سلام
300 تومان؟
برای منم 11 ماه زده 3 میلیونو سیصد هزار البته رای غیابیه تا روز جلسه... هرچند پرینت بانکی دارم که واریز پول داشتم هر از گاهی براش
ولی خوب اعتراض نمیشد بزنی مثلا دویست کنیش
راه نداره
بنظرم شناسنامش باطل شد خانمت
متاسفم نمیدونی چقدر ناراحت شدم عب نداره داداش جوش نزن











علاقه مندی ها (Bookmarks)