به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 51
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    تبريك هاي صميمانه ما رو پذيرا باشيد! خوشحالم كه دوستان تونستن براتون كمكي باشن. قطعا اين پتانسل در خودتون وجود داشته كه اول تشريف آوريدن اينجا مطرح كردين و دوم حرف دوستان در شما تاثير داشت. خيلي خوشحالم. فقط بايد شيريني بدين!
    مدير همدردي يه مقاله خوب داره در مورد هدف!
    الان لينكش رو دم دست ندارم، اگر شخصي لينكش رو داره بگذاره.
    مدير ميگه: ما بايد اهداف باثبات تو زندگي مون انتخاب كنيم، تا با از بين رفتن هدف هاي كوچك خودمون رو نبازيم! و اون شكست هاي اهداف رو بخشي از رسيدن به اون هدف اصلي باشه، مثلا هدفمون همسر خوب يا جذب خواستگار خوب نباشه، چون هدف بي ثبات هست و شكست پذير. اگر مثلا همسر خوب گيرمون نياد يا اينكه ازدواج كرديم و اوني كه ميخواستيم نشد! خودمون رو شكست خورده تلقي نكنيم، بلكه به هدف اصليه فكر كنيم.

    اميد وارم شما هم اين حس اتون براي رسيدن به اون هدف اصليه باشه، و با سرد بر خورد كردن يك خواستگار نسبت به شما، اين حس ناب كه در وجودتون جوانه زده از بين نره!





    موفق و پيروز باشين
    ویرایش توسط mohamad.reza164 : شنبه 23 آبان 94 در ساعت 09:01

  2. کاربر روبرو از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده است .

    باغبان (یکشنبه 24 آبان 94)

  3. #32
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها

    به هدف اصليه فكر كنيم.


    موفق و پيروز باشين

    سلام محمد رضا ی گلم

    به نظرت، اون هدف اصلی چیه ؟


    ​​

  4. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    mohamad.reza164 (یکشنبه 24 آبان 94)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام باغبان عزيز


    الان خاله غزي مياد، تاپيك خانوم ابي اسمون رو هشدار ميده كه داره بسته ميشه ها!!!! نگي نگفتي!


    با اجازه از صاحب تاپيك!



    به نظرم هدف اصلي از ديد هر شخصي متفاوته. انتخاب خدف بستگي به وسعت ديد و جهان بيني هر فرد داره. از طرفي ايده ئولوژي هم بي تاثير نيست.



    هر قدر این هدف با ارزشتر و والاتر باشد، به همان اندازه زندگی از ارزش و کیفیت عالی‏تری برخوردار خواهد شد؛ بنابراین، سعادت و کمال انسان در گرو «شناخت هدف» و آگاهی از «فلسفه حیات» و تلاش بی‏وقفه در راه رسیدن به آن می‏باشد.


    نتیجه می‏گیریم که زندگی از آن جهت باید هدفمند باشد که در واقع موضوعی که هدف زندگی قرار می‏گیرد، تعیین کننده سرنوشت انسان و شخصیت و منش انسانی او می‏باشد، زیرا چنانکه در تعریف هدف بیان مي گردد، هدف، دارای خصوصیتی است که موجب جلب توجه و گرایش استقلالی انسان می‏باشد، و در واقع نوع زندگی و منش آدمی و شخصیت او، محصولی از هدف‏هایی است که در زندگانی انتخاب می‏کنند، زیرا در هدف نهایی، همه عناصر روانی و مغزی و انگیزه‏های حیاتی در انتخاب آن هدف، همآهنگ و بسیج می‏شوند و می‏خواهند هدف را که جزء گسیخته‏ای از انسان احساس می‏شود، به انسان بپیوندد.


    دنیا چو حباب است ولکن چه حباب نه بر سر آب بلکه بر روی سراب
    آن هم چه سرابی که به بینند به خواب آن خواب چه خواب؟ خواب بد مست خراب


    متن بالا رو ازجايي آورده بودم، نوشته خودم نيست.


    هدف وصال و تقرب جستن به ذات اقدس الهي ميتونه يه هدف باشه، به ارامش رسيدن و خوشبختي يه هدف مي تونه باشه، شاد زيستن يه هدف ميتونه باشه( البته بعضي از آدمها به عنوان روش و ابزار رسيد به هدف از شاد زيستن استفاده ميكنن) و ....

    از ديدگاه قران اينكه فريب دنيا رو نخوريم و به هدف آفرينش فكر كنيم، يه هدفه




    اگر نظر شخصي من رو مي خواهي بدوني، هدفم چيه، يه بحث ديگه است.


    البته به جز هدف، به نظرم شما يه وظايفي هم در قبال دنيا داري، كه در مقام جبران نعمات الهي بر بياي. مثلا حداقل تربيت فرزندي به ميزان حداقل يك اپسيلون بهتر از خودت.


    دوستان ديگه اگر نظري دارن ، بگن شايد كمكي كرد
    ویرایش توسط mohamad.reza164 : یکشنبه 24 آبان 94 در ساعت 10:13

  6. کاربر روبرو از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده است .

    باغبان (یکشنبه 24 آبان 94)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    ممنون نیکیای عزیز مهربون دوست داشتنی:-*

    مرسی اقای محمد رضا
    انقدر دنیا رو برای خودم عذاب کرده بودم که واقعا مثل یک مرده بودم!نه هیچ لذتی از زندگی و نه حتی نفس کشیدنی با تمام وجود!
    من همیشه اسیر حرفای اطرافیانم بودم و چه اشتباه بزرگی...
    امیدوارم تغییراتم روز به روز بیشتر بشن این روزها صدای خنده های الکی و از سر بیخیالیم فضای خونه و دانشگاه رو پر کرده ههه ههه:)
    دوست دارم دوباره برم سراغ مهارت هام فقط نمیدونم از کجا شروع کنم تا دوباره استعدادامو بشناسم و براشون یه برنامه ریزی ذهنی انجام بدم

    شیرینی هههه هههه حیف که نمیشه وگرنه جبران این لطف واقعا فراتر از این چیزهاست..دوستان اینجا برای همیشه تو قلب من خواهند موند و تنها گاری که از دستم برمیاد دعای خیر برای تک تکشون هست

    هدف من از زندگی رسیدن به ارامشی هست که خودم بابتش تلاش کردم دیگه متتظر نیستم یکی اونو بمن هدیه بده!

  8. 3 کاربر از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 25 آبان 94), نیکیا (یکشنبه 24 آبان 94), باغبان (یکشنبه 24 آبان 94)

  9. #35
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلامی یه زیبایی ِ ، رنگ های آسمانی !


    ممنون محمد رضا

    نکات خوبی فرمودی و استفاده کردم - ان شالله بیشتر با هم صحبت می کنیم

    ................


    خانم آبی آسمان :

    یه برگه بر دار ، به چیزهایی که علاقه داری و در اون استعداد داری بنویس !

    مثلا ( طراحی - رمان نویسی - ریاضی - نجوم و .........هر چی )


    حالا باید از خودت سئوال کنی :


    کدام یک ، مرا به هداف والا می رسونه ؟

    در کدام یک موفق تر و با استعداد تر هستم ؟

    اون چه کاری هست که زمان را با اون کار درک نمی کنم ؟

    ( اگر به کاری علاقه داشته باشیم زمان مطرح نیست - مثلا وقتی قدیمی یا می یان خاطره تعریف می کنند و می گن : استقلال 6 تا از پرسپولیس خورد - من لذت می برم - اون لحظه نمی دونم چطوری می گذره )


    حالا باید برای هدفت زمان بگذاری ( هر چی مثلا 1 سال .... 4 سال و ....... )

    سپس اقدام کنیم و به خداوند توکل داشته باشیم .


    راستی هدف اصلی یعنی چی ، خانم آبی آسمان ؟

    حتی اگر به هدف اصلی نرسیم باز مهمه !!

    نظرت چیه ؟


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 24 آبان 94 در ساعت 23:52

  10. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 25 آبان 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 آبان 94), ابی اسمان (سه شنبه 26 آبان 94)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 آذر 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1394-3-20
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    449
    سطح
    8
    Points: 449, Level: 8
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دختر خوب خواستم فقط بگم همونایی که شما می گید خوشکلی سلاحشونه خیلی هم انطوریا نیست این دختر ها که ظاهر خیلی قشنگ دارن خیلی بیشتر مورد سواستفاده و دورغ گویی پسرها قرار می گیرن.خیلی وعده وعیدهای پوچ می شنون و در آخر خیلی از لحاظ روحی لطمه می بینن .
    عزیزم به ظاهر که نیست زیباترین افراد هم خیلی عادی می شن و در آخر این همه در زندگی مشکل می بینن . ولی لااقل کسی که برای شما پیش قدم باشه یا برای دختر هایی که انقدرها به خودشون نمی رسن و هر روز یه عمل زیبایی نمی کنن لااقل خیلی خیال آدم راحت تره که ب خاطر یه رابطه موقت و خوش گذرونی انتخاب نشدی.
    اصلا این بحث ها واضحه توجامعه خودمون ببین چه خبره فرط و فرط دورغ و خیانت. زیبایی معیار شخصیه نه یه استاندارد .یه زیبایی از نظر من هست که شخصی کلا منکر می شه .همه ی نظر شخصیه

  12. 4 کاربر از پست مفید برگریز تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (دوشنبه 25 آبان 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 28 آبان 94), ابی اسمان (سه شنبه 26 آبان 94), باغبان (دوشنبه 25 آبان 94)

  13. #37
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    عزیز جان

    یه جهش داشتی ها !

    یعنی یک تحول یک باره ...... خیلی خوبه .... اما هنوز ریشه دار نشده .... سعی کن ثابت قدم بشی و برای اینکار نیاز هست بیشتر و بیشتر بپردازی به مباحثی که در این مسیر جدید تقویتت می کند که مهمترین آنها شناخت بیشتر ارزشهای پایدار و درونی هست و اهمیت آنها در قوام شخصیت و زندگی .... همچنین تقویت هرچه بیشتر هوش هیجانی

    خدا حامی و یارت باشد





  14. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 25 آبان 94), ابی اسمان (سه شنبه 26 آبان 94), باغبان (دوشنبه 25 آبان 94)

  15. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    خانم گلی خوندن این تاپیک هم خالی از لطف نیست:
    http://www.hamdardi.net/thread-40427.html


  16. 3 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 28 آبان 94), ابی اسمان (سه شنبه 26 آبان 94), باغبان (چهارشنبه 27 آبان 94)

  17. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 تیر 95 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1394-3-06
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 38 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    من چندروزا اومدم نظرمو اینجا بگم ولی نشد. اینو میگم چون دوستان نظرات جدید و خوبی دادند که باعث کمی تحول در شما شده ولی من حرفای اون روزمو که تو ذهنم هست میزنم.
    من دقیقا احساس شما رو درک میکنم. به نظر منم زیبایی مهمه و واقعا روی اعتماد بنفس آدم تاثیر میذاره.
    ممکنه الان بگید نه کسانی هستن که قیافه خیلی معمولی دارن ولی اعتماد بنفسشون خوبه. کافیه به زندگیشون نگاه کنید بخصوص اینکه ازدواج کردن یا نه؟ اگر ازدواج کرده باشن بالتبع اعتماد بنفسشون بالاست چون میگن ما رو پسندیدند و ازدواج کردم اما کسانی که ازدواج نکرده باشن، حالا نمیگم همه ولی خیلی هاشون اعتماد بنفسشون پایینه حتی گاهی خوشگلا هم فکر میکنند معمولی ان که تا حالا ازدواج نکردن. اینارو گفتم که به همه بگم زیبایی مهم هست و روی اعتماد بنفس تاثیر داره.
    اما ازدواج درصد زیادی هم به شانس بستگی داره. به قول یکی از دوستان که در بالا گفته بودند توی سال چندین ازدواج صورت میگیره از همه ی اینا مگه چند تا از دخترا خوشگل هستند؟! زیبایی یک چیز نسبی هست ممکنه ادم از نظر یکی خوشگل باشه ولی از نظر کس دیگه نه. در مورد خواستگار هم خوشگلی یعنی به دل نشستن، باید به دل طرف مقابل بشینی وگرنه این موضوع ربطی به خوشگلی نداره.
    من یک داستانی میخوندم یک آقایی قد بلند و هیکلی میخواست زن بگیره ولی هرکسی رو بهش نشون میدادن یک عیبی میذاشت و بیشتر میگفت اینا قدشون کوتاهه. تا اینکه یک روز میره بانک و دختری رو می بینه و از اون خوشش میاد خوشحال میشه که بالاخره کسی به دلش نشسته ولی وقتی خوب دقت می کنه می بینه این خانم از همه دخترایی که دیده بود، قدش کوتاهتره. با اینکه قد یکی از معیاراش بود اما چون خانم به دلش نشسته بودباهاش ازدواج کرد.
    اینو گفتم چون واقعا توی اطرافیانم خیلی زیاد دیدم که ازدواج به شانس بستگی داره. شما هم به خاطر اینکه شخص ایده آلتون نصیبتون بشه دعا کنید. از خود خدا بخواید که شخص مورد نظر رو سر راهتون قرار بده. مگر کسی غیر از خدا هست که بتونه مهر شما رو به دل کسی بیندازه و مهر شخص دیگه رو به دل شما؟! خدا تواناست و اگر بخواد کاری کنه میتونه به بهترین نحو انجام بده.
    و اینکه ما باید نعمتهایی رو هم که داریم ببینیم. مثلا خدا به شما سلامتی داده، خانواده داده، حالا مشکلات توی همه خانواده ها هست ولی همین خانواده جایی هست که بهش تکیه میکنیم. همین که میتونیم هر غذایی که دوست داریم بخوریم همه کس نمی تونن و خیلی نعمتهای دیگه، پس زندگی صرفا توی ازدواج خلاصه نمیشه که اگه بود بگیم زندگی خوبه و اگرم نبود بگیم همه چی تمومه.
    امیدوارم خدا به همه کمک کنه بخصوص برای کسانی که دوست دارند ازدواج کنند راه رو هموار کنه.
    موفق و خوشبخت باشی دوست عزیز...

  18. 2 کاربر از پست مفید آوای دل تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (سه شنبه 26 آبان 94), ابی اسمان (سه شنبه 26 آبان 94)

  19. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام رفقا
    امیدوارم خوب خوب باشین:)
    باغبان عزیز در مورد سوالتون اول اینکه هدفم چیه؟
    یک تایپیکی میخوندم که یکی نوشته بود هدف کلی من مفید بودن هست هرچند خیلی کم..و بقیه اهداف زیر شاخه این اصلیه میشن
    بنظرم جالب بود!
    ولی من مفید بودن و به شرط ارامش میخوام.هدف اصلی من رسیدن به ارامشه.راهشو دقیق نمیدونم.فقط چیزی که هست اینه که باید دست از سرزنش خودم بردارم.و از همه مهمتر خدا کمکم کنه.
    تغییراتی که کم کمدارم ایجاد میکنم نماز اول وقت و روزی یک صفحه قران با معنی هست که واقعا بینهایت دلنشینه چون من تاحالا یه دور قران و نخوندم حتی!و همیشه فکر میکردم خسته کننده هست ولی معنیش گاهی برام انقدر جذابه که دو یا سه بار تکرارش میکنم و کلی لذت میبرم.اصلا هم اهل قران و اینا نبودم که بخوام شعاری بدم.

    در مورد اهداف و استعدادام،چیزی که برام مشکله اینه که گمشون کردم!نمیدونم تو چی استعداد دارم؟فقط مثلا یک هنری رو که خوشم میاد ازش،با خودم میگم من نمیتونم و فاز منفی.و تاحالا راهی رو تا تهش نرفتم !این هم یکی از مشکلات من
    در لحظه ای که ب
    خاطرات فوتبالو تکرار کنن و در مورد استقلال،فقط دوست دارم حرفی برای گفتن داشته باشم!اخه از رنگ قرمز خوشم نمیاد

    برگ ریز عزیزم ممنون..
    در مورد سواستفاده اقایون فقط اینو میگم که دخترای ساده تر بیشتر در دامش هستن تا دخترای زیبا تر!این برای من ثابت شده عزیزم.و درصد زیادی به تربیت خانودگی برمیگرده
    اما در مورد نکته دوم منم خیلی به این موضوع فکر کردم.اگر کسی منو بخواد بخاطر بقیه شرایطم میخواد.درصد زیاده زیبایی مصنوعی اکتسابیه .واقعا درسته که خیلی دخترا بخاطر زیباییشون انتخاب شدن ولی چه تضمینی داره تا ابد زیبا بمونن؟پس معیار خاص زیبایی ممکنه از بین بره و عقلانی نیست..
    اینها همه حرف عقله چیزی که متاسفانه برعکسش دیده میشه:)

    فرشته مهربان:)
    واقعا خیلی مهربونی و واااقعا حرفای خیلی خیلی خوبی میزنی..ممنونم ازت از ته قلبم..
    اتفاقا حرفت کاملااا درسته!
    من دارم خودمو از افکار احمقانه دور میکنم تا یکم کمتر به این چیزا فکر کنم..و کم کم قدم به راهی بزارم که تهش برای من یک ارامش خاص و لذت بخشه،چیزی که مدیون کسی نباشم و خودم بوجود اورده باشمش.با کمک خدا
    و خیلی از معرفی مقاله و هرچیزی که منو ثابت قدم کنه استقبال میکنم.هوش هیجانی؟نمیدونم چیهحتما راجع بهش مطالعه میکنم

    صبای عزیزم تایپیکو خوندم و مطالب خیلی مفیدی داشت ازت ممنونم

    آوای دل عزیز و دوست داشتنی..
    حرفاتو چند بار خوندم و دیدم چقدر خوب منو فهمیدی
    وقتی تایپیکاتو خوندم فهمیدم هم سن و سال منی..
    و شاید همون افکار من و همون ذهنیات من با این تفاوت که شما از خودت راضی هستی و از شرایط ناراضی،
    عزیزم حرفت کاملا درسته،زیبایی مهمه و معیار اعتماد بنفسه.بنظر من یک ادم زیبا هرچقدرم ماست باشه باز هم در نگاه اول دوست داشتنی تره
    ولی فقط نگاه اول!
    و اینکه،ادمی که چهره معمولی رو به پایین داره پس باید از طرق دیگه اعتماد بنفسو جذب کنه.
    راه هایی که شاید کمی سخت تره!مثلا تحول معنوی!
    معجزه ای نشده،من همون دختر قبلم،
    تغییر در فکر من داره اتفاق میوفته و این تغییرو دوست دارم.
    به قول فرشته مهربان این تفکر باید در وجود من ریشه کنه
    حالا هر موقع این فکرا میاد تو سرم یاد کامنت یکی که گفته بود متاهلای دورتو نگاه کن ببین خوشگلن؟میوفتم و یهو خندم مگیره
    تو هم موفق و خوشبخت باشی عزیزم

    دوستتون دارم بچه ها
    خیلی مرسی از همتون.یک دنیا انرژی هستید برای من

  20. 2 کاربر از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 28 آبان 94), صبا_2009 (چهارشنبه 27 آبان 94)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.