شیدا عزیزم واقعاً ممنون که تاپیکم رو دنبال میکنین
این روزها بیشتر وقتم رو اینجا میگذرونم چون سر در گمم... هفتهٔ پیش مشکل برام پیش اومد و پولام رو دادم برای کلاس واسه همین نتونستم برم مشاوره.
شیدا جان من تو این هفته ۲ تا تاپیک خوندم همین جا که شبیهِ من بود ،
چون ما باهم رابطه داشتیم و بخاطر همین من سعی دارم این رابطه رو به زور نگاه دارم ، اینجا به مراجع توصیه شده بود که حالا که رابطه داشتید پس بهتره با همین فرد رابطه رو ادامه بدید و مشاور برید و ایشالا مشکل حل میشه ...!
برای همین من سر در گمم . نمیخوام یک عمر با کسه دیگهای به عنوان یه فرد خیانت کار زندگی کنم و این بار رو دوشم سنگینی کنه .
اما بعضی از رفتارهای ایشون هم واقعاً آزار دهندست.(مثلا چون من امروز خواب بودم ۵ ساعت و نگفته بودم فکر کرده بود که بیرونم و ۲ ساعت تمام جلوی خونه ی ما منتظر بوده تا من از بیرون بیام و مچم رو بگیره.) برای همین هر روز بیشتر به این نتیجه میرسم که مریضه و دست خودشم نیست .![]()






اگه مقدوره بفرمائید؟


علاقه مندی ها (Bookmarks)