سلام.
من نمیدونم چه مرگمه؟!!!! خیلی لوس و ننرم؟!!! مرض دارم؟!!!! خوشی زده زیر دلم؟!!!!!!!!
الکی الکی و بی دلیل بحث راه میندازم. الکی الکی و بی دلیل اقدام به خودکشی میکنم.
من چرا آدم نمیشم؟
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
من نمیدونم چه مرگمه؟!!!! خیلی لوس و ننرم؟!!! مرض دارم؟!!!! خوشی زده زیر دلم؟!!!!!!!!
الکی الکی و بی دلیل بحث راه میندازم. الکی الکی و بی دلیل اقدام به خودکشی میکنم.
من چرا آدم نمیشم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)