eeeeeeeeee استاد پست منو ندیدید؟!!!
من با بانو فرشته اتا حدودی موافقم البته نوشته شما و صحبت هایی که داشتید توی پست اولتان بنظرم اگر واقعا منطقی نگاه کنیم دلایل درستی هسردیبهشت تش بلاخره این سایت شماست و شما مشاورید هم تجربه دارید و هم تخصص و مهمتر تجربه مدیریت چد ساله سایت همدردی را دارید.با نیت واقعی شما نه تنها من بلکه بقیه دوستان هم آشنا هستند ولی انصافا این مشترکین آزاد را یکم تخفیف قائل بشید خوب خیلی از دوستان توی این چند ساله به کنار هم بودن و از همدیگر احوالی گرفتن عادت کردن بعدشم مشترکین سایت بعنوان اعضاء افتخاری و افرادی که بلاخره اینجا حق آب و گل دارند و خلاصه قدیمی سایت هستند .درسته این سایت خیلی مفیده و بهتره کاربرها مفیدتر ازش استفاده بکنند ولی خوب خیلی از دوستان به این سایت و دوستان عادت کردند این مسترکین سایت رو زیرسیبیلی رد کن دادا
با بقیش مشکلی نیست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)