به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 33 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 96 [ 22:35]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    4,002
    سطح
    40
    Points: 4,002, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    207

    تشکرشده 148 در 68 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    27
    Array

    میشه بدون رابطه زناشویی ،زندگی خوبی داشت؟

    سلام به همه دوستان..من بازم اومدم.البته تقریبا یروز در میون اینجا سر میزنم اما وقت کافی ندارم تا بیام و مسئلمو عنوان کنم..
    تو این مدت راهنمائیهای خوبی گرفتم اما تو اجرا واقعا ضعف دارم..خیلی وقتها هم انگیزه واسه اجرا ندارم(بنا به دلایل مختلف که یکیش شکهای گاه و بیگاه به همسرمه که واقعا از من انرزی تلاش دوباره رو میگیره)
    مدتیه مسئله ای ذهنمو درگیر کرده و اونم اینه که میشه بدون رابطه زناشویی زندگیه خوبی داشت؟ما الان مدتهاس با هم روابط خوبی داریم.مثه دوتا همخونه...با هم غذا میخوریم.با هم بیرون میریم.باهم راجب به موضوعات مختلف صحبت میکنیم و....
    گاهی بخودم میگم چرا اینهمه رو مشکلم زوم کنم و از عدم رابطه جنسیمون ناراحت باشم؟
    ایا واقعا لازمه من اینهمه تلاش کنم تا دوباره همسرم از لحاظ جنسی بهم تمایل پیدا کنه؟
    تو خونمون سکوت و آرامشی جریان داره که خوبه...چرا اینهمه من باید عذاب بکشم و مدام ذهنم درگیر این مسئله باشه که چرا برای همسرم جاذبه ای ندارم..چرا منی که از تمام اطرافیان توجه دریافت میکنم و مدام تعریف اونها رو از زیبایی و خوشپوشی خودم میشنوم مدام دنبال این باشم پس چرا اینارو شوهرم نمیبینه؟
    بهتر نیس بجای اینکه مدام فکر کنم چجوری دوباره همسرمو مشتاق به رابطه کنم به فکر این باشم که مثه دو تا دوست باهم زندگی کنیم
    پ.ن:همسرم سرد مزاج نیس...میلشو با دیدن سایت و فیلم رفع میکنه
    چند تا از تاپیکای قبلیم:
    http://www.hamdardi.net/thread-33415.html
    http://www.hamdardi.net/thread-31405.html
    http://www.hamdardi.net/thread-28582.html
    اینک همه چیز را از نو می سازم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید الهه آذر تشکرکرده است .

    khaleghezey (دوشنبه 02 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پسرم،زندگیم
    توسط میثم63 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 مرداد 94, 14:05
  2. زن داداش،زن عمو...
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 خرداد 90, 01:17
  3. انتخاب عاقلانه،زندگی عاشقانه
    توسط baby در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 شهریور 89, 16:28
  4. آیا در زندگی زناشویی بایستی از یک سری نیازها گذشت؟
    توسط reihaneh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 مرداد 89, 23:10
  5. +آیا در زندگی زناشویی بایستی از یک سری نیازها گذشت؟
    توسط reihaneh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: جمعه 04 تیر 89, 03:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.