
نوشته اصلی توسط
ammin
سلام خانم فرشته اردیبهشت
از شنیدن خبر درگذشت مادر گرامیتان عمیقا متاثر شدم. مادرها سرچشمه عشق های بی چشم داشت هستند. هر چه آدم بزرگ تر میشه، همچنان تاروپود وجودش به مادر وابسته ست. میدونم هیچ واژه ای نمیتونه توصیف جای خالی ایشان باشه. شاید یک دلخوشی واقعی این باشه که حالا روح ایشان آگاه تر از همیشه حضور داره و دعای خیرش بدرقه راه شماست. اون عشق مادر و دختری همچنان هست.
دعا میکنم در جوار رحمت الهی و همنشین ائمه معصومین باشد. برای شما و خانواده تان از صمیم قلب آرزوی تسلی و آرامش دارم
سلام آقا امین
ممنونم سلامت باشید
مادر کسی بود که وسط کارم که خسته میشدم میگفتم بزار یه زنگ بزنم انگار حرف زدن باهاش زنگ تفریح وسط سختی های زندگی بود ،
اگر ادم جهانبینی درستی نداشته باشه و ندونه که با مرگ ارتباط با عزیزان قطع نمیشه قطعا با از دست دادن مادر خودش هم نابود میشه .
ولی خداروشکر که کمک میکنه شناخت و آگاهی میده به ما که صبر کنیم.
و الان که دلم براش تنگ میشه مادری که از بچگی هم پدر بود هم مادر منتظر یه خوابم که ببینمش و دلم آروم بشه
و در نهایت این آیه رو زمزمه میکنی و اروم میشی
وَلَا تَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلَٰهًا آخَرَ ۘ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ كُلُّ شَيْءٍ هَالِكٌ إِلَّا وَجْهَهُ ۚ لَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ
و با خدا معبودی دیگر مخوان، جز او معبودی نیست، هر چیزی مگر ذات او هلاک شدنی است، فرمانروایی [بر همه جهان هستی] ویژه اوست، و فقط به سوی او بازگردانده می شوید.
قربون خدای مهربان برم که همیشه هست هیچ ترس از دست دادنشو نداری
شکر شکر شکر
بازهم ممنونم از پیام پر مهرتون
الهی که دلتون شاد باشه
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : پنجشنبه 16 مرداد 04 در ساعت 11:41
علاقه مندی ها (Bookmarks)