به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مهر 94 [ 12:10]
    تاریخ عضویت
    1393-6-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,573
    سطح
    22
    Points: 1,573, Level: 22
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 56.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 191 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mnsatia نمایش پست ها
    سلام دوستان
    خدارو شکر دادگاه ترک انفاق به خیر گذشت. دو میلیون ازم باج گرفت و قرار شد ماهی 300 نفقه بدم.
    قاضی هم بهم گفت طلاقش بده اونم شناختش!
    خداییش قاضی مردی بود که شناختش و راضیش کرد پول بگیره رضایت بده وگرنه میگن تو شکایت کیفری نفقه
    اگه رسید واریز پول که توش قید شده باشه بابت نفقه نداشته باشی حتما حبس میدن!
    خدارو شکر پولکی بود و رضایت داد.
    امیدوارم خدا تو دادگاه مهریه هم کمکم کنه!
    خودش میدونه حق من این زندگی نبود! نمیدونم چرا زندگیم اینجوری شد!
    سلام

    300 تومان؟
    برای منم 11 ماه زده 3 میلیونو سیصد هزار البته رای غیابیه تا روز جلسه... هرچند پرینت بانکی دارم که واریز پول داشتم هر از گاهی براش

    ولی خوب اعتراض نمیشد بزنی مثلا دویست کنیش

    راه نداره

    بنظرم شناسنامش باطل شد خانمت

    متاسفم نمیدونی چقدر ناراحت شدم عب نداره داداش جوش نزن
    بیرونِ این خانه

    این سنگ‌هایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،

    همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جوش نمیزنم خدارو شکر که با پول مشکل حل شد میترسیدم که حبس بده اونوقت دیگه بیاد بگه اینقدر میخوام رضایت بدم!
    اول قاضیه گفت 200 بده اون گفت کمه گفت 300 بده بهش بعدشم به من گفت طلاقش بده بره!
    من خودم راضی بودم اعتراض نکردم خوشحال بودم که این قضیه تموم شد و اعتراضی نکردم
    ویرایش توسط mnsatia : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 23:56

  3. کاربر روبرو از پست مفید mnsatia تشکرکرده است .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟پول خواست؟؟؟؟؟.......معمولا قضات انقدر کیس دیدن کارشون درسته دیده حق با شماست پس؛به حرفش گوش کنید.

  5. 2 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), فرهنگ 27 (شنبه 24 آبان 93)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 تیر 97 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1393-7-06
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    5,905
    سطح
    49
    Points: 5,905, Level: 49
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    369

    تشکرشده 377 در 121 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام وقت بخیر.
    شما به ایشون قول خرید ماشین دادید قبول نکردن، بعد با 2 میلیون راضی شدن!
    دوست عزیز همسرتون پولکی نیست. ولی تصمیماش اصلا از روی عقل تدبیر نیست. رفتارش بچه گانس.
    این میتونه سه دلیل داشته باشه.
    1: به شما اطمینان نداره( به خاطر اشتباهات گذشته دو طرف)
    2: دامن زدن خانواده و اطرافیانش به این اختلاف.
    3: نا امیدی از ادامه رابطه. میدونه چه اشتباه بزرگی کرده،حالا مثل کسیه که میگه آب از سرم گذشته چه یه وجب چه صد وجب.
    4: قاضی پرونده شما هرچند که روزانه با چندین پرونده از دست موضوعات شما درگیره و به نظرشون میشه به دید یه کارشناس بها داد. ولی
    اولا:قاضی داره شخصیتی از همسر شما رو میبینه که نشات گرفته از دلایلی که ذکر کردم خصوصا دلیل سوم.
    ثانیا: معمولا خیلی از قضات و وکلا به سبب شرایط تحصیلی و شغلیشون موضوعات رو در چارچوب قانون و قرارداد میبینن همه موضوعات رو میخان حقوقی ببینن. و راه حلی هم که پیشنهاد میدن از جنس قانونه.ممکنه قاضی پرونده شما هم جز این دسته افراد باشن.
    پس به نظرم حتما با همسرتون صحبت کنید و راضیش کنید که پیش یه مشاور و کارشناس خبره مسایل خانوادگی برید و نظر ایشون رو ملاک تصمیم بعدی خودتون قرار بدید.
    5: قرار نیست شما به هر قیمتی با ایشون ادامه بدید ولی این موضوع رو مد نظر داشته باشید خیلی وقتا درست کردن یه رابطه از جدایی و شروع یه زندگی دیگه ( که قطعا اون زندگی هم مشکلات خاص خودش رو داره) راحتتره.مشاور خوب نظر کارشناسی میده که کدوم مسیر برای شما مناسبه.
    به نظرم یه مدت هر دو طرف به خودشون استراحت بدن و فکر کنن. بعد یه مدت با ایشون تماس بگیرید( تا کمی از رفتار غیر احساسی دور بشن و بتونن عاقلانه موضوع رو تحلیل کنن) برای رفتن پیش مشاور.
    6: شما چه به این نتیجه برسید که میخاید جدا بشید یا ادامه بدید به هیچ وجه رفتار از روی احساسات و عصبانیت از خودتون نشون ندید.و معمولی رفتار کنید، اصلا به روش جریان دادگاه رو نیارید. بعد نوبت ایشونه که یک گام برداره. رفتار ایشون در این مرحله پایه گذار و جدی تر شدن تصمیم شما برای ادامه دادن یا جدایی میشه.
    امیدوارم تصمیمی بگیرید که به صلاح دو طرف باشه.
    موفق باشید

  7. 2 کاربر از پست مفید امیر مسعود تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), sanjab (جمعه 23 آبان 93)

  8. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چاره‌ای نداشت که پول رو قبول کرد. قاضی فهمید مشکل از سمت اونه گفت نفقه میخوای ایشون حاضره نقدا بده گفت مشکلم نفقه نیست
    قاضی گفت شکایت نفقه کردی الان میگی مشکلم نفقه نیست؟! خلاصه دید رای قاضی با منه اگه پول هم نگیره از دستش میره خلاصه 6 ماه نفقه به زور ازم باج گرفت!
    مطمئنم که دنبال حبس من بود که بیشتر تیغم بزنه!
    از همه دوستان بخاطر نظراتشون ممنونم
    از دوست خوبم tanhaei هم میخوام بازم کمکم کنه
    ویرایش توسط mnsatia : جمعه 23 آبان 93 در ساعت 13:49

  9. 2 کاربر از پست مفید mnsatia تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), امیر مسعود (جمعه 23 آبان 93)

  10. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مهر 94 [ 12:10]
    تاریخ عضویت
    1393-6-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,573
    سطح
    22
    Points: 1,573, Level: 22
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 56.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 191 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mnsatia نمایش پست ها
    چاره‌ای نداشت که پول رو قبول کرد. قاضی فهمید مشکل از سمت اونه گفت نفقه میخوای ایشون حاضره نقدا بده گفت مشکلم نفقه نیست
    قاضی گفت شکایت نفقه کردی الان میگی مشکلم نفقه نیست؟! خلاصه دید رای قاضی با منه اگه پول هم نگیره از دستش میره خلاصه 6 ماه نفقه به زور ازم باج گرفت!
    مطمئنم که دنبال حبس من بود که بیشتر تیغم بزنه!
    از همه دوستان بخاطر نظراتشون ممنونم
    از دوست خوبم tanhaei هم میخوام بازم کمکم کنه
    من با امیر مسعود عزیز موافقم اما یادت نره حتی مشاورم بت میگه برای هر فردی تا یک حدی وقت بزار بعدش خودتو نجات بده

    عجب مشکللم نفقه نیست !!!
    بیرونِ این خانه

    این سنگ‌هایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،

    همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!

  11. 2 کاربر از پست مفید roozbeh220 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 24 آبان 93), امیر مسعود (جمعه 23 آبان 93)

  12. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اردیبهشت 95 [ 11:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    5,578
    سطح
    48
    Points: 5,578, Level: 48
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 193 در 77 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام

    آقای mnsatia پست های من مشکلی داشتند ؟؟؟؟

    چیزی را به اشتباه نصیحت کردم ؟؟؟؟

    چرا پست های من نیستند ؟؟؟؟؟

    شما اطلاع دارید جرا پست های من حذف شدند ؟؟؟؟؟؟؟


    لطفا کسی که پست های بنده را حذف کرده علت را هم توضیح بده

    تا بنده اینهمه وقت نزارم و تایپ کنم


    مواردی که بنده در 2 پست قبلی م ذکر کردم واقعیت هایی است

    که وجود دارد و همین وکلای عزیز هم برای هر کلمه ش پول میگیرند تا همین

    مطالب حذف شده را برایتان بگویند .........



    ظاهرا اینجا هم مشاوره دادن قانونی مشکل دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ویرایش توسط tanhaei : جمعه 23 آبان 93 در ساعت 14:02

  13. کاربر روبرو از پست مفید tanhaei تشکرکرده است .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93)

  14. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanhaei نمایش پست ها
    سلام

    آقای mnsatia پست های من مشکلی داشتند ؟؟؟؟

    چیزی را به اشتباه نصیحت کردم ؟؟؟؟

    چرا پست های من نیستند ؟؟؟؟؟

    شما اطلاع دارید جرا پست های من حذف شدند ؟؟؟؟؟؟؟


    لطفا کسی که پست های بنده را حذف کرده علت را هم توضیح بده

    تا بنده اینهمه وقت نزارم و تایپ کنم


    مواردی که بنده در 2 پست قبلی م ذکر کردم واقعیت هایی است

    که وجود دارد و همین وکلای عزیز هم برای هر کلمه ش پول میگیرند تا همین

    مطالب حذف شده را برایتان بگویند .........



    ظاهرا اینجا هم مشاوره دادن قانونی مشکل دارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    سلام به دوست خوبم tanhaei
    منم نمیدونم پست‌های شما چی شدن فکر میکردم خود شما پاک کردین!
    انگار کار ادمینه من که دسترسی واسه پاک کردن ندارم!
    اما به هر حال من منتظر راهنمایی‌های پر از تجربه شما هستم
    چه در این‌جا و اگر نشد بصورت پیام خصوصی ook_nn@yahoo
    تشکر
    ویرایش توسط mnsatia : جمعه 23 آبان 93 در ساعت 22:31

  15. کاربر روبرو از پست مفید mnsatia تشکرکرده است .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93)

  16. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [QUOTE=tanhaei;360608]بنظر بنده که پس از ( 8 سال زندگی مشترک ) با یک بچه جدا شدم ....

    بهت پیشنهاد میکنم که جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت

    ممنون دوست عزیر
    شاید بیش از 10 بار حرفاتو خوندم واقعا باید با طلا نوشت حرفاتو
    کاملا مشخصه از روی یه تجربه چند ساله گفته شده
    دوست من اگه در توانت هست منو بیشتر راهنمایی کن
    تو این شرایط من چکار میتونم بکنم؟ بیشتر از نظر روحی داغونم
    اما به قول خودت جنبه مالیش هم اذیتم میکنه تجربه چند سال کارم رو باید دو دستی تقدیمش کنم
    شاید باورت نشه اما منم ارشد مکانیک دارم فکر نمیکردم زندگیم اینجوری به لجن کشیده بشه

  17. 2 کاربر از پست مفید mnsatia تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (یکشنبه 18 آبان 93), رزا (شنبه 17 آبان 93)

  18. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مرد تنهایی
    ممنون از وقتی که میذاری


    یه موردی که خیل باید حواست جمع کنی اینه که :

    ممکنه شرایط بزاره و بگه :

    ( حق طلاق میخوام ) تا باهاش زندگی کنم

    این شطرنجی که گفتی دقیقا داره بازی میشه! من به امید اینکه راضیش میکنیم از شکایت‌هاش کوتاه بیاد و زندگیمون از هم نپاشه
    اول جونی دوتامون بیچاره نشیم خیلی رفتم سراعشو التماسش کردم
    اونم که بطور کاملا طبیعی تحویل نمیگیریه و طاقچه بالا میذاشت!
    خلاصه مثلا با وساطتت خانوادش و در اصل با دخالت اونا کار به همین حق طلاق رسیده (مهریش 100 تاست)
    من که زیر بار نرفتم گفتم اگه فقط طلاق بخوای قبوله
    چند روز دیگه هم دادگاه ترک انفاق کیفریمه! تا حدودی هم از ترس این دادگاه هم بوده
    اگه قاضیه حبس بده که خیلی اوضاعم خراب میشه!
    مطمئنم اونا هم دلشون به رای این دادگاه خوشه که بتونن طلاق بگیرن



    طلاق میخوای ؟؟؟

    خیلی خوب اون 7-8-10 تا سکه ای که گرفتی را پس میدی تا طلاق ت بدم

    نخواستی یم که برو دنبال کارت و همون 3 ماه یه سکه تا بگیر تا
    موهات رنگ

    دندونات بشه .....


    یه مشکلی که من دارم اینه که پدرم خونمون رو بنا به دلایلی زده به نام من و اون حدود 10 برابر مهریش می‌ارزه
    ایشون هم رفته خونه رو توقیف کرده، به نظرم مجبورم اگه به مهریش پافشاری کرد دادخواست طلاق بدم
    فکر کنم مستثنیات دین به حساب نیاد چون پولش کفاف مهریه و یه خونه دیگه رو میده
    دوستان کسی تجربه داره منو راهنمایی کنه


    یه نصیحتی هم بهت بکنم :

    به قول شاعر که میگه :

    خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
    خواهان کسی باش که خواهان تو باشد ..........


    اینم پرینت گرفتم زدم بالای سرم که همیشه یادم باشه


    - - - Updated - - -

    سلام مرد تنهایی
    ممنون از وقتی که میذاری


    یه موردی که خیل باید حواست جمع کنی اینه که :

    ممکنه شرایط بزاره و بگه :

    ( حق طلاق میخوام ) تا باهاش زندگی کنم

    این شطرنجی که گفتی دقیقا داره بازی میشه! من به امید اینکه راضیش میکنیم از شکایت‌هاش کوتاه بیاد و زندگیمون از هم نپاشه
    اول جونی دوتامون بیچاره نشیم خیلی رفتم سراعشو التماسش کردم
    اونم که بطور کاملا طبیعی تحویل نمیگیریه و طاقچه بالا میذاشت!
    خلاصه مثلا با وساطتت خانوادش و در اصل با دخالت اونا کار به همین حق طلاق رسیده (مهریش 100 تاست)
    من که زیر بار نرفتم گفتم اگه فقط طلاق بخوای قبوله
    چند روز دیگه هم دادگاه ترک انفاق کیفریمه! تا حدودی هم از ترس این دادگاه هم بوده
    اگه قاضیه حبس بده که خیلی اوضاعم خراب میشه!
    مطمئنم اونا هم دلشون به رای این دادگاه خوشه که بتونن طلاق بگیرن



    طلاق میخوای ؟؟؟

    خیلی خوب اون 7-8-10 تا سکه ای که گرفتی را پس میدی تا طلاق ت بدم

    نخواستی یم که برو دنبال کارت و همون 3 ماه یه سکه تا بگیر تا
    موهات رنگ

    دندونات بشه .....


    یه مشکلی که من دارم اینه که پدرم خونمون رو بنا به دلایلی زده به نام من و اون حدود 10 برابر مهریش می‌ارزه
    ایشون هم رفته خونه رو توقیف کرده، به نظرم مجبورم اگه به مهریش پافشاری کرد دادخواست طلاق بدم
    فکر کنم مستثنیات دین به حساب نیاد چون پولش کفاف مهریه و یه خونه دیگه رو میده
    دوستان کسی تجربه داره منو راهنمایی کنه


    یه نصیحتی هم بهت بکنم :

    به قول شاعر که میگه :

    خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
    خواهان کسی باش که خواهان تو باشد ..........


    اینم پرینت گرفتم زدم بالای سرم که همیشه یادم باشه

  19. کاربر روبرو از پست مفید mnsatia تشکرکرده است .

    امیر مسعود (سه شنبه 20 آبان 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیاین ازموفقیت هاتون. بگین
    توسط Shii در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 تیر 97, 09:50
  2. توهم شنیدن صدا یا آزار و اذیت...؟
    توسط negin_winter در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 خرداد 97, 13:35
  3. کمکم کنین بتونم روابطم را مدریت کنم
    توسط baraneh در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 مرداد 94, 21:37
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 22:57
  5. اذیت خواهر شوهرم (توقع مالی از همسرم)
    توسط solanum در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 03:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.