سلام به همه.
من سوالی داشتم که برای خودم جوابی هم دارم ولی دلم میخواد درستی نگرشم رو برای خودم اثبات کنم . حالا سوالمو میپرسم...من در اطرافم که خوب دقت میکنم میبینم افرادی که زیباتر هستند اکثرا در بین مردم از شأن و منزلت خوبی برخوردارند مثلا خیلی مودبانه تر و با توجه بیشتری باهاشون برخورد میشه و در مقابل افرادی که قیافه ندارند دربرابرشون همچین برخوردی عده ی قابل توجهی از افراد ندارند...مثلا یه موردش همین مسأله خواستگاری هست که دخترانی که زیبارو هستند خواستگار بیشتری دارند و بیشتر مورد توجه هستند که البته این یک مورد هست و درسایر موارد مثلا به هنگام حضور در اجتماع حرف اونها مورد توجه و احترام قرار میگیره ولی حرف گروه مقابل اونا نه.آخه چرا؟این سوالی هست که مدتیه برام پیش اومده چون به یقین رسیدم که افراد خوشگل بیشتر مورد احترام هستند و دلم میخواد که بپرسم از شما چرا؟پس چاره ی کار افرادی که خوشگل نیستند چیه؟لطفا شعار ندید که میتونند به صورت های دیگه خودشونو تو اجتماع مطرح کنند مثلا استعدادهاشون رو بروز بدن و این حرفا چون بنده خودم مشابه همین حرف رو به فردی اتفاقا در همین سایت زدم ولی حالا میفهمم که دروغه ، دروغ محضه.تاخوشگل نباشی رسیدن به ایده آل هات در زندگی برات با مانع هست مثلا در امر ازدواج و مطرح شدن در اجتماع و غیره.من دنبال شعار نیستم میخوام راه حل بدید . من خودم قیافم معمولیه ولی دلم میخواد همیشه بهترین باشم دلم میخواد خوشگل به معنای واقعی باشم باشرایطی که الآن در جامعه وجود داره و افکار خیلیا،یعنی انقدر رو این موضوع متمرکز و حساس شدم که باگذشتم زمین تاآسمون در این امر تفاوت دارم مثلا کلی دقت میکنم که قیافم حالا چطوریه میرم بیرون این چادر بهم میاد اون روسری بهم نمیادو کلی ازاین جور وسواسا.(لطفا فقط راه حل بدید).








علاقه مندی ها (Bookmarks)