به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    چه خبره این جا !!!

    همچین طوفانی و حماسی از اوضاع و احوال مملکت و شرایط جوونا حرف میزنید که انگار همه مقصرن و خودتون بی تقصیر ... !
    منم یک پسر 24 ساله و مجردم اما با اکثر حرفای شما مخالفم

    نه خانواده ی پولداری دارم نه حمایت مالی آنچنانی ...
    از هر نظر هم روم فشاره و نیاز به ازدواج دارم ...

    اما مثل شما ها از خانواده و جامعه طلب کار نیستم چون میدونم آدم باید خودش حقشو بگیره و با تلاش خودش به جایی برسه ، چون میدونم پدر و مادرم تمام تلاش خودشون رو دارن انجام میدن و من نباید برای رسیدن به آرزوهام چشم به جیب بابام باشه ، میدنم اگه عرضه داشته باشم خودم به همه جا خواهم رسید ، میدونم وقتی حتی مسئولیت خودم رو هم نمیتونم به عهده بگیرم و از همه به خاطر شرایط بد طلبکارم نمیتونم مسئولیت یک نفر دیگه رو هم به عهده بگیرم .

    شمایی که از شرایط غرب و زندگی جووناش تعریف میکنی ، چقدر در این مورد مطالعه داشتی ؟!!

    میدونی چند درصد دخترای دبیرستانی در اروپا و آمریکا تا قبل سن 18 سالگی تجربه سقط جنین داشتن ؟
    میدونی در اروپا و آمریکا چه تعداد بچه وجود داره که پدر و مادرش مشخص نیست ؟
    میدونی چند درصد دخترای زیر 18 سال حداقل یک بار رابطه جنسی کامل رو تجربه کردن ؟

    این بی قیدی ها و بی هویتی ها به نظرت با ارزشه ؟
    این که آدما هر چند وقت یک بار با یکی رابطه جنسی داشته باشن ؟
    واقعا این ایده آله واسه شما !!!؟
    پس دیگه حیوانات واقعا زندگیه ایده آلی دارن ، خوش به حالشون !!!
    چون هر وقت که بخوان جلو همدیگه با هر کی بخوان جفت گیری میکنن ، هیچ قید و بندی هم ندارن ...

    اما بدونید همون حیوونا هم واسه جذب جنس مخالف باید رو پای خودشون باشن ، باید مقتدر و پر قدرت باشن ، باید بدون اینکه به هوای پدر و مادرشون باشن خودشون شکار یاد بگیرن و برن شکار وگرنه هیچ حیوونه ماده ای حاضر نیست با یک نره بی مسئولیت و ضعیف جفت گیری کنه ...


    فکر نکن اون ور همه چی گل و بلبله ...

    آره موافقم یک سری رسم و رسومات یا بهتر بگم چشم و هم چشمی ها مثل جهیزه ی آنچنانی یا مجلس آنچنانی واقعا اشتباهه ...
    موافقم که اوضاع اقتصادی جامعه خوب نیست ، رو همه فشاره و شرایط سخته ...
    اما چه ربطی به اصل قضیه داره ؟

    ما جوونای امروزی انتظارای بی جایی از خانواده و جامعه داریم که همین باعث میشه همیشه عقب باشیم ، یکم فکر کن ببین خودت تا الان چه کار کردی واسه رسیدن به خواسته هات ؟
    اصلا کاری کردی ؟ یا فقط نشتی و از دیگران انتظار داری ؟
    چقدر تلاش کردی که به جایی برسی که همه دخترا واسه ازدواج با تو مشتاق باشن ؟
    ایم مشتاق بودن فقط از نظر مالی نیست ، چقدر طبق اخلاقیات و اصول درست زندگی کردی ؟
    میدونی دخترا فقط جذب پول و ثروت یک پسر نمیشن ... خیلی ها دنبال شخصیت ، ایمان ، مسئولیت پذیر بودن و سالم بودن هستن ...

    چقدر از این نظرا رو خودت کار کردی ؟

    دوست دخترت ترکت کرده ؟ ازدواج کرده ؟ تنها موندی ؟ افسرده شدی ؟
    اگه جوابه همش مثبته ... از خودت بپرس چرا ؟
    چرا تمام این اتفاقا باید برای تو بیفته ؟
    از رو بدشانسی ؟ تقصیره خانوادت بوده ؟ یا تقصیر جامعه ؟
    بازم میخوای فقط دیگران رو مقصر شرایط الانت بدونی و با متهم کردن دیگران خودتو آروم کنی ؟

    به قولی یکی که میگفت این روزا دختر و پسرا هی با هم دوست دوست میشن بعدم شکست عشقی میخورن بعد میان میگن ما تنهاییم تنهاییم .... !!

    چرا خودتو مقصر نمیدونی ؟ چرا اشتباه خودتو نادیده میگیری ؟
    خداوند میگه سرنوشت هیچ کسی تغییر نمیکند مگر به دست خودش ...

    و تو هم دقیقا همینطوری ... شرایطه الانت فقط و فقط به خاطر اشتباه خودته ...

    تو داری تاوان دوست شدن با دختری رو میدی که اصلا به تو تعلق نداشته ...
    خیلی از دختر و پسرا دقیقا در شرایط تو هستن ، عامل همش هم همین دوستیهای لعنتیه ...

    و برام جالبه که نه تنها اشتباه خودتو نپذیرفتی بلکه فقط یک نسخه ی موقت واسه خودت پیچیدی ( دوست شدن با یکی دیگه !)

    بدون فقط آدمای ضعیف مشکلاتشون رو میندازن گردن دیگران ، چون میترسن مسئولیت شرایط بدشون رو بپذیرن ، میترسن به اشتباهشون اعتراف کنن ...

    سعی کنین بیشتر و بهتر فکر کنین دوستای من ...

    لطفا در مقابل حرفای من حالت تدافعی نگیرین چون من به شما حمله نکردم ! اگه حرفام آزارتون میده معذرت میخوام اما باید میگفتم تا شاید به خودتون بیاین .

  2. 8 کاربر از پست مفید sobhan13 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 12 اسفند 92), earth (سه شنبه 13 اسفند 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 12 اسفند 92), بابک 1369 (سه شنبه 13 اسفند 92), تهمتن (دوشنبه 12 اسفند 92), خانوم مجرد (دوشنبه 12 اسفند 92), ستیلا (دوشنبه 12 اسفند 92), صبوری (دوشنبه 12 اسفند 92)

  3. #2
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sobhan13 نمایش پست ها
    چه خبره این جا !!!

    همچین طوفانی و حماسی از اوضاع و احوال مملکت و شرایط جوونا حرف میزنید که انگار همه مقصرن و خودتون بی تقصیر ... !
    منم یک پسر 24 ساله و مجردم اما با اکثر حرفای شما مخالفم

    نه خانواده ی پولداری دارم نه حمایت مالی آنچنانی ...
    از هر نظر هم روم فشاره و نیاز به ازدواج دارم ...
    سلام
    برادر صبحان شما شاغلی ؟که اینطور نفست از جای گرم بیرون میاد !
    بجای شعار دادن شما برو زن بگیر ما هم یاد میگیرم از شما

    من یه رفیقی داشتم لیسانس یک رشته خیلی سطح پایین گرفته بود
    کارش شب وروز گریه و ناله بود که چرا وضعیت خرابه و اینطوریه چرا ازدواج اینطوریه چرا وضعیت اشتغال اونطوریه
    نه معدلش خوب بود نه چیزی از رشته ای که رفته بود حالیش بود
    خیلی خیلی شانسی براش یه کاری جور شد و رفت سر کار (با کلی پارتی بازی و دروغ که من فلان چیزو بلدم و جعل مدرک ...)
    جالبه به کارایی که کرده بود صفت با عرضه بودن هم الصاق میکرد
    سریع تا کارش جور شد زنم گرفت
    یه روز برگشت بیدلیل هر حرفی از دهنش دراومد به من گفت

    به من میگفت تو هم رشتت خوبه هم مدرکت اما اشکال کارت اینه که اسم تو توی اون مدرکه اگر من بودم فلان میکردم و از این چرت و پرتا
    میگفت من با خدا هستم من با ایمانم من با عرضه هستم
    مثل شما سوار شده بود و گاز میداد حاظرم نبود پیاده بشه

    من از دست این طرف ناراحت نبودم از دست خدا ناراحت بودم
    که چطور یه آدم با مغز کوچکتر از مورچه ولی با دومتر ریش باید اینطوری مردم رو قضاوت کنه
    باید هر چی خواست به من بگه

    یه وقتایی یه نفر یه حرفایی میزنه که آدم مطمئن میشه واقعا خدایی وجود نداره اگر وجود داشت این بحثا نبود

  4. 2 کاربر از پست مفید 1234567 تشکرکرده اند .

    mohammad68 (دوشنبه 12 اسفند 92), بابک 1369 (سه شنبه 13 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.