به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 43 از 79 نخستنخست ... 313233334353637383940414243444546474849505152536373 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 421 تا 430 , از مجموع 789

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    مدیر جان می دونید چقدر دوستون دارم امیدوارم بر بی ادبی من نذارید.
    همیشه محدود کردن تاثیر عکس داشته و همیشه باعث بدبینی شده نمونه عینی این مسلئه در جامع داره بی داد می کنه.
    خیلی از بچه که اینجا هستن مشکل ندارن و شاید بخاطر محبت و علاقه ب طرز تفکر این سایته ماهانه اینجا عضو می شن و از مطالب استفاده می کنن تا هم به سرپا موندن سایت کمک کرده باشن هم دوتا نکته یاد بگیرن و در زندگی ازش استفاده کنن که با این کار باعث نارات کردنشون می شه (من به شخصه ناراحت شدم چون واقعا حس اخراج شدن از سایت بهم دست داده)
    آن کسیم که می خواد ب زندگی بدبین بشه نیاز نیست اینجا عضو باشه هر روز به سایت سر می زنه حتی بدون نام کاربری، انگار داره صفحه حوادث روزنامه رو می خونه و هر برداشتی بخواد از مطالب می کنه و بعدم میره به زندگی بد بین می شه یا ازشون درس می گیره و باعث پیش رفتش می شه.
    یه ضرب المثل قدیمی می گه (سعدی می فرماید)
    من آچه شرط بلاغست با تو می گویم/تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
    صحبت احوال این دست از دوستانه که میان می خونن و بدبین می شن اینجا یه آموزشگاه ست هر کسی به اندازه خودش یاد می گیره و می بره چه شما محدود کنید چه نکنید


    شما برای پیام خصوصی می تونستید در ماه 5 پیام خصوصی به هر شخص اختصاص بدید بجای این کار
    به هر حال ما به نظر شما احترام می داریم.
    موفق و سربلند باشید
    **
    مدیر جان
    پست قبلی شما رو ندیده بودم این پست را ارسال کردم.
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث
    ویرایش توسط .saber. : یکشنبه 05 بهمن 93 در ساعت 13:22

  2. 3 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    terme00 (دوشنبه 06 بهمن 93), مدیرهمدردی (یکشنبه 05 بهمن 93), آویژه (دوشنبه 06 بهمن 93)

  3. #2
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط .saber. نمایش پست ها
    مدیر جان
    پست قبلی شما رو ندیده بودم این پست را ارسال کردم.
    با سلام
    بله جواب موارد مذکور را در پیام قبلی ام داده ام.
    بله بدبینی را می توان از هر کجا خواند و دید.
    لیکن در این تالار فقط و فقط مستند مشکلات و رنج می بینی. اگر ظرفیت ، سعه صدر و روانی آسوده نداشته باشیم حتما تاثیر منفی می گیریم.
    در همین تالار چقدر تا کنون کاربران پست زده اند و از این مهم شکایت کرده اند؟!!!

    از طرفی هر کسی مسئولی حیطه خودش هست.
    ما سعی می کنیم تبعات و معایب زیرمجموعه کاری و فعالیتهای خود را به حداقل برسانیم و تدابیری اتخاذ کنیم. وجود چنین مشکلاتی در جامعه موجب نمی شود، ما هم همان رویه ها را دنبال کنیم.
    ما می خواهیم همدردی حداکثر مزایا و تاثیرات مثبت و حداقل تاثیرات منفی را داشته باشد.

    کاربران عزیزی چون شما هم با مطالعه و همراهی با این تالار به مرور متوجه همه چیز می شوند.
    شاید یک روز و یک پست و یا یک تصمیم معنی اش فهمیده نشود. لیکن فرایند اداره تالار و اهدافی که دنبال می کند و نتایج تالار خودش را در دراز مدت نشان می د هد.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  4. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 05 بهمن 93), terme00 (دوشنبه 06 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 09 بهمن 93), آرام عشق (یکشنبه 05 بهمن 93), اثر راشومون (دوشنبه 06 بهمن 93), عشق آفرین (سه شنبه 16 آذر 95)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    eeeeeeeeee استاد پست منو ندیدید؟!!!
    من با بانو فرشته اتا حدودی موافقم البته نوشته شما و صحبت هایی که داشتید توی پست اولتان بنظرم اگر واقعا منطقی نگاه کنیم دلایل درستی هسردیبهشت تش بلاخره این سایت شماست و شما مشاورید هم تجربه دارید و هم تخصص و مهمتر تجربه مدیریت چد ساله سایت همدردی را دارید.با نیت واقعی شما نه تنها من بلکه بقیه دوستان هم آشنا هستند ولی انصافا این مشترکین آزاد را یکم تخفیف قائل بشید خوب خیلی از دوستان توی این چند ساله به کنار هم بودن و از همدیگر احوالی گرفتن عادت کردن بعدشم مشترکین سایت بعنوان اعضاء افتخاری و افرادی که بلاخره اینجا حق آب و گل دارند و خلاصه قدیمی سایت هستند .درسته این سایت خیلی مفیده و بهتره کاربرها مفیدتر ازش استفاده بکنند ولی خوب خیلی از دوستان به این سایت و دوستان عادت کردند این مسترکین سایت رو زیرسیبیلی رد کن دادا

    با بقیش مشکلی نیست
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    terme00 (دوشنبه 06 بهمن 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 09 بهمن 93)

  7. #4
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    eeeeeeeeee خوب خیلی از دوستان به این سایت و دوستان عادت کردند این مسترکین سایت رو زیرسیبیلی رد کن دادا

    با بقیش مشکلی نیست
    با سلام و احترام
    این عادت کردن مترادف همان اعتیاد خودمون هست. که بعضی کاربران خودشون به خودشون زحمت زیادی می دهند که بشکنند. بعضی جاها هم ما کمک می کنیم

    البته اگر شما سابقه هزینه ها را هم در این تاپیک مشاهده کنید متوجه می شوید اغلب مواقع ما تخفیف هایی 50 درصد داشتیم و در مورد بسیاری از اعضاء هم به صورت اعلام شده و نشده اهداء اشتراک مکرر داشتیم که تقریبا کمتر کسی بی نصیب بوده است.
    در واقع ما در پی بهانه برای جذب اعضاء سازنده تالار هستیم، لیکن باید مواظب کسانی هم باشیم که ممکن است اعتیاد به خودشون و زندگیشون آسیب برساند. یا کسانی که زحمت ما و خودشون را می افزایند.
    آن هم اعتیاد به همدردی که از اعتیاد به شیشه بدتره

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  8. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    Aram_577 (یکشنبه 05 بهمن 93), khaleghezey (یکشنبه 05 بهمن 93), P O U R I A (سه شنبه 19 اسفند 93), terme00 (دوشنبه 06 بهمن 93), فرشته مهربان (دوشنبه 06 بهمن 93), آرام عشق (یکشنبه 05 بهمن 93), اثر راشومون (دوشنبه 06 بهمن 93)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    اگر به لیست اسامی دقت کنید یه سری اسم آبی کم رنگ می بینید.اگر کلیک کنید

    به صفحه عدم دسترسی منتقل می شید،جریان چیه؟


  10. #6
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    عضویت در همدردی مدتی هست که فقط با تایید مدیر همدردی امکان پذیر هست.
    لذا کسانی که عضو می شوند لیکن هنوز به تایید مدیر نرسیده است آبی کمرنگ هستند.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  11. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 30 بهمن 93)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    با سلام

    ظاهرا تدبیری اندیشیده شده که برخی کلمات خاص در پست های همه کاربران، مستقیم به پست های کلیدی مدیر همدردی لینک می شوند. در چند مورد من چک کردم و بسیار در خور بود. ایده جالبی است و اگر چه ممکن است بعضی ابهام ها را ایجاد کند، اما می تواند در روند تاپیک ها بسیار موثر و مفید باشد.

    ممنون
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  13. 8 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 02 اسفند 93), meysamm (شنبه 02 اسفند 93), P O U R I A (سه شنبه 19 اسفند 93), فرهنگ 27 (جمعه 01 اسفند 93), فرشته مهربان (جمعه 01 اسفند 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 02 اسفند 93), بی نهایت (شنبه 02 اسفند 93), شیدا. (جمعه 01 اسفند 93)

  14. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و مشاوران سایت همدردی
    انتقادی نسبت به عملکرد اخیر مدیران راجع به تاپیک یکی از مراجعین دارم وبا توجه به بازخوردی که در بین کاربران دید شده انتقاد من به تنهایی نبوده خواهشمندم جهت شفاف سازی در صورت امکان توضیحات لازم را بفرمایید.

    با توجه به پست مدیر



    .
    ================
    پاورقی:
    مدیران تالار همدردی در کنار وقتی که برای مشاوره دادن مستقیم به کاربران تالار می گذارند. دههابرابر وقت صرف نظم و اداره تالار می کنند. اعم از ویرایش، تذکر، انتقال، ادغام، حذف، راهنمایی، اخطار ، ایمیل و کارهایی از این دست تا تالار و تاپیکها در راستای کمک رسانی به مراجعان پیش رود و مراجعان بهره بگیرند که اگر نبود این فعالیت ها ممکن بود بعضی حرفها موجب حتی آسیب مراجع هم می شد.

    بنده قصد داشتم در ادامه زحمات سایر مدیران تالار در خصوص این تاپیک که بسیاری از پستهای آن را ویرایش کردند، یا حذف کردند یا ....، من هم بقیه چند پست باقیمانده را مدیریت کنم. اما به نظرم رسید که بهتر هست (چند پستی آخر) این تاپیک عینا بماند تا عزیزان تالار متوجه شوند که اگر مدیران سهل گیری کنن و کاربران تالار را به حال خود بگذارند چگونه تاپیکها می توانند محل مناقشه و بحث و حاشیه روی و حتی اهانت شوند.
    البته در این تاپیک روی خیلی از پستهایش کار شده و حتی حذف شده و به کاربران هم بازخورد داده شده است و حتی گزارش توسط سایر کاربران شده است. اما پستهای انتهایی کمتر دستکاری شده است. که به عنوان نمونه متوجه شوید کسانی که بی توجه به قوانین همدردی باشند، کسانی که در راهنمایی سایر مراجعان آفت های مشاوره ای را نخوانند و لحاظ نکنند. چگونه می توانند به خودشان و مراجع آسیب بزنند و هیچ نتیجه ای هم نه خودشان بگیرند و نه مراجع. و از همه بدتر هر بازدیدکننده یا مهمانی چنین تاپیک را بخواند متوجه می شود اصلا بحث آزادی بیان نیست. بحث هرج و مرج هست. کسانی که قوانین همدردی را رعایت نمی کنند یا آفت های مشاوره را لحاظ نمی کنند. منجر ساقط شدن تالار از خدمات رسانی می شوند. و اینجا را تا حد یک شبکه اجتماعی مبتذل و حتی آسیب رسان پایین خواهند آورد. لذا ما در راستای مسئولیت و مدیریت خود حداکثر قاطعیت را خواهیم داشت ، کما اینکه در راستای مشاوره حداکثر انعطاف را خواهیم نشان داد.


    که توضیحات کاملی در مورد سختی های مدیریت این سایت داده اند و کاملا مشهوده کار سختی را با اهداف متعالی در حال انحام هستند اما در مورد تاپیک مذبور از دید اینجانب و شاید خیلی از کاربران احتیاج به این همه هزینه نبوده چرا که همچون تاپیک های مشابه زیادی که در تالار باز می شه به دلیل بحث بر انگیز بودن تاپیک در همون ابتدا با انجمن آزاد انتقال یافته و مراجع به عضویت در آنجا و گرفتن مشاوره خصوصی و تخصصصی هدایت می شد..
    ویرایش توسط بی نهایت : دوشنبه 18 اسفند 93 در ساعت 15:33

  15. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (دوشنبه 18 اسفند 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 18 اسفند 93), نیکیا (دوشنبه 18 اسفند 93), شیدا. (دوشنبه 18 اسفند 93)

  16. #9
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران و مشاوران سایت همدردی
    انتقادی نسبت به عملکرد اخیر مدیران راجع به تاپیک یکی از مراجعین دارم وبا توجه به بازخوردی که در بین کاربران دید شده انتقاد من به تنهایی نبوده خواهشمندم جهت شفاف سازی در صورت امکان توضیحات لازم را بفرمایید.


    با توجه به پست مدیر
    .
    ================
    پاورقی:
    مدیران تالار همدردی در کنار وقتی که برای مشاوره دادن مستقیم به کاربران تالار می گذارند. دههابرابر وقت صرف نظم و اداره تالار می کنند. اعم از ویرایش، تذکر، انتقال، ادغام، حذف، راهنمایی، اخطار ، ایمیل و کارهایی از این دست تا تالار و تاپیکها در راستای کمک رسانی به مراجعان پیش رود و مراجعان بهره بگیرند که اگر نبود این فعالیت ها ممکن بود بعضی حرفها موجب حتی آسیب مراجع هم می شد.

    بنده قصد داشتم در ادامه زحمات سایر مدیران تالار در خصوص این تاپیک که بسیاری از پستهای آن را ویرایش کردند، یا حذف کردند یا ....، من هم بقیه چند پست باقیمانده را مدیریت کنم. اما به نظرم رسید که بهتر هست (چند پستی آخر) این تاپیک عینا بماند تا عزیزان تالار متوجه شوند که اگر مدیران سهل گیری کنن و کاربران تالار را به حال خود بگذارند چگونه تاپیکها می توانند محل مناقشه و بحث و حاشیه روی و حتی اهانت شوند.
    البته در این تاپیک روی خیلی از پستهایش کار شده و حتی حذف شده و به کاربران هم بازخورد داده شده است و حتی گزارش توسط سایر کاربران شده است. اما پستهای انتهایی کمتر دستکاری شده است. که به عنوان نمونه متوجه شوید کسانی که بی توجه به قوانین همدردی باشند، کسانی که در راهنمایی سایر مراجعان آفت های مشاوره ای را نخوانند و لحاظ نکنند. چگونه می توانند به خودشان و مراجع آسیب بزنند و هیچ نتیجه ای هم نه خودشان بگیرند و نه مراجع. و از همه بدتر هر بازدیدکننده یا مهمانی چنین تاپیک را بخواند متوجه می شود اصلا بحث آزادی بیان نیست. بحث هرج و مرج هست. کسانی که قوانین همدردی را رعایت نمی کنند یا آفت های مشاوره را لحاظ نمی کنند. منجر ساقط شدن تالار از خدمات رسانی می شوند. و اینجا را تا حد یک شبکه اجتماعی مبتذل و حتی آسیب رسان پایین خواهند آورد. لذا ما در راستای مسئولیت و مدیریت خود حداکثر قاطعیت را خواهیم داشت ، کما اینکه در راستای مشاوره حداکثر انعطاف را خواهیم نشان داد.



    که توضیحات کاملی در مورد سختی های مدیریت این سایت داده اند و کاملا مشهوده کار سختی را با اهداف متعالی در حال انحام هستند اما در مورد تاپیک مذبور از دید اینجانب و شاید خیلی از کاربران احتیاج به این همه هزینه نبوده چرا که همچون تاپیک های مشابه زیادی که در تالار باز می شه به دلیل بحث بر انگیز بودن تاپیک در همون ابتدا با انجمن آزاد انتقال یافته و مراجع به عضویت در آنجا و گرفتن مشاوره خصوصی و تخصصصی هدایت می شد..


    با سلام و احترام
    پستی که مورد اشاره قرار دادید و من در انتهای آن تاپیک گذاشتم ناظر به تاپیک و مراجع و موضوع آن نبود. بلکه ناظر به پستهای متعدد کاربرانی بود که در قامت راهنما و مشاور در تاپیک شرکت می کردند، لیکن اصلا و ابدا به قوانین همدردی ، آفت های مشاوره و حتی شان خودشان و دیگران اهمیت نمی دادند. و این نمونه را برای دقت و توجه کاربرانی قرار دادم که قصد کمک رسانی به سایر مراجعان دارند.

    از طرفی به خاطر کثرت پست ها و تاپیک ها یا گاهی حضور کمتر مدیران ممکن است در بدو امر پست یا تاپیکی دیده نشود. معمولا در اینگونه موارد این کاربران هستند که گزارش می کنند و عنوان می کنند خلاف قوانین. و مدیران بررسی می کنند. اما متاسفانه آن تاپیک آنچنان به سرعت توسط کاربران پر از پستهای مختلف شد که قبل از رسیدگی به گزارشات و ترتیب اثر دادن به انحراف کشیده شد.
    از طرفی کسی که گزارش می کند باید منتظر اقدامات مدیر باشد. نه اینکه گزارش کند و بعد خودش هم به عنوان یک طرف درگیر(نه یک راهنما)، متاسفانه در تاپیک تخلیه هیجانی کند.
    کمبود سعه صدر، تخریب، مهارتهای ارتباطی و صبر ( همانطور که در تاپیک آفتهای مشاوره آمده است) هرگز در راهنمایی به مراجعان کاربرد ندارد. بلکه راحت بگویم چنین کسانی حتی ارتباط خوبی در زندگی خصوصی خود با اطرافیان نخواهند داشت. چرا که با تحمل، صبر، سعه صدر، مهارتهای ارتباطی و ... می توان با دیگران یک تعامل سازنده ایجاد کرد.

    به هر حال پس از گذاشتن آن پست مهمم در انتهای آن تاپیک و قفل کردن آن، انتقال آن به انجمن آزاد به تاخیر افتاد تا همه عزیزانی که در آن تاپیک حاشیه روی داشتند، مطلب را بخوانند و در پستهای آینده که به عنوان راهنما می زنند، توجه کنند.

    من هم به خاطر قصوری که در تاخیر رسیدگی به آن تاپیک داشتم و هم از قصورهای غیر عمدی که ممکن است به خاطر کثرت مطالب در آینده ، پیش بیاید معذرت می خواهم.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  17. 8 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (سه شنبه 19 اسفند 93), P O U R I A (سه شنبه 19 اسفند 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 19 اسفند 93), مهرااد (سه شنبه 19 اسفند 93), آویژه (سه شنبه 19 اسفند 93), آرام دِل (دوشنبه 14 اردیبهشت 94), آزرم (چهارشنبه 20 اسفند 93), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  18. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    با عرض سلام خدمت اقایون داداشم ، خانما ابجیام

    من چون خودم ادم به شدت ادم ازدواجی هستم ، طرح ازدواجی زیاد به ذهنم میرسه که یک نمونه اش رو اینجا مطرح میکنم



    من شنیدم توی نهاد رهبری بعضی از دانشگاهها ، طرحی داره اجرا میشه اگه اشتباه نکنم یک اسمی هم داره مثلا به اسم "پیوند اسمانی " ( اسم طرح خاطرم نیست و بعید میدونم این باشه) ، ظاهرا شیوه کار به این شکل هست که اقایون و خانمهایی که قصد ازدواج دائم دارند ، به اونجا مراجعه میکنند ، در اونجا به کمک یک اقا یا خانم مشاور ، پرسشنامه ای جامع از شخصیت خود طرف و همسر مورد علاقه پر میشه ، بعد این مرحله کارمندهای این طرح ، پرسشنامه هایی که پر میشه رو کنار هم میزارن و کیسهایی که با هم مچ هستن رو جدا میکنن ، بعد از طرف نهاد رهبری ، با منزل و مادر اقا پسر تماس گرفته میشه و شماره دختر خانمی که مناسب اقا پسر هست به مادر پسر داده میشه و بعد از این مرحله هم دیگه ریش و قیچی دست مادر اقا پسر و خانواده دختر خانم هست و روال به شکل خواستگاری سنتی طی میشه...

    اما با توجه به اینکه توی این سایت من زیاد دیدم که دختر خانمها و اقا پسرها (مخصوصا دخترخانمها) از نداشتن کیس برای ازدواج ناراحت بودن ، و با توجه به اینکه همونطور که این روزها اینترنت و قابلیتهای اون روز به روز در زندگی شخصی ما نقشش پررنگ تر میشه و قطعا در 5 سال اینده نقش مهمی در اشناشدن رسمی افراد و ازدواج افراد ایفا میکنه و با توجه به اینکه سایت همدردی یکی از سایتهایی هست که در زمینه ازدواج در گوگل رنک بالایی داره ، پیشنهاد داشتم که بد نیست سایت همدردی به صلاحدید مدیران دلسوز خودش ، بخشی در سایت با این موضوع اختصاص بده و جزو پیشگامان این موضوع باشه....

    مثلا روال کار به این شکل باشه که خانمها و اقایون که قصد ازدواج دارند ، پرسشنامه ای شامل سوالات عمومی، فرهنگی ، اعتقادی و... و اختصاصی شخصیتی پر کنن ( مثلا حتی تستهایی مثل درونگرایی و برونگرایی ، تست mbti ، گرم مزاجی و سردمزاجی و تمام تستهایی که قبل ازدواج لازم هست ) و بعد ملاکهای همسر مورد علاقشون رو هم مشخص کنن و بعد فرد مسئول این کار ، افرادی رو که با هم کفویت دارن رو کنار هم قرار بدن و بعد هم با مادر پسر تماس گرفته بشه و شماره منزل خانواده دختر در اختیارشون قرار داده باشه....

    در حقیقت نباید این موضوع با ازدواج اینترنتی و این داستانها خلط بشه ،بلکه همونطور که خونه خیلی از دختر خانمها ، یک فرد غریبه بدون هیچ اشنایی زنگ میزنه و بعد بصورت سنتی خانواده ها اشنا میشن و در نهایت به ازدواج ختم میشه یا نمیشه ، اینجا فقط قراره یک واسطه گری بدون داشتن هیچ کونه مسئولیتی از طرف سایت شکل بگیره ،این وسط نقش همدردی فقط، نقش اون خانمهایی هست که یک لیست پر از دختر دستشون دارن و بعد به مادر پسرهایی که پسرشون قصد ازدواج داره ، شماره ها رو میدن... منتهی فرقی که اینجا هست اینه که در این سایت دخترخانمهایی که به هر دلیلی خواستگار ندارن ، از این طریق امکان ازدواج براشون میتونه فراهم بشه.


    نمیدونم قبلا این موضوع توی سایت مطرح شده یا نه ... بهر حال این طرح خام بود که به ذهن من رسید و احساس کردم مطرح کردنش بهتر از مطرح نکردنش هست ، و این طرح خام جای کار برای پخته شدن زیاد داره،و میدونم اجرای اون کار بسیار پرزحمتی هست و راحتترین کار هم اینه که همین اول کار به این پیشنهاد نه گفت ، ولی خوب فکر میکنم اگر بصورت درست و حساب شده اجرا بشه ، علیرغم دردسرهای زیادی که داره ،بهر حال گوشه ای از کار ازدواج جوونهای این کشور رو به دست میگیره و قطعا برای مجریانش اجر معنوی زیادی میتونه به همراه داشته باشه .... توی همین سایت خیلی دختر خانمها و اقا پسرها از شهرهای بزرگ مثل تهران ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، شیراز و.. و حتی شهرها و روستاهای مختلف دیگه هستن که شرایط ازدواج رو دارن اما اسباب اشنایی این افراد با هم فراهم نیست ، و همدردی میتونه بعنوان یک سایت تخصصی مشاوره ازدواج بانی خیر در این زمینه باشه.... و حتی میشه هزینه هم برای ثبت نام و حتی تستهای قبل ازدواج از مراجعین گرفت تا هزینه طرح از این طریق جبران بشه...


    با تشکر و پوزش اگر پست در قسمت نامرتبطی درج شده.


    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )



 
صفحه 43 از 79 نخستنخست ... 313233334353637383940414243444546474849505152536373 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.