به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 43
  1. #31
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    ولی چیزی که فکر منو مشغول کرده یه چیز دیگه است سنجاب جون. اینکه منی که تا حالا با کسی رابطه نداشتم شاید مشکلی دارم یا حداقل عادت کردم به این وضعیت بعدش اگه روزی برسه که باید رابطه داشته باشم نتونم و نشه که بشه!! خیلی وحشتناکه. یعنی شاید من سالم نباشم حداقل بعد از اینهمه سال که رابطه نداشتم. نمی دونم با چند تا ازمایش پزشکی می شه فهمید سالمم یا نه. می ترسم که وقتش که برسه ببینم اصلا نمیشه....... من هیچ خبری از خودم ندارم. کسی که قبلا رابطه داشته حداقل از وضع خودش با خبره و یه اطمینانی به خودش داره.
    ویرایش توسط meinoush : جمعه 27 دی 92 در ساعت 13:28

  2. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 27 دی 92), شیدا. (جمعه 27 دی 92)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    می نوش،هر چقدر بی اشتها باشی،وقتی لقمه اول رو خوردی،کم کم اشتهات باز

    می شه.ولی مهم اینکه طعم غذا خوشایند باشه،به دهنت مزه بده.

    برای همین به مردها توصیه می شه شب اول،با تومنینه کار کنن.


  4. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    meinoush (جمعه 27 دی 92)

  5. #33
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    ولی چیزی که فکر منو مشغول کرده یه چیز دیگه است سنجاب جون. اینکه منی که تا حالا با کسی رابطه نداشتم شاید مشکلی دارم یا حداقل عادت کردم به این وضعیت بعدش اگه روزی برسه که باید رابطه داشته باشم نتونم و نشه که بشه!! خیلی وحشتناکه. یعنی شاید من سالم نباشم حداقل بعد از اینهمه سال که رابطه نداشتم. نمی دونم با چند تا ازمایش پزشکی می شه فهمید سالمم یا نه. می ترسم که وقتش که برسه ببینم اصلا نمیشه....... من هیچ خبری از خودم ندارم. کسی که قبلا رابطه داشته حداقل از وضع خودش با خبره و یه اطمینانی به خودش داره.
    مینوش جان،
    من غیر کارشناسی و نظر شخصی و تجربی ام را می گم. از مواردی که دیدم و شنیدم و خوندم. البته فقط موارد خاص نه، گاهی مقاله ای و نوشته ای هم در کنارش بوده.
    تخصص من این نیست. پس شما با نوشته های من به خودت شک نکن.

    بعد از مدتی پیگیری تاپیکها و پست های دوستان، گاهی متوجه می شم که از شرایط شخصی خودشون دفاع می کنند. در صورتی که من فکر می کنم اگر در زندگی شخصی خودم هم اشتباه کردم، با دفاع کردن ازش چیزی درست نمی شه و اینجا چیزی را می نویسم که بدون توجه به شرایط خودم، فکر می کنم درسته.
    این قسمتی که می گم مربوط به سنجاب عزیز نیست. چون ندیدم که در نوشتن پستهاش حالت تدافعی بگیره (اما الان چون در چند پست قبل ذکر شده ممکنه سوتفاهم بشه ).

    دختر خانم 24-23 ساله ای تاپیکی در مورد ازدواج و ادامه تحصیل داشتند و خواستگارشون مورد مناسبی بود اما ایشون می گفتند قصد ادامه تحصیل دارند و راهنمایی خواستند.
    خانمهای با تحصیلات بالا در تالار بهشون توصیه می کردند که بین ازدواج و ادامه تحصیل با توجه به علاقه ات ادامه تحصیل را انتخاب کن و خواستگارت را (که به نظر خودش مناسب بود و فقط مشکلش این بود که شاید ازدواجش انگیزه یا تلاشش را برای ادامه تحصیل کم کنه ) رد کن. بعدش خواستگارهای بهتر می آد !!
    مثال هم می زدند که من دکترای فلان دارم و خواستگارم پست داک بهمان. خواستگارهای من از زمانی که 20 ساله بودم بهتر شدند.
    و جالب تر این که یکی از اون خانمها تاپیکی داشت که به خاطر شرایط کاری و تحصیلی ام امکان ازدواح ندارم. پسرهایی هم شرایط کاری و تحصیلی من را دارند همه متاهلند !! با این که خودش این اشتباه را کرده و عوارضش را دیده و دختر خانم هم خواستگار خوبی داشت و با این که همه می دونیم تحصیلات و موقعیت بالا ازدواج خانمها را سخت تر می کنه، اما بهش توصیه می کرد راه من را برو.

    و باز در تاپیک دیگری در مورد نیاز جنسی خانمها
    من گفتم که خانمها تا این نیاز درشون تحریک و بیدار نشده باشه و تا قبل از ارتباط جنسی معمولا این نیاز را حس نمی کنند و اذیتشون نمی کنه.
    خانمهای زیادی اومدند اعتراض کردند که اشتباه می کنی. واقعا نمی دونم اونهایی که به من اعتراض کردند آیا از شرایط خاص خودشون حرف می زدند یا نه.
    فکر می کنم شاید تجربه تماسهای جنسی داشتن، در کودکی آزار جنسی شدن یا ... به شکلی این نیاز را تحریک یا بیدار کردن، خانمها را تغییر بده. اصلا از نظر علمی چیزی نمی دونم.
    اینکه چرا اونها معترض بودند و گفتند ما هم نیاز داریم و اذیت می شیم و ....

    اما من و چند دوست نزدیکم هم در صحبتی که در این مورد داشتیم مثل شما واقعا نیازی حس نمی کردیم و مشکلی نداشتیم.
    بعدش هم برام مشکلی پیش نیامد. نگران نباش.
    گفتم که اولین بار توی این سایت فهمیدم که دخترها هم خودارضایی می کنند.

    می دونی که بین مادربزرگهای ما هم این گفته رایج بوده که دختر مجرد کنترلش آسونه، چون طعم رابطه جنسی را نچشیده. زن مطلقه یا بیوه را برای این نگرانش بودند که -سوای مساله بکارت - بخاطر این که رابطه را تجربه کرده، نیازش شدیده و کنترلش مشکل. منظورم اینه که از قدیم هم این حرف بوده که خانمها تا زمانی که رابطه نداشتند، نداشتن رابطه اذیتشون نمی کنه.

    در مجموع این را می دونم که برای خانمها پاسخ غیرمتعارف دادن به این نیاز، عوارضش از پاسخ ندادن بیشتره. چون برای خانمها این رابطه به شدت با مسائل عاطفی احساسی در هم تنیده است.

    نمی خواستم دیگه این صحبتها را ادامه بدم، چون حس کردم بحث آزاد شده و از مسیر تاپیک کلا خارج شدیم.
    اما نگران شدم که با نوشته هام ذهن شما را مشوش کردم و خیلی ناراحت شدم.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : جمعه 27 دی 92 در ساعت 14:05

  6. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    maryam1363 (شنبه 28 دی 92), meinoush (جمعه 27 دی 92), sanjab (جمعه 27 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 27 دی 92), واحد (شنبه 28 دی 92), آرایلی (جمعه 27 دی 92)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sanjab نمایش پست ها
    بخاطر ارزشی که برای خودم و روح و روان و جسمم قایل بودم حتی دست هم با نامحرم ندادم بیمار هستم.
    هیچوقت وسوسه برای اینکار هم نشدم چون دوست داشتم همیشه هرچیزی روی اصول و اخلاقیات بنا بشه و مسیر درست را طی کنه.
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    اینکه منی که تا حالا با کسی رابطه نداشتم شاید مشکلی دارم یا حداقل عادت کردم به این وضعیت بعدش اگه روزی برسه که باید رابطه داشته باشم نتونم و نشه که بشه!!
    من فقط خواستم یک جمله رو اضافه کنم. البته سوال خانم مینوش رو من نمیدونم ولی برای سوالی که خانم سنجاب پرسیدن من فکر میکنم که مهمترین نکته ای

    که هست اینه که آدم آرامش جنسی داشته باشه البته با روشی که اون آرامش کلی رو از آدم نگیره یعنی احساس خوب بودن رو از آدم نگیره. حالا با هم روشی.

    اگه همچین آرامش جنسی نداشته باشه به نظرم آسیب میرسونه.

    پ.ن: البته میدونین که من سابقه موفقی نداشتم به همین خاطر از نظرم دفاع نمیکنم. فقط خواستم حالا که اینجا چیزی نوشتم نظرم رو کامل کنم. خودم از 30 تا 32 سالگی دو مورد ازدواج موقت داشتم و میدونین که بعدش توی زندگیم هم شکست خوردم. ولی هنوز هم فکر میکنم که این روش با همون شرایطی که گفتم تا زمانیکه بتونم دوباره ازدواج دائم کنم برای آرامشم لازمه.

  8. 3 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 27 دی 92), sanjab (جمعه 27 دی 92), شیدا. (جمعه 27 دی 92)

  9. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    راستش من در مورد خودم میگم که من حقیقتا عاشق کارم هستم و هر موقع یک تحقیق و پژوهش قوی روی فیلد تخصصیم

    میکنم یا یک کنفرانس خارجی یا داخلی شرکت میکنم و نتایج جدیدی میبینم روح وروان و جسمم آروم میشه و با خدا هم رابطه ام خیلی خوبه


    برای همین هم شاید احساس نیاز نکردم و به دیگران هم توصیه می کنم همیشه

    دنبال علاقه و عشق کاری یا تحصیلیشون برند نه انچه عرف جامع است و یا از طرف دیگران دیکته میشه واقعا نمی دونم

    درسته یا نه.............
    ویرایش توسط sanjab : جمعه 27 دی 92 در ساعت 15:48

  10. 5 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    toojih (جمعه 27 دی 92), واحد (شنبه 28 دی 92), ژینا (شنبه 28 دی 92), میشل (جمعه 27 دی 92), شیدا. (شنبه 28 دی 92)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 17:12]
    تاریخ عضویت
    1392-10-24
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    78
    سطح
    1
    Points: 78, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    11

    تشکرشده 7 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون هستم از همه عزیزانی که نظراتشون رو گفتند
    بحث کشیده شده به سمت اینکه ایا ایشون تا به حال با زن دیگه ای رابطه داشتند یا نه
    حالا درسته اینم بحث مهمی هست ولی ومرد تردید ما یک چیز دیگه هست
    ببنید مورد تردیدمون اینه

    مورد اول مشکل بچه هست حالا به فرض ایکه همین الان عقد کنند وبرن سر خونه زندگیشون وبدون فاصله بچه دار بشن

    یعنی حدودا توی 40 سالگی این اقا اولین بچه به دنیا می یاد
    بچه وقتی ده سالشه این اقا میشه 50 سالش یه بچه 10 ساله به نظرتون می تونه با یک پدر 50 ساله ارتباط خوبی داشته باشه ؟

    مورد دوم اینکه این اقا شرایط خوبی برای ازدواج داشته تا جایی که ما اطلاع داریم توی دوره جوانی هم حمایت کامل خانوادگی رو داشته
    در نتیجه مشکل مالی برای ازدواج نداشته
    ایا الان چون داره یه جورایی به دوران میانسالی و چند سال دیگه به دوران پیری میرسه
    دنبال اینه که
    یکی روبرای دوره پیری خودش برای مراقبت پیدا کنه یا نه هدفش از ازدواج رسیدن به به یک ارمش هست که همه دنبالش میکند


    ممنون میشم از بحث جنسی بیایید بیرون و توی این دو تا زمینه راهنمایی کنید
    ویرایش توسط dosteman : جمعه 27 دی 92 در ساعت 17:01

  12. #37
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط dosteman نمایش پست ها
    یعنی حدودا توی 40 سالگی این اقا اولین بچه به دنیا می یاد
    بچه وقتی ده سالشه این اقا میشه 50 سالش یه بچه 10 ساله به نظرتون می تونه با یک پدر 50 ساله ارتباط خوبی داشته باشه ؟
    این سوال رو در مورد مادر 42 ساله هم میشه پرسید.

    این نگرانی برای 20 سال اختلاف سنی زن و مرد منطقی هست ولی نه برای 8 سال!

  13. 5 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 28 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 27 دی 92), میشل (جمعه 27 دی 92), veis (جمعه 27 دی 92), شیدا. (شنبه 28 دی 92)

  14. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط dosteman نمایش پست ها
    ممنون هستم از همه عزیزانی که نظراتشون رو گفتند
    بحث کشیده شده به سمت اینکه ایا ایشون تا به حال با زن دیگه ای رابطه داشتند یا نه
    حالا درسته اینم بحث مهمی هست ولی ومرد تردید ما یک چیز دیگه هست
    ببنید مورد تردیدمون اینه

    مورد اول مشکل بچه هست حالا به فرض ایکه همین الان عقد کنند وبرن سر خونه زندگیشون وبدون فاصله بچه دار بشن

    یعنی حدودا توی 40 سالگی این اقا اولین بچه به دنیا می یاد
    بچه وقتی ده سالشه این اقا میشه 50 سالش یه بچه 10 ساله به نظرتون می تونه با یک پدر 50 ساله ارتباط خوبی داشته باشه ؟

    مورد دوم اینکه این اقا شرایط خوبی برای ازدواج داشته تا جایی که ما اطلاع داریم توی دوره جوانی هم حمایت کامل خانوادگی رو داشته
    در نتیجه مشکل مالی برای ازدواج نداشته
    ایا الان چون داره یه جورایی به دوران میانسالی و چند سال دیگه به دوران پیری میرسه
    دنبال اینه که
    یکی روبرای دوره پیری خودش برای مراقبت پیدا کنه یا نه هدفش از ازدواج رسیدن به به یک ارمش هست که همه دنبالش میکند


    ممنون میشم از بحث جنسی بیایید بیرون و توی این دو تا زمینه راهنمایی کنید
    به نظرم جواب این سوالها رو نمی تونی با نظر سنجی بگیری. همونطور که دیدی تاپیکتون حالت نظر سنجی گرفته. ایشون باید یا حواستگارشون صحبت بیشتری داشته باشند و از روحیات این آقا مطلع بشوند . به نظرم به جای این سوالها از کاربرانی که هیچگونه شناختی از آقا ندارند این خانم بهتره سوالهایی رو در زمینه هیجانات و روحیات این آقا از خود اون آقا بپرسند و یا با اون آقا به یک مشاور مراجعه کنند و به مشاور دغدغه هاشون رو بگویند تا مشاور بررسی کنه که آیا این نگرانی ها و پیش فرض ها در مورد اون آقا صدق می کنه یا نه.

    می تونید سوالا تی از آقا بپرسید که ببینید که این اقا چقدر روحیه شون به کودکان نزدیکه (مثلا آیا کودکی در فامیل دارند؟ رابطه شون با اون کودک در چه حدی است؟ و ....) و همچنین سوالاتی در مورد برنا مه های زندگیشون در آینده (آیا احساس سرزندگی دارند و به دنبال پویایی در زندگی هستند یا احساس می کنند هر کار باید انجام می داند انجام دادند و به دنبال سکون هستند). و البته همه اینها باید در سنحیت با روحیات دوستتون باشه .
    حتما شما هم دیدید ادمهایی که در 25 سالگی فکر می کنند دیگر توان ادامه ندارند و دنبال یک کار ثابت با حقوق ثابت هستند و دنبال پیشرفت نیستند و سرزندگی ندارند و بر عکس ادمهایی در 50 سالگی هم دنبال تغییر هستند.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  15. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 28 دی 92), sanjab (جمعه 27 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 27 دی 92), میشل (جمعه 27 دی 92), شیدا. (شنبه 28 دی 92)

  16. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    دوستان کلا از بحث خارج شدن. یه مساله ای که هست اینه که خانما تا زمانی که یک بار وارد مسائل عملی جنسی نشن و کارشون به معاشقه و .... نرسه از حالات جنسی خودشون غافل هستن. و هیچ نیاز جنسی ای رو احساس نمی کنن. پس حالات خانم سنجاب و مینوش اگر مجرد هستن و تا حالا با کسی رابطه نداشتن کاملا و کاملا طبیعی و نرماله


    اما در مورد بحث این ماجرا
    به نظر من که اختلاف سنی هشت سال در هر سن و سالی نرماله . شما اگه به مرد پنجاه ساله فکر می کنید که بچه ده ساله داره به زن 42 ساله هم فکر کنید که بچه ده ساله داره. ضمنا سن اون مرد حالا حالاها برای آوردن بچه نرماله. اما خانما معمولا بعد از سی سال حاملگیشون های ریسک و پرخطر میشه . و هرچی بیشتر بگذره احتمال آوردن بچه ناقص با مشکل ژنی بیشتر میشه. چون تخمک ها از ابتدا (دوره جنینی) در بدن خانما هستن. اما اسپرم ها در هر روز تولید میشن و همیشه تازه هستن. احتمال آسیب دیدن تخمک در طول عمر یه فرد زیاده و بنابراین ایشون باید عجول تر از اون آقا باشن برای ازدواج. سن باروری اون آقا هنوز نگذشته. اما برای ایشون گذشته.

    پس اگه همه موارد اکی هست به نظر من جواب مثبت رو بدن.

    حالا دیگه دو سه سال کوچیک و بزرگ فرقی نداره . اختلاف پونزده بیست سال نیست که !!!

  17. 4 کاربر از پست مفید veis تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 28 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 27 دی 92), میشل (جمعه 27 دی 92), شیدا. (شنبه 28 دی 92)

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 تیر 93 [ 16:36]
    تاریخ عضویت
    1391-7-17
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    1,538
    سطح
    22
    Points: 1,538, Level: 22
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 188 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array
    يه نكته اي هم كه من خواستم بگم والا ايشون خودشون ٣١ سالشه!!
    من دوستان ٣١-٣٢ سالم كه رابطه نداشتن قبلا به هيچ وجه به دختر بالا ٣٠ سال فكر نمي كنن ...
    نميخوام توهين كنم اما واقعيت جامعه اينه كه پسري كه رابطه نداشته معمولا دختر كوچكتر ميخواد ....
    به نظرمن اختلاف ٨ سال براي مورد ايشون كاملا منطقيه !
    مورد ايشون هم طوري نيست كه بگيد صبر كن مورد بهتر مياد!! ايشون اگه دلشون ميخواد مادر بشن بايد زودتر ازدواج كنند!
    اختلاف ٧-٨ سال رو من تو سن زير ٣٠ سال هم زياد خطرناك نميبينم چه برسه به بالا ٣٠ سال.

  19. 3 کاربر از پست مفید Mosbatfekrkon تشکرکرده اند .

    Parsa1 (چهارشنبه 02 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 27 دی 92), شیدا. (شنبه 28 دی 92)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.