به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 31 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 08:43]
    تاریخ عضویت
    1388-6-08
    نوشته ها
    92
    امتیاز
    3,261
    سطح
    35
    Points: 3,261, Level: 35
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 97 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    رفتارم درسته یا نه ؟؟

    من قبلا مشکلمو تو تاپیک "می خوام کمکش کنم"مطرح کردم
    الان چند وقته من ارتباطمو با دوستم قطع کردم ولی ایشون هنوز اس ام اس می ده و گاهی هم زنگ می زنه و...
    می دونم این مشکلی که می خوام مطرح کنم خیلی ها تجربه کردن ولی واقعا من الان افسرده شدم
    با اینکه تصمیم گرفتم باهاش قطع رابطه کنم ولی همش منتظرم یه خبری یا اس ام اسی یا زنگش از طرف اون بیاد
    می دونم که قضیه ی ما کاملا بهم خورده حداقل در حال حاضر نمی شه به بهبودش فکر کرد ولی من همش امیدوارم و منتظرم یه تکونی بخوره
    خواهش می کنم بهم نگین سرمو به کارای دیگه گرم کنم و خودمو مشغول کنم که یادش نیافتم چون جواب نمی ده من حتی لحظه ای که تو باشگاه دارم ورزش می کنم هم ذهنم درگیره اونه
    دوستش دارم در حد مرگ با اینکه دوستش دارم ترکش کردم و از این کارم پشیمون نیستم چون می دونم رابطه مون خراب شده بود ولی من احساس می کنم همه چیزمو باختم
    همه می گن این یه حس گذراست دوماه دیگه از یادت میره ولی من خودمو می شناسم وقتی یه چیزی تو ذهنم حک می شه دیگه بیرون نمی ره
    نمی خوام با این افکارم زندگیه یه نفره دیگه رو خراب کنم
    بعضی وقت ها پیشنهاد هایی بهم می شه ولی من خیلی سریع ردش می کنم و همه دوستام می گن چرا موقعیت هاتو از دست می دی
    من 24 سالمه ولی متاسفانه فکر می کنم دیگه فرصتی برام نمونده و اشتیاقمو از دست دادم و احساس می کنم دیگه برای برقراری یه رابطه جدید دیر شده و
    نمی تونم وارد یه رابطه جدید بشم
    وقتی می بینم همه ی دخترای 20 -21 ساله شورو شوق داند احساس می کنم پیر شدم
    شاید بهم بخندید ولی باور کنید احساس می کنم سنم خیلی رفته بالا و زندگی مال دخترای 18 19 ساله است
    و برای من خیلی چیزها دیر شده

  2. کاربر روبرو از پست مفید hamishegi تشکرکرده است .

    hamishegi (سه شنبه 05 آبان 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. ایا در برخورد باخواستگارانم اشتباه کرده ام؟؟
    توسط SOGAND. در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 آذر 93, 16:38
  3. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  4. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  5. عشق اول را نمیشه هیچ وقت از یاد برد !درسته ؟؟
    توسط نازنــیـــــــــن در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: شنبه 27 آذر 89, 12:46

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.