جای خانوم گیسوکمند خالیه. چقدر دوست داشت تو صندلی داغ خانوم شیدا باشه.
سلام به گیسو کمند عزیز که چند روزیه تالار نیومدن 
--------
خانوم شیدا سلام
1. شما ادم خونسرد ی هستین؟ اگر بله، خونسردی خوبه یا نه؟
من خونسرد نیستم. به نظرم خونسردی خیلی خوبه 
2. روزی چقدر برای همدردی وقت میگذارید، و چرا ؟ نمی دونم.
بیشتر ساعت کاری را پشت کامپیوترم. هر وقت اون وسط مسطها بشه همدردی را باز می کنم. قبلا بیشتر برای یادگیری بود. الان فکر می کنم اعتیاد به یادگیری غالب شده 
3. بهترین سکانس فیلم cast away?
همه فیلم. تعهد و پشتکار و امیدی که نولند داشت. صحنه ای که به کلی می گه که به خونه اش برگرده.
4 یه فیلم خوبه دیگه از hanx؟
فارست گامپ - نجات سرباز رایان
5. دو کل دنیا ، دو نفر دارای گروه خونی نادری هستن، یکی از اونها، دچار تالاسمی هست که باید سالی ده بار خونش تعویض بشه، نفر دوم شما هستین.
اگر خونش تعویض نشه، خوب معلوم چی پیش میاید. شما چیکار میکنید؟
در ازای دریافت پول، سالی ده بار خون میدهید؟
با جان و دل خون اهدا میکنید؟
بله.
خون نمیدهید؟
سایر، نظر خودتون؟
6-پیشنهاد برای بهبود کیفیت تالار همدردی؟
باز کننده تاپیک می تونست درخواست راهنمایی از یک کارشناس بده و اون کارشناس هفته ای یک پست برای فرد مذکور می نوشت و تاپیک را تا حد ممکن تا پایان دنبال می کرد. حتی اگر ظرفیت کاری هر کارشناس یک تاپیک در ماه باشه ولی حداقل یک نفر تا پایان همراهی شده و بقیه اعضای تالار هم با خوندن اون تاپیک و نظرات کارشناس، استفاده می برند.
7- نظر راجع به افراد زیر:
باغبان
خیلی مهربون. بار احساسی زیادی توی پستهاشون می بینم.
محمد 93
طنزهای خوبی می نوشت.
مصباح الهدی
حساسیت زیاد و تفاوت اولویتهای خودش و خانواده اش باعث شده در مساله انتخاب همسر خیلی تحت فشار باشه و نتونه تصمیم بگیره. امیدوارم به زودی خبر ازدواجش را در تالار بخونیم
گیسوکمند
باهوش و با پشتکار و مسئولیت پذیر
محمدرضا 164
نمی دونم چرا برای ازدواج تعلل داره.
هلیاجون
تاپیکهاش را در مورد زندگی برادرش دیدم. مثل همه خواهرهای خوب نگران و پی گیر مشکلات برادرش هست. انشالله که مشکلشون به بهترین شکل حل بشه.
عشق افرین
دختری عاقل و مغرور
خاله قزی
کاش بقیه آقایون هم اینقدر برای داشتن خانواده سالم و درک اعضای خانواده شون دقت و تلاش و مطالعه می کردن و وقت می ذاشتن.
مادم کوری
از زندگی شخصیش اطلاعی ندارم. موفقیت کاریش ...
نوبل
خودش یا جایزه اش؟
علی دایی
در حد بازیهای تیم ملی و ... فوتبال می بینم. نمی دونم.
8.چرا اموجی بیتفاوت استفاده کردین؟
اون روزا یه کم زده بودم به بی تفاوتی تا راحت تر بگذره. بعد دیگه عوضش نکردم. همیشه که بی تفاوت نیستم
9. چرا در صندلی داغ شرکت کردین؟
سردم بود.
ممنون
خواهش می کنم. ممنون از شما.
پ.ن: خانوم شیدا اگر در نوبت شما این موارد مطرح میشه، به دل نگیرید، تاپیک در حاشیه، به انجمنی رفته که کمرنگ ها نمیتونن نظر بگذارند..
به دل بگیرم هم فرقی نمی کنه. شما که رعایت نمی کنید پس من سعی می کنم به دل نگیرم 
علاقه مندی ها (Bookmarks)