به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 48

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array

    منطقی هست ادم با پسری ازدواج کنه که ازش کوچکتره؟؟

    سلام دوستان من ستاره ام دوباره اومدم.الان دیگه 23 سال و 11 ماهمه.انشالا یه ماه دیگه مهندس میشم.ارشد مجاز شدم انتخاب رشته کردم ولی همچین چشمم اب نمیخوره با اون رتبه روزانه قبول شم به خاطر همین دیگه میخوام بعد امتحانا بکوب بخونم.تو فکر اینم هستم که با مدرک فنیم یه کار هرچند کوچیک هم شده برای خودم راه بندازم...
    حالا اصل ماجرا که مزاحمتون شدم.من تو دانشگاه با پسرها اصلا حرف نمیزدم تا اینکه ورودی جدیدها اومدن و تو ترم پایینی هامون دوتا پسر بودن که همش درسهای ترم بالایی هارو برمیدارن و ماهم اکیپن چون اون دوتا هم از نظر سنی وهم ترمی ازمون پایینتر هستند یکم باهاشون حرف میزدیم البته تو دانشگاه و درمورد درسها و گاهی ازمون کتاب میخواستن بهشون میدادیم.من توی یکی از کلاسها شدم نماینده ی استاد برای هماهنگی بازدید به خاطر همین شمارهدوست این اقارو برای هماهنگ کردن بابقیه ی پسرها گرفتم خوب از همون روز اول هم دوستشون علاقه ای به یکی از دوستامون داشتن و خداروشکر الانم ازدواج کردن باهم.
    من تعریف از خود نباشه حس ششمم در مورد احساسات جنس مخالف زیادی قویه در حدی که نشده تاحالا حدسام اشتباه باشه.حدودا یه ماه پیش من پیامی دریافت کردم از این اقا که درمورد یکی از کتابهامون سوال داشت یکم پیامش مشکوک بود چون از طرفی اکثر پسرها این درس رو داشتن از جمله همون دوست این اقا که با دوست ما ازدواج کرد و خیلی هم باهم صمیمی هستند.ولی ایشون درمورد این کتاب به جای اینکه از دوستشون بپرسن شماره ی بنده رو ازایشون گرفته بودن واز من پرسیدن بعد اون هم تو دانشگاه یکم رفتارهاشون تغییر کرد.حالا موضوع اینه که این اقا دوسال از من کوچیکتره و اینکه اگه من تاحالا هم باهاش سلام داشتم روحساب این بودکه خوب جای برادر کوچیکترم بود و من اصلا فکر نمیکردم روزی بخواد به من حس پیدا کنه.میخوام بدونم الان تکلیفم چیه من سعی کردم تو رفتارهام مثل همیشه باشم و اصلا نشون ندم که چیزی فهمیدم مثل همیشه برخورد میکنم.ولی نمیدونم اگه ایشون قصدشون رو جدی اعلام کنن من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
    ایا به نظرتون این امر شدنیه با اینکه من ازشون دوسال بزرگترم ؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    هم آوا (شنبه 10 خرداد 93), محمد هم دل (شنبه 10 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. صبر کردن برای بهبود اوضاع مالی پسر؟؟
    توسط sara.bahari در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 00:10
  2. رابطه ی پسر 18 ساله با دختر 5 سال بزرگ تر برقرار میشه؟؟
    توسط mehrdad95 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 19 خرداد 91, 01:28
  3. +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 تیر 89, 16:18
  4. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.