سلام
اگه وقتی تماس گرفت وبااون قاطعیت صحبت کردی یه کم محبت هم میکردی بدنبود
شمامیتونید برنامه ها وتصمیمهایی که گرفتی وهمچنین تغییراتی که میکنید حتی با اس فرستادن هم بهش نشون بدی
مثلا ازقرارهایی که بامشاوره داری...ازبرنامه هایی که مشاوره بهت میده باهاش صحبت کن یاپیام بفرست...اصلا اصلا منتظر نباش جواب بده....شمافقط واسش بفرست
پیامهای عاشقانه ودلتنگی هم واسش بفرست منتظر باش تا به مرور دلش روبه دست بیاری
خاطرات خوب رویادآوری کن
نگوقول میدم این کاروکنم یااونکار!!!احتمالا به این کلمه حساس شده
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)