منتظر کسی نباش که مشکلت رو حل کنه عسل خانم
فقط و فقط خودت میتونی و خودت...
با توکل به خدا اقدام کن به حل مشکلت و بهتر کردن اوضاع روحیت... اینکه میگی زیاد مذهبی نیستی مشکلی نیست ولی اینکه کم نماز میخونی خوب نیست... نماز بخون چون ارامش میگیری با خدا حرف بزن گرچه میدونم حسی که حرف زدن با خدا به ادم دست میده چون ایمان ما ضعیفه خیلی قوی نیست و حرف زدن با ادما رو بیشتر دوست داریم ولی گاهی با خدا حرف بزن..
ناشکری نکن و یکمی به خودت برس و توجهت به کار و فعالیت خودت باشه نه دیگران.
هر کسی از ما توی زندگی مشکلاتی داره یکی ازار جسمی دیده یکی روحی یکی ...
مطالبت رو خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا سخته که دستت رو شکسته باشن یا هر ازار دیگه ای بهت داده باشن درک میکنم که چقدر میتونه درد ناک باشه و قلب و روح ادم رو ساییده کنه..
ولی هر چی بوده گذشته.... هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند..
سعی کن به خدا نزدیک بشی .. اینجا هممون ایمان های نسبتا ضعیفی داریم و برای حل مشکلاتمون به همدرد های مجازی رو میاریم ولی چاره اصلی پیش خودمونه. زندگی سخت تو قرار نیست ادامه داشته باشه اگر بخوای... تو میتونی یه زندگی بهتر برای خودت بسازی که خیلی هم دور از انتظار نیست.
مطمین باش موفق میشی..
- - - Updated - - -
منتظر کسی نباش که مشکلت رو حل کنه عسل خانم
فقط و فقط خودت میتونی و خودت...
با توکل به خدا اقدام کن به حل مشکلت و بهتر کردن اوضاع روحیت... اینکه میگی زیاد مذهبی نیستی مشکلی نیست ولی اینکه کم نماز میخونی خوب نیست... نماز بخون چون ارامش میگیری با خدا حرف بزن گرچه میدونم حسی که حرف زدن با خدا به ادم دست میده چون ایمان ما ضعیفه خیلی قوی نیست و حرف زدن با ادما رو بیشتر دوست داریم ولی گاهی با خدا حرف بزن..
ناشکری نکن و یکمی به خودت برس و توجهت به کار و فعالیت خودت باشه نه دیگران.
هر کسی از ما توی زندگی مشکلاتی داره یکی ازار جسمی دیده یکی روحی یکی ...
مطالبت رو خوندم خیلی ناراحت شدم واقعا سخته که دستت رو شکسته باشن یا هر ازار دیگه ای بهت داده باشن درک میکنم که چقدر میتونه درد ناک باشه و قلب و روح ادم رو ساییده کنه..
ولی هر چی بوده گذشته.... هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند..
سعی کن به خدا نزدیک بشی .. اینجا هممون ایمان های نسبتا ضعیفی داریم و برای حل مشکلاتمون به همدرد های مجازی رو میاریم ولی چاره اصلی پیش خودمونه. زندگی سخت تو قرار نیست ادامه داشته باشه اگر بخوای... تو میتونی یه زندگی بهتر برای خودت بسازی که خیلی هم دور از انتظار نیست.
مطمین باش موفق میشی..
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)