به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 54

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    من در مورد اون کاری که بهت پیشنهاد دادن نظری ندارم
    چرا تدریس خصوصی انجام نمیدی
    مطمئنم میگیره
    برو دانشگاه آزاد برای درس های سخت رشته خودت آگهی تدریس خصوصی بزن

    برای درسهای ریاضی دبیرستان و راهنمایی هم میتونی تدریس خصوصی بگیری

    پسر همسایه ما خیلی خنگه (درست مثل خودم وقتی راهنمایی بودم)
    آمدند به من گفتند که که بیا بهش درس بده منم از اول راهنمایی تا سوم هر سال قبل از امتحان میرفتم و درس میدادم (همیشه قبل از اینکه بیان سراغ من می افتاد بعد میومدن سرغ من و بعد از اینکه درس میدادم قبول میشد)
    اولش که به من گفتند ترسیدم چون خودم زمان راهنمایی از ریاضی سر در نمیاوردم ولی تا کتابو باز کردم دیدم خیلی راحته
    کل کتاب ریاضیشو توی یک روز بهش تدریس میکردم
    البته این بیچاره ها توان مالی نداشتن و من برای رضای خدا درس میدادم

    مطمئن باش اگه آگهی بزنی اونم بالای شهر و تو روزنامه هم آگهی بزنی کارت میگیره (برای اونا این پولا مسئله ای نیست خیلی به برنامه ریزی و ساختن آینده بچه هاشون اهمیت میدن و روی بچه هاشون سرمایه گذاری میکنن و ضمنا میخوان پز بدن بچه مون باهوشه و ...)

    شما که رشتت برقه درس دادن ریاضی برات مثل آب خوردنه

    امتحانشم که ضرر نداره چند تا تبلیغ میچسبونی در و دیوار چند تا هم توی روزنامه میزنی(هزینه تبلیغ توی روزنامه که فکر نکنم زیاد باشه)
    کارت الان شاید نگیره چون همه فکر مسافرت و تعطیلات عید هستند اما بعد از عید حسابی میگیره

    کلاس کارت هم که خیلی بالاست (شخصی که تدریس خصوصی انجام میده= استاد)

  2. 3 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    mohammad68 (یکشنبه 11 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92), صبوری (یکشنبه 11 اسفند 92)

  3. #2
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 17 اسفند 92 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1392-11-15
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    310
    سطح
    6
    Points: 310, Level: 6
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    62

    تشکرشده 34 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا محمد شما براي خارج كردن خانوادتون از اين وضعيت مالي چكار كردين؟؟؟

    درس خوندن به عنوان هدف اصلي سر جاش ولي در حاشيه چكار كردين؟؟؟

    به جز درس خوندن چه مسئوليت هايي رو تا حالا پذيرفتيد؟؟؟
    من تا الآن فقط طلبکار بودم . الانم فکر نمی کنم من وظیفه ای در قبال اون ها داشته باشم .

    چرا تدریس خصوصی انجام نمیدی
    مطمئنم میگیره
    برو دانشگاه آزاد برای درس های سخت رشته خودت آگهی تدریس خصوصی بزن

    برای درسهای ریاضی دبیرستان و راهنمایی هم میتونی تدریس خصوصی بگیری
    رفتم توی فکر تدریس خصوصی . امروز خواستم برم یک سری کتاب بگیرم . می خواستم از یک کتایخونه ای که زمانی که برای کنکور ارشد می خوندم عضوش بودم کتاب های سطح بالا و خوب برای درس هایی مثله هندسه 1و 2 - هندسه تحلیلی - ریاضیات گسسته - حساب دیفرانسیل و انتگرال رو بگیرم .

    البته اونجا فقط کتاب های ارشد ودکترا داشت .تاز اگر داشتند سه تا کتاب هم بیشتر نمی دادند . زمان من کتاب های اندیشه سازان که مبتکران اون ها رو منتشر می کرد به نظرم بهترین کتای ها بودند الان نمی دونم چه کتابی خوبه که تهیه کنم .اگه کسی اطلاع داره که کدوم کتاب ها سطحشون بالاتر هست بگه بدونیم . چند تا از کتاب های دست دومی که دارم و خیلی به دردم نمی خورند رو می خوام بفروشم و کتاب های ریاضی در سطح کنکور رو بگیرم .
    می خوام در حد خیلی بالا تسلط داشته باشم به همه درس ها هم تشریحی و هم تستی

    آخه می خوام توی تبلیغاتم بزنم تدریس ریاضیات برای دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و برای کنکور با قیمت ناچیز
    البته دقیق نمی دونم برای تبلیغاتم چی بنویسم . اینو همین طوری گفتم .اگه کسی ایده ای داره بگه . ساعتی 5 تومن هم بگیرم بهتر از کار توی کارگاه کفش سازی هست !

  4. 2 کاربر از پست مفید mohammad68 تشکرکرده اند .

    1234567 (یکشنبه 11 اسفند 92), ستیلا (یکشنبه 11 اسفند 92)

  5. #3
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 مرداد 93 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1392-10-02
    نوشته ها
    73
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 124 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به به زودتر میگفتی برقی هستی دیگه بابا!!!
    برا ریاضی دبیرستان که کاری نداره تازه اصنم نیاز نداری بری کتاب کمک درسی برا اونا بگیری اگه کتاب ریاضی عمومی 1 خودتو داری اوکیه دیگه .بقیش اگه کتابای دبیرستانو ببینی یادت میاد
    برو فیزیک تدریس کن مخصوصا فیزیک 3 که خوراک ما برقیاس،راستی ترم چندی؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید reza 12 تشکرکرده است .

    mohammad68 (یکشنبه 11 اسفند 92)

  7. #4
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 17 اسفند 92 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1392-11-15
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    310
    سطح
    6
    Points: 310, Level: 6
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    62

    تشکرشده 34 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    رضا ۱۲ دیگه شما هم که برقی شدی پس الان توی این تایپیک سه تا برقی هستیم . من درسام رو ۸ ترمه تمام کردم و ترم ۹ هم داشتم برای کنکور ارشد می خوندم و الان توی ترم ۱۰ هنوز پایان نامه ام رو انجام ندادم و باید اون رو بردارم .

    اگه فقط موضوع درس دادن ریاضیات در حد دبیرستان به بچه هایی باشه که درسشون ضعیفه خوب اصلا نیاز به هیچ مطالعه ای ندارم .
    اما می خوام با وجود اینکه تدریس خصوصی رو از ابتدایی تا دبیرستان انجام بدم اما توی فکر کنکور ریاضی هم باشم . یعنی اصلا شاید بعد یک مدت یکی از فامیلامون که آموزشگاه داره و داره برای کنکور کلاس برگزار می کنه به پیشنهاد بده اونجا بشم مدرس درس ریاضی کنکور .


    من هم توی دانشگاه درس هایی مثله ریاضی عمومی ۱و ۲ و معادلات و ریاضی مهندسی و آمار و احتمالات مهندسی و ..... رو با نمره ی خوب پاس شدم و هم الان برای ارشد ریاضی مهندسی و معادلات و آمار و احتمال مهندسی رو دوباره خونده بودم و بشون مسلط هستم .

    اما بازم فکر نمی کنم الان به اندازه ی اون موقعی که خودم سر جلسه ی کنکور کارشناسی بودم به مباحث تسلط داشته باشم . شاید برخی اثبات ها یادم رقته باشه یا قضیه ها یا کاربردشون رو به درستی یادم نباشه . نمی خوام وقتی خواستم به یکی درس بدم یک سوالی ازم بپرسه و توی جواب دادن بش بمونم . مثلا یادمه هندسه ۲ می تونستند قضیه های خفنی رو توی امتحان بدهند یا مسائل پیچیده ای رو در مورد بهینه سازی ها می شد مطرح کرد .

    می خوام چند تا از کتاب های دسته دوم بدرد نخورم رو بفروشم و چند تا کتاب دسته دوم بگیرم تا بتونم هم به صورت تشریحی هم به تستی به همه مسائل مسلط بشم . آخه ضایع هست یک بنده خدایی برم خونشون و مزاحمشون بشم و ساعتی ۵ تومنم بخوام ازش بگیرم ولی نتونم به مسائلی که توی حلشون مونده درست جواب بدم .


    فیزیک دبیرستانم کاری نداره ولی فکر کنم اگه تمرکزم رو فقط بذارم روی یک درس بهتر باشه . شاید تا ۴ یا ۵ ساله دیگه این شغل بخواد منبع درآمدم باشه و بعد یک مدت شاید بشم یکی از اساتید کنکوری خوب ریاضی . آخه من توی دبیرستان عاشق ریاضی بودم و تدریس رو هم دوست دارم .

    بازم اگه فکر می کنید اشتباه می کنم بگید . نمی خوام شتاب زده تصمیم بگیرم .
    ویرایش توسط mohammad68 : یکشنبه 11 اسفند 92 در ساعت 23:53

  8. 2 کاربر از پست مفید mohammad68 تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 12 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 11 اسفند 92)

  9. #5
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تا قبل از اینکه تبلیغاتت بگیره و باهات تماس بگیرن هیج کتابی نگیر
    خیالت راحت نیاز به پیش مطالعه نداره (ریاضی راهنمایی که چرته و دبیرستانم زیاد مالی نیست باور کن بچه های راهنمایی و دبیرستان توی جمع و تفریق و ضرب موندن مثلا نمیدونن منفی در منفی چی میشه )
    ولی برای درسهای کنکور اگه تونستی کتاب بگیر
    انقدرم نترس اونی که براش معلم خصوصی میگیرن از چی میخواد سوال بپرسه
    از مباحثی که تو بلد نیستی ؟ یعنی اون بلده!
    دعا کن بتونه درسهایی که میدی رو بفهمه سوال های تخصصی پرسیدن پیشکش

    ایده آموزشگاه خیلی عالیه حقوق خوبی هم میدن بتونی آموزشگاه رو اوکی کنی خیلی خوب میشه (به آموزشگاه ها سر بزن)

    خودتم میتونی بری یه جایی مثل این موسسه های زبان که امکانات دارن (اتاق و صندلی و تخته و ...)و اگر دانش آموز بتونی زیاد پیدا کنی یه اجاره ای بدی بهشون و ساعت های خالی اونجا برای خودت کار بکنی

    راستی اگر خواستی تبلیغ بزنی به نظرم ننویس قیمت پایین بنویس قیمت مناسب و بنویس تدریس توسط اساتید مجرب سعی کن قیمتت رو بیشتر کنی اگر دیدی طرف نمیتونه بده و میخواد تخفیف بگیره باهاش راه بیا

    تمام درسها رو بزن ریاضی ،هندسه ،آمار ،فیزیک و...(و تمام مقاطع راهنمایی / دبیرستان/پیش دانشگاهی / کنکور)اگر زنگ زدن بگو بلدی
    خیالت راحت کار سختی نیست فقط سختی کار پیدا کردن مشتریه اگه بتونی یکی رو پیدا کنی سال بعد هم میان پیش خودت و تازه تو رو به دوستاشونم معرفی میکنن
    تو داری این نسل رو با نسل خودمون مقایسه میکنی
    اینا خیلی اوضاعشون وخیمه
    هیچی بلد نیستن

  10. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    mohammad68 (دوشنبه 12 اسفند 92)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام خدمت دوستان میبینم که اقایون میبرن و میدوزن
    گفتم بیام نظرمو بگم،
    محمد اقا (اقای زیر 8 دیگه اسمشون محمده خدا رو شکر )
    برای تدریس خصوصی :
    بله تریس خصوصی بهترین ساده ترین و دم دست ترین کاریه که شما میتونی انجام بدی
    من واسه تدریس شیمی هر جلسه 1.5 ساعته رو 13 تومن میگیرم و تازه کارم یعنی بار اولم بود.
    جلسه ای 5 تومن کمه واسه ریاضی!!! ضمنا اصلا لازم نیست عالم و ادم بدونن چکار میکنید هااااااا منظورم فامیل و حتی پدر مادرتونه! اصلا به پدر مادرتون بگید میرم یه شرکت پاره وقت کار میکنم !
    خرج خودتون رو درمیارید خیلی حس خوبیه منم مثل شما یعنی خیلی از بچه ها اینطورن چاره چیه؟ مخصوصا اقایون که سربازی هم دارن!
    شما میتونید با صرف وقت کم پول خوبی دربیارید.
    اصلا لازم نیست انقدر سخت بگیرید من که صرفا مبتکران رو کمی ورق میزنم و میرم سر جلسه. و اصلا سخت نیست منم فکر میکردم طرف الان چه سوالی میخواد بپرسه! دیدم نه بابا اون از الف تازه میخواد یاد بگیره!
    اینه که خودتون رو به دردسر نندازید و یه کتاب ساده گیر بیارید و بخونید و شروع کنید
    حتی روزی 2 ساعت 20 30 تومن، 4 روز در هفته میشه ماهی .......
    پس مطمئن باشید گزینه خوبیه
    تازه من پسری رو میشناسم دانشجوی ارشده تدریس خصوصی میکنه عقد کرده هم هست!

    موفق باشید

  12. کاربر روبرو از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده است .

    1234567 (دوشنبه 12 اسفند 92)

  13. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    چه خبره این جا !!!

    همچین طوفانی و حماسی از اوضاع و احوال مملکت و شرایط جوونا حرف میزنید که انگار همه مقصرن و خودتون بی تقصیر ... !
    منم یک پسر 24 ساله و مجردم اما با اکثر حرفای شما مخالفم

    نه خانواده ی پولداری دارم نه حمایت مالی آنچنانی ...
    از هر نظر هم روم فشاره و نیاز به ازدواج دارم ...

    اما مثل شما ها از خانواده و جامعه طلب کار نیستم چون میدونم آدم باید خودش حقشو بگیره و با تلاش خودش به جایی برسه ، چون میدونم پدر و مادرم تمام تلاش خودشون رو دارن انجام میدن و من نباید برای رسیدن به آرزوهام چشم به جیب بابام باشه ، میدنم اگه عرضه داشته باشم خودم به همه جا خواهم رسید ، میدونم وقتی حتی مسئولیت خودم رو هم نمیتونم به عهده بگیرم و از همه به خاطر شرایط بد طلبکارم نمیتونم مسئولیت یک نفر دیگه رو هم به عهده بگیرم .

    شمایی که از شرایط غرب و زندگی جووناش تعریف میکنی ، چقدر در این مورد مطالعه داشتی ؟!!

    میدونی چند درصد دخترای دبیرستانی در اروپا و آمریکا تا قبل سن 18 سالگی تجربه سقط جنین داشتن ؟
    میدونی در اروپا و آمریکا چه تعداد بچه وجود داره که پدر و مادرش مشخص نیست ؟
    میدونی چند درصد دخترای زیر 18 سال حداقل یک بار رابطه جنسی کامل رو تجربه کردن ؟

    این بی قیدی ها و بی هویتی ها به نظرت با ارزشه ؟
    این که آدما هر چند وقت یک بار با یکی رابطه جنسی داشته باشن ؟
    واقعا این ایده آله واسه شما !!!؟
    پس دیگه حیوانات واقعا زندگیه ایده آلی دارن ، خوش به حالشون !!!
    چون هر وقت که بخوان جلو همدیگه با هر کی بخوان جفت گیری میکنن ، هیچ قید و بندی هم ندارن ...

    اما بدونید همون حیوونا هم واسه جذب جنس مخالف باید رو پای خودشون باشن ، باید مقتدر و پر قدرت باشن ، باید بدون اینکه به هوای پدر و مادرشون باشن خودشون شکار یاد بگیرن و برن شکار وگرنه هیچ حیوونه ماده ای حاضر نیست با یک نره بی مسئولیت و ضعیف جفت گیری کنه ...


    فکر نکن اون ور همه چی گل و بلبله ...

    آره موافقم یک سری رسم و رسومات یا بهتر بگم چشم و هم چشمی ها مثل جهیزه ی آنچنانی یا مجلس آنچنانی واقعا اشتباهه ...
    موافقم که اوضاع اقتصادی جامعه خوب نیست ، رو همه فشاره و شرایط سخته ...
    اما چه ربطی به اصل قضیه داره ؟

    ما جوونای امروزی انتظارای بی جایی از خانواده و جامعه داریم که همین باعث میشه همیشه عقب باشیم ، یکم فکر کن ببین خودت تا الان چه کار کردی واسه رسیدن به خواسته هات ؟
    اصلا کاری کردی ؟ یا فقط نشتی و از دیگران انتظار داری ؟
    چقدر تلاش کردی که به جایی برسی که همه دخترا واسه ازدواج با تو مشتاق باشن ؟
    ایم مشتاق بودن فقط از نظر مالی نیست ، چقدر طبق اخلاقیات و اصول درست زندگی کردی ؟
    میدونی دخترا فقط جذب پول و ثروت یک پسر نمیشن ... خیلی ها دنبال شخصیت ، ایمان ، مسئولیت پذیر بودن و سالم بودن هستن ...

    چقدر از این نظرا رو خودت کار کردی ؟

    دوست دخترت ترکت کرده ؟ ازدواج کرده ؟ تنها موندی ؟ افسرده شدی ؟
    اگه جوابه همش مثبته ... از خودت بپرس چرا ؟
    چرا تمام این اتفاقا باید برای تو بیفته ؟
    از رو بدشانسی ؟ تقصیره خانوادت بوده ؟ یا تقصیر جامعه ؟
    بازم میخوای فقط دیگران رو مقصر شرایط الانت بدونی و با متهم کردن دیگران خودتو آروم کنی ؟

    به قولی یکی که میگفت این روزا دختر و پسرا هی با هم دوست دوست میشن بعدم شکست عشقی میخورن بعد میان میگن ما تنهاییم تنهاییم .... !!

    چرا خودتو مقصر نمیدونی ؟ چرا اشتباه خودتو نادیده میگیری ؟
    خداوند میگه سرنوشت هیچ کسی تغییر نمیکند مگر به دست خودش ...

    و تو هم دقیقا همینطوری ... شرایطه الانت فقط و فقط به خاطر اشتباه خودته ...

    تو داری تاوان دوست شدن با دختری رو میدی که اصلا به تو تعلق نداشته ...
    خیلی از دختر و پسرا دقیقا در شرایط تو هستن ، عامل همش هم همین دوستیهای لعنتیه ...

    و برام جالبه که نه تنها اشتباه خودتو نپذیرفتی بلکه فقط یک نسخه ی موقت واسه خودت پیچیدی ( دوست شدن با یکی دیگه !)

    بدون فقط آدمای ضعیف مشکلاتشون رو میندازن گردن دیگران ، چون میترسن مسئولیت شرایط بدشون رو بپذیرن ، میترسن به اشتباهشون اعتراف کنن ...

    سعی کنین بیشتر و بهتر فکر کنین دوستای من ...

    لطفا در مقابل حرفای من حالت تدافعی نگیرین چون من به شما حمله نکردم ! اگه حرفام آزارتون میده معذرت میخوام اما باید میگفتم تا شاید به خودتون بیاین .

  14. 8 کاربر از پست مفید sobhan13 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 12 اسفند 92), earth (سه شنبه 13 اسفند 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 12 اسفند 92), بابک 1369 (سه شنبه 13 اسفند 92), تهمتن (دوشنبه 12 اسفند 92), خانوم مجرد (دوشنبه 12 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 12 اسفند 92), صبوری (دوشنبه 12 اسفند 92)

  15. #8
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sobhan13 نمایش پست ها
    چه خبره این جا !!!

    همچین طوفانی و حماسی از اوضاع و احوال مملکت و شرایط جوونا حرف میزنید که انگار همه مقصرن و خودتون بی تقصیر ... !
    منم یک پسر 24 ساله و مجردم اما با اکثر حرفای شما مخالفم

    نه خانواده ی پولداری دارم نه حمایت مالی آنچنانی ...
    از هر نظر هم روم فشاره و نیاز به ازدواج دارم ...
    سلام
    برادر صبحان شما شاغلی ؟که اینطور نفست از جای گرم بیرون میاد !
    بجای شعار دادن شما برو زن بگیر ما هم یاد میگیرم از شما

    من یه رفیقی داشتم لیسانس یک رشته خیلی سطح پایین گرفته بود
    کارش شب وروز گریه و ناله بود که چرا وضعیت خرابه و اینطوریه چرا ازدواج اینطوریه چرا وضعیت اشتغال اونطوریه
    نه معدلش خوب بود نه چیزی از رشته ای که رفته بود حالیش بود
    خیلی خیلی شانسی براش یه کاری جور شد و رفت سر کار (با کلی پارتی بازی و دروغ که من فلان چیزو بلدم و جعل مدرک ...)
    جالبه به کارایی که کرده بود صفت با عرضه بودن هم الصاق میکرد
    سریع تا کارش جور شد زنم گرفت
    یه روز برگشت بیدلیل هر حرفی از دهنش دراومد به من گفت

    به من میگفت تو هم رشتت خوبه هم مدرکت اما اشکال کارت اینه که اسم تو توی اون مدرکه اگر من بودم فلان میکردم و از این چرت و پرتا
    میگفت من با خدا هستم من با ایمانم من با عرضه هستم
    مثل شما سوار شده بود و گاز میداد حاظرم نبود پیاده بشه

    من از دست این طرف ناراحت نبودم از دست خدا ناراحت بودم
    که چطور یه آدم با مغز کوچکتر از مورچه ولی با دومتر ریش باید اینطوری مردم رو قضاوت کنه
    باید هر چی خواست به من بگه

    یه وقتایی یه نفر یه حرفایی میزنه که آدم مطمئن میشه واقعا خدایی وجود نداره اگر وجود داشت این بحثا نبود

  16. 2 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    mohammad68 (دوشنبه 12 اسفند 92), بابک 1369 (سه شنبه 13 اسفند 92)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    آقاي 1234567 دهه شصت تا زماني كه بخوان از دنيا برن چون تعدادشون زياده تو اون دوره زماني خاص به مشكل ميخورن
    اوايل سر تحصيل
    بعد كنكور
    بعد اشتغال
    بعد ازدواج
    بعد دوره ميانسالي
    بعد دوره كهنسالي
    فك كنم اون دنيا هم سالها سر صف بمونيم.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  18. 6 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 12 اسفند 92), shabnam z (دوشنبه 12 اسفند 92), sobhan13 (دوشنبه 12 اسفند 92), بابک 1369 (سه شنبه 13 اسفند 92), تهمتن (دوشنبه 12 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 12 اسفند 92)

  19. #10
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بعضیا به دروغ میان میگن در اون کشورهای توسعه یافته وقتی پسر و دختر به سن بلوغ میرسند اولا کلاس های جلوگیری از بارداری براشون برگذار میشه ثانیا وسائل جلوگیری از بارداری بینشون پخش میشه (شما به دروغ های مردم گوش نکنید به آمار حقیقی آقا سبحان در خصوص سقط جنین گوش بدید !!!!)
    بعضیا میان میگن برقراری رابطه جنسی برای افراد زیر 18 سال در اون کشور ها جرمه (بازم دروغ میگن شما گوش ندید)قضییه برلوسکونی هم نمایش بود و الکی و چاخان بود میخواستن آقا صبحان رو گول بزنن

    بعضی میان میگن در کشور های توسعه یافته برقراری رابطه جنسی در ازای دریافت پول مجازات زندان داره (بازم دروغ !!!!!!!!!!)

    بعضیا میان دروغ میگن ما در خرید لوازم رایشی و اعمال جراحی زیبایی در جهان رتبه اول رو داریم و حقیقت رو نمیگن که کشور ما آخره (آقا صبحان میبینی چه دروغایی میگن ؟)

    بعضیا میان میگن دوستی منجر به ازدواج در کشورهای توسعه یافته چندین برابر ایرانه و در ایران این دوستی ها منجر به ازدواج نمیشن(بازم که اینا دارن دروغ میگن که )

    منم مثل آقا صبحان فکر میکنم توی آمریکا ! مردم 24 ساعته فکر و ذکرشون روابط جنسیه و مثل مردم ما! نیستند که 24 ساعته دارند اختراع میکنند

    آقا سبحان جای امثال شما در کشور های در حال توسعه خالیه تا اونجا رو هم مثل ایران آباد کنید

    به امید روزی که آقا سبحان بره و دنیا رو مثل ایران گلستان کنه

  20. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    بابک 1369 (سه شنبه 13 اسفند 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.