به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 83
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام خانم عسل من حوتیم چند سال پیش تو این سایت مشکلمو مطرح کردم حل شد آماده ای من حاضرم دردو دل کنم یکی تو بگو یکی من باشه حالا که اصرار داری من گوشم و با حوصلم بگو بگو چی اذیتت می کنه منم میگم میگم که بفهمی چی کشیدم ولی حالا از زندگیم راضیم خیلی آماده بودی بگو خواهر گلم الان حس می کنم دوتا خواهر دارم فاطمه و دومی عسل از کاربران همدردی می خوام با ما همکاری کنند من خواستم دنبال گوش شنوا گشتم پیدا نکردم کاغذو کردم همدم و خدارو مخاطبم و الان سبک شدم الان من گوش شنواب توام بگو تا سبک شی بعد میریم سراغ بقیه کارا منتظرم آبجی

    - - - Updated - - -

    من تو این مدت فهمیدم انسان عیار بالایی داره خودش خبر نداره
    پس برای خودت شخصیتی نو بساز
    حریمی از فولاد و پوشش طلا
    که هیچ فکر و توهم پوچی بهش نفوذ نکنه
    خودتتو جواهر بدون
    جواهری از گنجینه خداوند
    مغرور باش(به حد و اندازه)
    کسی جز خودت نمی تونه کمک کنه
    خودت خودت خودت
    ای خواهر گلم که از باغ خداوندی
    چرا پژمردگی رو انتخاب کردی
    چرا چرا چرا
    جوابش را درون خودت پیدا کن
    جوابت منطقی نیست میدونم
    پس پیله ات را پاره کن
    و پرواز کن بسوی جهانی تازه
    که خودت سازنده آنی



  2. 3 کاربر از پست مفید hooty تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92), golrirahatannom (شنبه 04 آبان 92), PAPA1 (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام عسل جان.

    میشه بهم بگی دلیل اینکه خودتو میزنی چیه؟ سوالم با لحن بازخواست و دعوا کردن نیست. فقط میخوام کمکم کنی درکت کنم. باشه؟ ممنون میشم کمکم کنی.

    آیا دلیلت یکی از این مواردیه که من به ذهنم میرسه؟ هرکدوم جزء دلایلت هست رو بگو. بقیه دلایلت رو هم سعی کن به همین روشی که من دارم دلایل رو میگم، واضح و راحت و بدون سانسور مطرح کنی.

    1-آیا احساس میکنی کار بدی در زندگی ات انجام داده ای که خودتو مستحق آزار دادن میدونی؟

    2-آیا نسبت به خودت خشم و کینه ای در دل داری؟ مثلا در گذشته اتفاق افتاده که باعث تحقیر خودت شده باشی و از این کار خودت عصبانی شده باشی و بخاطر این خودتو داری جریمه میکنی؟یا یه همچین چیزی؟

    3-آیا قبل از اقدام به شروع خود آزاری، یعنی حدود 11 سال پیش که گفتی، در معرض تحقیر یا سرزنش مداوم کسی قرار داشتی؟

    4-آیا دیگران تو رو نادیده میگرفتند؟

    5-آیا ادامه دادنت به خودآزاری به دلیل اینه که بخاطر خودآزاری هات از خودت بدت میاد و در واقع در یک چرخه گیر افتاده ای؟

    6-آیا نیاز به محبت و احساس کمبود محبت داری؟

    7-آیا با خودآزاری احساس ترحمی نسبت به خود پیدا میکنی که به گونه ای کمبود محبت احتمالی سایرین رو جبران کنی؟

    8-آیا دوست داری مورد ترحم دیگران واقع شوی؟

    9-آیا نارضایتی خانواده ات از این کارت و اینکه فکر میکنی دیگه به نظرشون یه آدم مشکل داری و دیگه همه به این دید بهت نگاه میکنن، دلیلی بر عدم ترک این کارت هست؟

    10-آیا کینه و نفرتی از کسی داری؟

    11-آیا میخواهی خودتو به به مورد آزار گرفتن عادت بدی تا آزارهای دیگران اذیتت نکنه؟

    فعلا همینا به ذهنم میرسه.

    چند سوال دیگه هم دارم:
    *- با دیگران مهربانی؟

    *-توانایی مطالبه خواسته های مجاز و معقولت رو از دیگران داری؟

    *-قدرت نه گفتن داری؟

    *-به خاطر ترس از دیگران یا بخاطر خوشایند دیگران از خواسته هات میگذری؟

    *-خودتو با دیگران مقایسه میکنی؟

    *-کمال طلب هستی؟

    *-خودتو کمتر از دیگران میدونی؟



    مورد دیگه ای که باید بهش اشاره کنم اینه که اضطرابت بالاست و همین هم باعث میشه نتونی ترکش کنی. نمیدونم چه داروهایی مصرف میکردی. ولی یکی از چیزایی که باعث میشه سطح اضطرابت بالا بمونه همون موردیه که در سوال 9 گفته ام. تو باید این چرخه ای که توش گیر افتادی رو یه جایی قطع کنی.

    باید بلند شی. باید.

    تو خودتو دوست داری. از این کارت بدت میاد. وگرنه موقعی که میرفتی حمام گریه ات نمیگرفت. پس خودتو دوست داری. این بزرگترین دلیله برای اینکه مواظب خودت باشی.

    هروقت خواستی این کارو انجام بدی با خودت قرار بذار که به جای اینکه پوستت رو خراش بدی مثلا کرم مرطوب کننده بزنی. یه مدت، زورکی هم که شده به خودت برس. آرایش کن. لباسای مرتب و شاد بپوش. برو یه کلاس که دوست داری اسم بنویس. یه ماهی گلی بخر هروقت میخوای بری سراغ اون کار به جاش برو به اون ماهیه غذا بده و آبشو عوض کن و به شنا کردنش و غذا خوردنش نگاه کن. به گلدونا آب بده. وقتایی که عصبی میشی برای تخلیه انرزیت مثلا جارو کن. یا آهنگ بذار و واسه خودت برقص. سعی کن تنها نباشی. تنهایی برای من و تو سمه. سرتو یه جوری گرم کن. یه سریال قشنگ و طنز اگه تلویزیون داره پیگیری کن. الان که تابستونه و هندونه و طالبی و خربزه زیاد مصرف میشه تخمه هاشو بو بده و به جای اون کار تخمه بشکن. یه توپ بادی بخر از همون قرمز براق ها، و بزن به دیوار و والیبال باهاش بازی کن.

    کلا منظورم اینه که کلا با چیزهای مثبت جایگزینش کن. خیلی موثره.

    یه چیز دیگه هم برای کاهش اضطراب موثره. هر موقع وقت داشتی و خونه آروم بود دراز بکش دستهات رو با هر زاویه ای که احساس راحتی میکنی دو طرف بدنت بذار. چشمهاتو ببند. سعی کن تنفس شکمی داشته باشی. یعنی به جای اینکه هوا رو داخل قسمت بالای ریه کنی، به قسمت دیافراگمت وارد کن پنج ثانیه نگه دار و بازدم رو انجام بده. مثل نفس کشیدن بچه نی نی ها. یکمی سخته. اما هر روز تمرین کن و به مرور تعداد تنفس صحیح رو زیاد کن. مثلا اگه روز اول از ده تا نفست فقط یکیش درست شد روز بعد سعی کن بکنیش دو تا نفس صحیح و متوالی.

    روشهای دیگه ای هم برای ریلکسیشن وجود داره که میگم. به آقای نگارگر هم قول دادم براش بگم و هنوز فرصت نکردم.

    سعی کن به چیزایی که گفتم عمل کنی. سوالها رو حتما با صداقت کامل به خودت و اگه دوست داشتی به ما هم جواب بده.
    ویرایش توسط Pooh : دوشنبه 21 مرداد 92 در ساعت 04:23

  4. 4 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92), golrirahatannom (شنبه 04 آبان 92), hooty (دوشنبه 21 مرداد 92), PAPA1 (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام روز بخیر
    کاربر گرامی pooh ممنون از پست خوبتون

    ببین خواهرم راه کم کردن درد و ناراحتی خودآزاری نیست خود سازیه
    شما گفتی انقدر خونتون شلوغه که باعث ناراحتی شما شده من به شخصه موقعی که حوصله کسیو ندارم و عصبانیم قرآن با صدای عبدالباسط گوش میدم آوای قرآن دلمو جلا میده و امیدیه که باعث میشه به میم مشکلات رو بردارم و شکلات بشه ببین فکر زیاد به نکات مثبت خودت باعث میشه روحیت افزایش پیدا کنه اگه mp3 player داری از قران پرش کن
    یه دفتر برای خودت تهیه کن بذار دلت برات بنویسه بعد از یه مدت از اون نوشته ها می تونی بفهمی مشکلت چی بوده به حرفم فکر کن و اگه دوست داشتی مشکلاتتو برام بنویس خوبی اینجا اینه که همدیگرو نمیشناسیم و راحت میتونیم صحبت کنیم یکی دیگه از راههای کم کردن ناراحتی خوندن آیه الکرسی هست برای من شمام امتحان کن
    به خودت وعده بده فردا روز خوبیه برات
    امروز برنامه ریزی کن برا فردا
    فردا صبح زود بلند شو ،
    بدون ترس جلو آینه برو و به چشمات نگاه کن مشکلات و راه حل های اون تو اون نمایانه
    بدون ترس حمام کن،
    لباسی که خیلی دوست داریو بپوش
    عطری که دوست داری بزن
    برای خودت تولد بگیر امکاناتی هم نمی خواد
    بهترین غذارو برا خودت بپز(خودم اینو انجام دادم نزدیک بود خونه منفجر شه ولی شما خانمی )
    بهترین موزیکو برای خودت بذار و گوش بده
    و کار هایی رو در راستای رشته تحصیلیت انجام بده تحقیق کتاب خواندن و...
    به ایندت فکر کن برنامه ریزی کن...
    فقط یه سوال از نظر مذهبی در چه سطحی هستی؟
    موفق باشی
    ویرایش توسط hooty : دوشنبه 21 مرداد 92 در ساعت 12:16

  6. 2 کاربر از پست مفید hooty تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92), PAPA1 (پنجشنبه 24 مرداد 92)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مرداد 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,014
    سطح
    17
    Points: 1,014, Level: 17
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 37 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان عزیزhootyوpoohعزیز بخاطر حرفهای خوبتون ازتون ممنونم.راستش من کلا با خودم مشکل دارم درکودکی بارها مورد ازار حسمی قرار گرفتم تحقیر شدم یادم هست یه همسایه داشتیم منو میبرد حیاط ادیتم میکرد چند بار دستمو شکست دختر خاله هام دزدکی با چاقو زخمیم میکردن .اره من درنه گفتن ناتوانم مشکل نه گفتن دارم که بخاطرش بارها ضربه خوردم

    - - - Updated - - -

    اره به خواسته های دیگران خیلی بها میدم دختر عاطفی هستم به غیر از خودم دلم واسه همه میسوزه خیلی خودمو بادیگران مقایسه میکنم من این زندگی رو نمیخوام دوس دارم زندگیم رنگ ورو بگیره یکم تنوع داشته باش از اینکه دیگران بچشم کم وتحقیر بهم نگاه میکنن خسته شدمنمیدونم چه جوری حرف دلمو بزنم بهتون بزرگترین ارزوی من اینه که وارد اجتماع بشم ولی راهش نیست نگید برو کلاس چون پولشو ندارم

    - - - Updated - - -

    راستش زیاد اهل مدهب نیستم کم نماز میخونم بخاطرقرصهام دو سال هست روزه نمیگیرم چندسالی هم میشه باخدا قهرم

    - - - Updated - - -

    hootyوpoohعزیز پس کجا رفتید بخدا حرفاتون ارامش بخش هستن خواهش میکنم ادامه بدیدمنتظرم

    - - - Updated - - -

    hootyوpoohعزیز پس کجا رفتید بخدا حرفاتون ارامش بخش هستن خواهش میکنم ادامه بدیدمنتظرم

  8. 3 کاربر از پست مفید ASAL.68 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (دوشنبه 21 مرداد 92), hooty (دوشنبه 21 مرداد 92), Pooh (دوشنبه 21 مرداد 92)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام خواهر گلم
    خواب بودم
    می تونم درک کنم چه کشیدی منم اینجوری بودم اما منو آزار جسمی ندادن آزار روحی دادن یادم نمیره تبغیض هایی که تو خانواده مادرم بود همیشه چون با پدرم مشکل داشتن به من به چشم یه بچه گدا و آویزون نگاه میکردن درصورتی که من و خواهرم هیچ وقت کمبودی نداشتیم و پدر بیچارم از دل و جون مایه گذاشت تا من به اینجا که هستم برسم و بهتره بگم بعنوان یه فرد اضافی میدین بخصوص دایی کوچیکام و پسر خاله ها و... حتی پدر بزرگ و مادر بزرگ. هیچ موقع به من محبت نکردن تا اینکه پدرم اولین سفرشو به فنلاند داشت به دفه همه دلسوز شدن و ... این بی توجهی ها کاهش یافت ولی تموم نشد تا موقعی که من دبیرستانی شدم و دانشگاهیو الانم سال آخر مهندسی حالا حوتی برای اینا عزیز شد چون لازمش داشتن باهاش پز میدادن که خواهرزادمون مهندسه و... من نمی خواستم اینو بگم ولی میگم من مشکل جسمی و حرکتی دارم ولی نه شدید اونا به جای اینکه نوازشم کنن منو از خودشون میروندن
    تا 5 سال پیش من به هوای این خیال خوش دوست داشتن خانواده مادرم عاشق دختر خالم شدم ولی اونا به شدت منو بخاطرسن کم رد کردن که من با اینکه ناراحت شدم ولی بهشون حق دادم ولی دیدم نه اینا به خاطر خود خواهی بهم تهمت میزنن و ... اینا رو گفتم تا شرایط منو بدونی تا بهتر بهم کمک کنیم وگرنه نمی خواستم بگم شایدم بعضی دوستان ازم خرده بگیرن ولی مهم اینه شما دیدت تغییر کنه و زندگی جدیدی رو آغاز کنی
    بلا فاصله بعد از اون شکست عاطفی کنکور کارشناسی داشتم ولی شکر خدا خدا کمکم کرد و دانشگاه قبول شدم و الانم جزء دانشجو های ممتاز دانشگاه هستم خدایی نکرده فکر نکنی دارم از خودم تعریف می کنم می خوام شما باور کنی این بجز یاری خدا و مدیریت خودم نبود شما هم باید مدیریت بحران کنی تو پست قبلی راههایی رو گفتم
    خواهرم بدون تا خودت خودتو دوست نداشته باشی کسی تورو دوست نداره به بقیه چیکارداری اول خودت و خانوادت برات مهم باشن و در درجه های بعدی بقیه
    انقدر به خودت بی توجهی کردی که غباری روی ذات پاکت خوابیده الان وقتشه تا یه خونه تکونی اساسی کنی دستمال سرتو ببند ما هم کنارتیم کمکت می کنیم
    فردا صبح کار هایی که تو پست قبلی گفتم بکن به خدا هم تکیه کن بخدا راست میگم جیزایی میبینی که عاشقش میشی یکم به درون خودت برو ببین درون قلبت خدا صدات میکنه بیا سرتو بذار روی شونم بنده ی من و با من قهر نباش که من باتو قهر نیستم قرآن بخون ، نمازتو کمکم شروع کن
    بازم میگم خودتو دوست داشته باش همین الان آره همین الان برنامه ریزی کن برای فردا و کار هایی که تو پست قبلی گفتم انجام بده باشه قول بده بهم؟!
    مطمئنم باش نتیجه میگیری منم پیگیری می کنم پستاتو
    فعلا خداحافظ
    یا علی
    یا علی

  10. کاربر روبرو از پست مفید hooty تشکرکرده است .

    Pooh (دوشنبه 21 مرداد 92)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مرداد 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,014
    سطح
    17
    Points: 1,014, Level: 17
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 37 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام hootyعزیز بازم ممنونم بخاطر حرفهای خوب وزیبایتان .راستش دست خودم نبو دالان که این حرفاتو خوندم هم اشکم در اومد هم تا سف خوردم باشه چشم قول میدم به حر فاتون عمل کنم

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام اشتباهه اشتباهه نباید تو به مسائلی که من بهش می خندم گریه کنی مشکل همینجاست من این مسائلو نگفتم که گریه تورو در بیارم می خوام تجربیاتمو بگم بهت من خودم به این مسائل می خندم چون گذشته فقط گذشته برای عبرت گیریه نه تاسف خوردن قول دادیا من روی قولت حساب کردم بعدشم به جا های شیرینش میرسیم که به جای اشک خنده رو به لبات میاره بعدش روزی چند بار اون متن قرمز تو پست اولم رو بخون باشه

    فردا منتظر تغییرات مثبت باش و مطمئنم فردا میای و خبرای خوب بهم میدی
    فعلا یا علی

  13. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام مجدد.

    عزیزم همه ی یاران همدردی در کنارت هستن و میخوان کمکت کنن. نگران نباش. انشاالله تا مشکلت کاملا حل نشه همراهیت میکنیم.

    فقط باید خودت هم کمک کنی که مشکلت حل بشه. باشه؟ درسته که ما می آییم اینجا تا درددل هم بکنیم و هر درددلی که بکنی همه ی ما گوش میکنیم و درکت میکنیم، اما همه ی ما دوست داریم مشکلت به طور ریشه ای حل بشه و بتونی روی پای خودت محکم بایستی. پس توصیه های عملی که بهت میشه انجام بده تا نتیجه بگیریم. باشه؟


    تمرین تنفس رو انجام بده. هر روز. کارایی که گفتم رو بکن و این عادت رو با چیزیای خوب جایگزین کن. هر روز گزارش کارت رو بهمون بده. بگو امروز چند بار موفق شدی تنفس عمیق شکمی داشته باشی و چه کارای مثبتی انجام دادی. من منتظر پستهات هستم.

    خب. ببین من اون سوالها رو پرسیدم تا دید بهتری نسبت به اینکه مشکلت ناشی از چه چیزهایی میتونه باشه پیدا کنی.
    همه ی سوالها رو مشخصا جواب ندادی. اصراری ندارم همه رو به من جواب بدی. اما خواهش میکنم همه رو با دقت به خودت جواب بده. وقتی جواب دادی بعدش دیگه هی به دلیل هایی که باعث شدن اینجوری بشی فکر نکن. به جاش بیا تمرکزت رو بذار روی درمان. باشه؟

    حالا چطوری تمرکز کنی روی درمان؟ یه راهش اینه که به جای اینکه هی بگی چرا اینجوری شدم به این فکر کنی که حالا باید چه کارایی بکنی.

    به نظرم چیزی که خیلی بهت کمک میکنه اینه که محیطت رو تغییر بدی. یعنی در محیطی قرار بگیری که افراد ذهنی خالی از پیش فرض نسبت به تو دارند و در بین آنها بتونی خودت رو بدون ضعف و اونجور که دوست داری نشون بدی. خودت هم گفتی بزرگترین آرزوت اینه که بری توی اجتماع.

    برای اینکه بتونیم بهتر کمکت کنیم و بفهمیم امکاناتی که میتونی ازش استفاده کنی در چه حده، لطفا بهمون بگو کجا زندگی میکنی؟ منظورم اینه که در مرکز استان هستین یا در شهرستان یا روستا.

    خودت به چندتا چیز اشاره کردی. انشالله یکی یکی با کمک هم حلشون میکنیم. فقط باید صبور باشی و در فرآیند درمان پشتکار و همکاری داشته باشی. باید خودت واقعا از ته دل بخوای که خوب بشی. و من مطمئنم میخوای و میتونی. پس خودت هم کمک کن.

  14. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    hooty (دوشنبه 21 مرداد 92)

  15. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    منتظر کسی نباش که مشکلت رو حل کنه عسل خانم
    فقط و فقط خودت میتونی و خودت...
    با توکل به خدا اقدام کن به حل مشکلت و بهتر کردن اوضاع روحیت... اینکه میگی زیاد مذهبی نیستی مشکلی نیست ولی اینکه کم نماز میخونی خوب نیست... نماز بخون چون ارامش میگیری با خدا حرف بزن گرچه میدونم حسی که حرف زدن با خدا به ادم دست میده چون ایمان ما ضعیفه خیلی قوی نیست و حرف زدن با ادما رو بیشتر دوست داریم ولی گاهی با خدا حرف بزن..
    ناشکری نکن و یکمی به خودت برس و توجهت به کار و فعالیت خودت باشه نه دیگران.
    هر کسی از ما توی زندگی مشکلاتی داره یکی ازار جسمی دیده یکی روحی یکی ...
    مطالبت رو خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا سخته که دستت رو شکسته باشن یا هر ازار دیگه ای بهت داده باشن درک میکنم که چقدر میتونه درد ناک باشه و قلب و روح ادم رو ساییده کنه..
    ولی هر چی بوده گذشته.... هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند..
    سعی کن به خدا نزدیک بشی .. اینجا هممون ایمان های نسبتا ضعیفی داریم و برای حل مشکلاتمون به همدرد های مجازی رو میاریم ولی چاره اصلی پیش خودمونه. زندگی سخت تو قرار نیست ادامه داشته باشه اگر بخوای... تو میتونی یه زندگی بهتر برای خودت بسازی که خیلی هم دور از انتظار نیست.
    مطمین باش موفق میشی..

    - - - Updated - - -

    منتظر کسی نباش که مشکلت رو حل کنه عسل خانم
    فقط و فقط خودت میتونی و خودت...
    با توکل به خدا اقدام کن به حل مشکلت و بهتر کردن اوضاع روحیت... اینکه میگی زیاد مذهبی نیستی مشکلی نیست ولی اینکه کم نماز میخونی خوب نیست... نماز بخون چون ارامش میگیری با خدا حرف بزن گرچه میدونم حسی که حرف زدن با خدا به ادم دست میده چون ایمان ما ضعیفه خیلی قوی نیست و حرف زدن با ادما رو بیشتر دوست داریم ولی گاهی با خدا حرف بزن..
    ناشکری نکن و یکمی به خودت برس و توجهت به کار و فعالیت خودت باشه نه دیگران.
    هر کسی از ما توی زندگی مشکلاتی داره یکی ازار جسمی دیده یکی روحی یکی ...
    مطالبت رو خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا سخته که دستت رو شکسته باشن یا هر ازار دیگه ای بهت داده باشن درک میکنم که چقدر میتونه درد ناک باشه و قلب و روح ادم رو ساییده کنه..
    ولی هر چی بوده گذشته.... هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند..
    سعی کن به خدا نزدیک بشی .. اینجا هممون ایمان های نسبتا ضعیفی داریم و برای حل مشکلاتمون به همدرد های مجازی رو میاریم ولی چاره اصلی پیش خودمونه. زندگی سخت تو قرار نیست ادامه داشته باشه اگر بخوای... تو میتونی یه زندگی بهتر برای خودت بسازی که خیلی هم دور از انتظار نیست.
    مطمین باش موفق میشی..

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  16. کاربر روبرو از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده است .

    Pooh (سه شنبه 22 مرداد 92)

  17. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مرداد 93 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    1,014
    سطح
    17
    Points: 1,014, Level: 17
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 37 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام poohعزیز باشه چشم قول میدم از فردا شروع کنم ولی بازم پیشم بمونید وراه نشونم بدید من کرد هستم اهل بوکان

    - - - Updated - - -

    سلام محمد عزیز از اینکه برگشتی خوشحل شدم حرفهای زیباتون رو خوندم حتما اینکارها رو انجام میدم

    - - - Updated - - -

    چطور محیطم رو تغییربدم ادمای دوروبرم ثابت هستن تو زندگیم نمدتونم وارد اجتماع بشم نمیدارن محیطم این اجازه رو بهم نمیده


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.