سلی آدما عوض نمی شن، مگر این که خودشون بخوان.
خودش میخواد/
ضعفهایی که می گی قبول داره؟
ببین من بعضی از ضعفهای خودم را می دونم، در مواقع معمولی هم کنترلش می کنم،
اما باز وقتی می شینم فکر می کنم، می بینم وقتی حواسم نبوده، هیجانی شدم و به قولی جوگیر که می شم، باز اون ضعف ها را نشون می دم.
البته موردی که می گم یکسال هست دارم روش کار می کنم. شاید اگه دو سه سال بشه بهتر بشم.
برگردیم به موضوع، همسر شما به ضعف هاش واقفه؟
قبولشون داره؟
می خواد عوض بشه؟ یا فقط شما دوست داری اینطور بشه؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)