باز هست ولی فکر کنم بعضی از انجمن ها اینجوریه و مخصوص مقاله هست ....انجمن مثنوی معنوی هم همین طوریه اگه اشتباه نکنم .
    شما و یه بنده خدایی سئوالات سخت میپرسید (Mvaz منظورم با شما هم هستا) به نظرم همین که مقاله ای باشه بهتره :) ...... انشالله عمری بود یه تاپیک جدا باز میکنم هم راستا با اون تاپیک که منم از مطالب دوستان استفاده کنم .
    خوشحالم اگه براتون مفید بوده . ممنون ازتون .




    یه مطلبی در مور فکر بگم اگه دوستان خسته نمیشن ،،،
    فکر یه انرژی داره ....اگه اون فکر منفی باشه اون فکر رنگ تاریکی میگیره و به صورت فوتون هایی از انرژی وارد محیط میشه ....
    اگه این افکار را تولید کنیم این فوتون ها وارد هاله های ما میشه و هم هاله های محیط اطرافمون .....
    یه موقع میشه مثلا زن و شوهرها ، برادر و خواهر ها ، یا مثلا دو تا دوست از دست هم ناراحت هستن و یا کنش هایی نسبت به هم دارن و فکر میکنن این افکار قدرت ندارن ،،،
    انسان هاله های مثبت و نورانی دارد .... امانتی که باید مراقبش باشیم... وقتی به این تاریکی بخوره و یا بهش تاریکی بتابیم ، اون نور به مرور زمان تاریک میشه ...سپس این تاریکی از سد دفاعی رد میشه و وارد بدن ما ، تصمیم ما ، احساس ما میشه ،،،
    برای چی میگن سکوت بهترین درمان هست؟ چون سکوت در مقابل من های ذهنی ،در مقابل افکار منفی ،، باعث میشه فوتون های ما انرژی مثبت و نورانی خود را حفظ کنن ... که این خود به خود اثر مثبت دارد ... خود به خود درمان هست .
    مشاوره خیلی خوبه و باید همه بریم .....ولی این مطلب هم خیلی مهمه .




    من بد نیستم :)
    شما ها چطورید ؟
    همه شب یلدا و زمستان خوبی داشته باشید و حال دلتون همیشه خوب باشه ....
    یه بنده خدایی همیشه به من میگه حال خوب ارتباطی با شرایط نداره .....ارتباط با خنده هم نداره ،،،حال خوب یه جور دوستی با اونه (دوستی با خدا)
    من که باید خیلی کار کنم تا واقعا برسم به این اندیشه ... ولی خب جالب اینکه مهم نیست در چه سطحی از مسیر هستیم ....مسیرش قشنگه همیشه ،،،
    Mvaz حال و احوالت را با یه عکس نشون بده اگه دوست داشتی ... آقا غلام هم کم پیدا شده ان شاالله خوب باشه ،،،
    راستی من که اینجوریم :


    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 27 آذر 04 در ساعت 01:30 دلیل: اصلاح تایپ

  18. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    paiize (چهارشنبه 26 آذر 04), فرشته مهربان (شنبه 29 آذر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 30 آذر 04)

  19. #470
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array

    سلام آقای باغبان
    ممنون از توضیح تون،اگر به صورت مقاله نوشته میشه که در مکان درستی قرار داره پس همون انجمن باشه بهتره،اما نگران نباشید قصد سوال پرسیدن نداشتم،فقط چند تا نکته،مناسب با فضای تاپیک وپست ها مدنظرم بود که انشالله در تاپیک های دیگه با همین مضمون خواهم نوشت،البته به شرط حیات

    هرچند که بنده چند روزی در مرخصی اضافی به سر میبرم و قسمت شد اینجا حضور پیدا کنم و از هفته دیگه دوباره وارد فاز جدیدی از برنامه ریزی فشرده میشم که خیلی مجالی باقی نمی ماند.
    انشالله که همیشه قلم تان در مسیرالهی پر برکت و مداوم بنویسد.

  20. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 29 آذر 04), مدیرهمدردی (یکشنبه 30 آذر 04), باغبان (پنجشنبه 27 آذر 04)


 
صفحه 47 از 49 نخستنخست ... 7172737383940414243444546474849 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.