به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 تیر 97 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1393-7-06
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    5,905
    سطح
    49
    Points: 5,905, Level: 49
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    369

    تشکرشده 377 در 121 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام از صحبتات مشخصه که تمایل به ادامه زندگی دارید.
    1: رفتار همسرتون رو بذارید رو حساب احساسات، به هر دلیلی ( اشتباه شما یا خودش و یا دخالت خانواده)
    2: شما به عنوان یه مرد وظیفه مدیریت این موضوع رو دارید. در درجه اول به خاطر خودتون، این زندگی شما هم هست.مدیریت این فضای پر تنش مستلزم اینه که آستانه تحملتون رو بالا ببرید. خصوصا برای جلسه دادگاه.
    3: این که میترسه شما بعد از گرفتن دختریش طلاقش بدید به خاطر اینه که خودش متوجه شده چه اشتباه بزرگی کرده الان پشیمونه ولی باورش نمیشه که شما از این موضوع گذشت کنید. پس ایشون پشیمونن این خیلی خوبه.
    4: قبل دادگاه با ایشون صحبت کنید بگید چقدر دوسش دارید، بگید دادگاه هر رایی بده شما به خاطر علاقه که به ایشون دارید زیر بار طلاق نمیرید.حتی اگه اون رای حبس باشه.
    5:در خصوص دادن حق طلاق بگید، فرض کنید من این حق رو به شما دادم فردا روزی اگه با هم قهر کردیم به نظرت من به عنوان یه مرد پیش خودم نمیگم خانم که خودش حق طلاق داره، خیلی ناراحته بره طلاق بگیره، ولی اگه حق طلاق با من باشه میام منت کشی دوباره آشتی.
    6: اصلا زیر بار دادن حق طلاق نرید به هیج وجه.
    7: بگید با توجه به دلایلی که گفتم حق طلاق نمیدم یه راه دیگه پیش روم بزار تا اعتماد از دست رفته رو بر گردونم.یه فرصت دیگه میخام.
    8: صحبتهای دیگران رو بیخیال شو،( اینکه میگن زنی که شکایت کنه به درد زندگی نمیخوره) اولم گفتم یه آدم عاقل به خاطر 50 تا سکه شکایت نمیکنه عصبانی بوده از دست شما، دخالت خانواده هم به این موضوع دامن زده.
    9: هر صحبتی شد که خوشایند شما نبود از کوره در نرید. صبور باشید تا بتونید با توکل به خدا موضوع رو مدیریت کنید.
    این پست آخری بود که میتونستم ارسال کنم. خیلی زیاد دعا میکنم که موضوع ختم به خیر بشه.
    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید امیر مسعود تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (چهارشنبه 21 آبان 93), کیت کت (چهارشنبه 21 آبان 93)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    افرین اقای امیر مسعود
    بهترین راه گفتن .
    اگه شما هم به حرف دیگران عصبانی بشی میشی عین اون خانوم که با حرف خانوادش داره خودش و شمارو اواره میکنه.

  4. 2 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (چهارشنبه 21 آبان 93), امیر مسعود (چهارشنبه 21 آبان 93)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مهر 94 [ 12:10]
    تاریخ عضویت
    1393-6-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,573
    سطح
    22
    Points: 1,573, Level: 22
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 56.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 191 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیت کت نمایش پست ها
    افرین اقای امیر مسعود
    بهترین راه گفتن .
    اگه شما هم به حرف دیگران عصبانی بشی میشی عین اون خانوم که با حرف خانوادش داره خودش و شمارو اواره میکنه.
    سلام

    شک نکنید پرش میکنن با ی سری حرفا پوچ

    مثلا همین که به مرد میگن شکایت کرده دیگه بدرد نمیخوره خب داغ میشی تصمیم خوبی نمیگیری

    من خودمم همینجوریم دوست عزیز ی مدت ب خانمت و خودت استراحت بده

    درد منم مث تویه که واقعا دنبال طلاقن یا زندگی!!اما دوست من دلیل این که دودل هستند و تکلیفشون با خودشون روشن نیست اینکه

    متوجه شدن که کار بدی کردن شکایت کردن و یعهو داغ شدن کاری ک نباید میکردند رو انجام دادند از اینطرفم میگن خب اگه برگردم تلافی نکنه و هزارتا فکر دیگه....

    تا جایی که میرسن ب این حرف خودم کردم ک لعنت برخودم باد

    الان باید فقط اعتماد سازی شه تعجبم چرا بتون اعتماد نمیکنه با این رفتارایی که داشتید!!!

    نری دنبالشون که میگن نمیخاد منو فلان.... وقتیم که میری بدهکار میشی میگن بخاطره مهریستو یا برات شرطو شروط میزارن

    منکه برات دعا میکنم که مشکلت حلشه اما از دعا واسه من غافل نشی

    ماه بعداولین دادگاهه دارم

    موفق باشی
    بیرونِ این خانه

    این سنگ‌هایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،

    همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!

  6. 2 کاربر از پست مفید roozbeh220 تشکرکرده اند .

    کیت کت (چهارشنبه 21 آبان 93), امیر مسعود (چهارشنبه 21 آبان 93)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    6واقعا یکی از مشکلات عروس کم سن همینه؛طفلک ها بی تجربن؛چشمشون به دهن دیگران؛توهمین تالار چه خانوم هایی هستن با کلی سختی با چنگ و دندون زندگیشون نگه داشتن چون پخته ترن،
    واقعا نمیگم همه این طورن اما کاش بخاطر این مسایل اقایون دنبال دختر کم سن نمیرفتن.
    از این مسایل بگذریم.....به نظرم الان فقط صبر و ارامش داشته باشید،تو این شرایط ملتهب طرفین به هم اعتماد ندارن بخاطر همین برای کوچکترین اقدامی حتی یه پیامک دادن با یه مشاور مجرب مشورت کنید.
    برای جفتتون دعا میکنم دوستان عزیز


  8. 4 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (چهارشنبه 21 آبان 93), sanjab (پنجشنبه 22 آبان 93), فرهنگ 27 (شنبه 24 آبان 93), امیر مسعود (جمعه 23 آبان 93)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    خدارو شکر دادگاه ترک انفاق به خیر گذشت. دو میلیون ازم باج گرفت و قرار شد ماهی 300 نفقه بدم.
    قاضی هم بهم گفت طلاقش بده اونم شناختش!
    خداییش قاضی مردی بود که شناختش و راضیش کرد پول بگیره رضایت بده وگرنه میگن تو شکایت کیفری نفقه
    اگه رسید واریز پول که توش قید شده باشه بابت نفقه نداشته باشی حتما حبس میدن!
    خدارو شکر پولکی بود و رضایت داد.
    امیدوارم خدا تو دادگاه مهریه هم کمکم کنه!
    خودش میدونه حق من این زندگی نبود! نمیدونم چرا زندگیم اینجوری شد!

  10. کاربر روبرو از پست مفید mnsatia تشکرکرده است .

    roozbeh220 (پنجشنبه 22 آبان 93)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 مهر 94 [ 12:10]
    تاریخ عضویت
    1393-6-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,573
    سطح
    22
    Points: 1,573, Level: 22
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 56.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 191 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mnsatia نمایش پست ها
    سلام دوستان
    خدارو شکر دادگاه ترک انفاق به خیر گذشت. دو میلیون ازم باج گرفت و قرار شد ماهی 300 نفقه بدم.
    قاضی هم بهم گفت طلاقش بده اونم شناختش!
    خداییش قاضی مردی بود که شناختش و راضیش کرد پول بگیره رضایت بده وگرنه میگن تو شکایت کیفری نفقه
    اگه رسید واریز پول که توش قید شده باشه بابت نفقه نداشته باشی حتما حبس میدن!
    خدارو شکر پولکی بود و رضایت داد.
    امیدوارم خدا تو دادگاه مهریه هم کمکم کنه!
    خودش میدونه حق من این زندگی نبود! نمیدونم چرا زندگیم اینجوری شد!
    سلام

    300 تومان؟
    برای منم 11 ماه زده 3 میلیونو سیصد هزار البته رای غیابیه تا روز جلسه... هرچند پرینت بانکی دارم که واریز پول داشتم هر از گاهی براش

    ولی خوب اعتراض نمیشد بزنی مثلا دویست کنیش

    راه نداره

    بنظرم شناسنامش باطل شد خانمت

    متاسفم نمیدونی چقدر ناراحت شدم عب نداره داداش جوش نزن
    بیرونِ این خانه

    این سنگ‌هایی که به پایم می گیرند و رفتن را درد آورتر می کنند،

    همان هایی اند که سرت به آن ها خواهد خورد!

  12. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جوش نمیزنم خدارو شکر که با پول مشکل حل شد میترسیدم که حبس بده اونوقت دیگه بیاد بگه اینقدر میخوام رضایت بدم!
    اول قاضیه گفت 200 بده اون گفت کمه گفت 300 بده بهش بعدشم به من گفت طلاقش بده بره!
    من خودم راضی بودم اعتراض نکردم خوشحال بودم که این قضیه تموم شد و اعتراضی نکردم
    ویرایش توسط mnsatia : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 23:56

  13. کاربر روبرو از پست مفید mnsatia تشکرکرده است .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93)

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟پول خواست؟؟؟؟؟.......معمولا قضات انقدر کیس دیدن کارشون درسته دیده حق با شماست پس؛به حرفش گوش کنید.

  15. 2 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), فرهنگ 27 (شنبه 24 آبان 93)

  16. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 تیر 97 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1393-7-06
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    5,905
    سطح
    49
    Points: 5,905, Level: 49
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    369

    تشکرشده 377 در 121 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام وقت بخیر.
    شما به ایشون قول خرید ماشین دادید قبول نکردن، بعد با 2 میلیون راضی شدن!
    دوست عزیز همسرتون پولکی نیست. ولی تصمیماش اصلا از روی عقل تدبیر نیست. رفتارش بچه گانس.
    این میتونه سه دلیل داشته باشه.
    1: به شما اطمینان نداره( به خاطر اشتباهات گذشته دو طرف)
    2: دامن زدن خانواده و اطرافیانش به این اختلاف.
    3: نا امیدی از ادامه رابطه. میدونه چه اشتباه بزرگی کرده،حالا مثل کسیه که میگه آب از سرم گذشته چه یه وجب چه صد وجب.
    4: قاضی پرونده شما هرچند که روزانه با چندین پرونده از دست موضوعات شما درگیره و به نظرشون میشه به دید یه کارشناس بها داد. ولی
    اولا:قاضی داره شخصیتی از همسر شما رو میبینه که نشات گرفته از دلایلی که ذکر کردم خصوصا دلیل سوم.
    ثانیا: معمولا خیلی از قضات و وکلا به سبب شرایط تحصیلی و شغلیشون موضوعات رو در چارچوب قانون و قرارداد میبینن همه موضوعات رو میخان حقوقی ببینن. و راه حلی هم که پیشنهاد میدن از جنس قانونه.ممکنه قاضی پرونده شما هم جز این دسته افراد باشن.
    پس به نظرم حتما با همسرتون صحبت کنید و راضیش کنید که پیش یه مشاور و کارشناس خبره مسایل خانوادگی برید و نظر ایشون رو ملاک تصمیم بعدی خودتون قرار بدید.
    5: قرار نیست شما به هر قیمتی با ایشون ادامه بدید ولی این موضوع رو مد نظر داشته باشید خیلی وقتا درست کردن یه رابطه از جدایی و شروع یه زندگی دیگه ( که قطعا اون زندگی هم مشکلات خاص خودش رو داره) راحتتره.مشاور خوب نظر کارشناسی میده که کدوم مسیر برای شما مناسبه.
    به نظرم یه مدت هر دو طرف به خودشون استراحت بدن و فکر کنن. بعد یه مدت با ایشون تماس بگیرید( تا کمی از رفتار غیر احساسی دور بشن و بتونن عاقلانه موضوع رو تحلیل کنن) برای رفتن پیش مشاور.
    6: شما چه به این نتیجه برسید که میخاید جدا بشید یا ادامه بدید به هیچ وجه رفتار از روی احساسات و عصبانیت از خودتون نشون ندید.و معمولی رفتار کنید، اصلا به روش جریان دادگاه رو نیارید. بعد نوبت ایشونه که یک گام برداره. رفتار ایشون در این مرحله پایه گذار و جدی تر شدن تصمیم شما برای ادامه دادن یا جدایی میشه.
    امیدوارم تصمیمی بگیرید که به صلاح دو طرف باشه.
    موفق باشید

  17. 2 کاربر از پست مفید امیر مسعود تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), sanjab (جمعه 23 آبان 93)

  18. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آذر 93 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چاره‌ای نداشت که پول رو قبول کرد. قاضی فهمید مشکل از سمت اونه گفت نفقه میخوای ایشون حاضره نقدا بده گفت مشکلم نفقه نیست
    قاضی گفت شکایت نفقه کردی الان میگی مشکلم نفقه نیست؟! خلاصه دید رای قاضی با منه اگه پول هم نگیره از دستش میره خلاصه 6 ماه نفقه به زور ازم باج گرفت!
    مطمئنم که دنبال حبس من بود که بیشتر تیغم بزنه!
    از همه دوستان بخاطر نظراتشون ممنونم
    از دوست خوبم tanhaei هم میخوام بازم کمکم کنه
    ویرایش توسط mnsatia : جمعه 23 آبان 93 در ساعت 13:49

  19. 2 کاربر از پست مفید mnsatia تشکرکرده اند .

    roozbeh220 (جمعه 23 آبان 93), امیر مسعود (جمعه 23 آبان 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیاین ازموفقیت هاتون. بگین
    توسط Shii در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 تیر 97, 09:50
  2. توهم شنیدن صدا یا آزار و اذیت...؟
    توسط negin_winter در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 خرداد 97, 13:35
  3. کمکم کنین بتونم روابطم را مدریت کنم
    توسط baraneh در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 مرداد 94, 21:37
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 29 خرداد 94, 22:57
  5. اذیت خواهر شوهرم (توقع مالی از همسرم)
    توسط solanum در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 30 تیر 91, 03:17

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.