عزیزم من صادقانه و منطقی میگم که این کار درس نیست چون کاملا از ته دلت خبر دارم
الان تمومش کنی بهتره تا بعدها که هم واسه شما هم واسه اون خانم مشکلی ایجاد نشه
باور کن الان چون هنوز نداریش اینارو میگی همینکه زنت شد افغانی بودنش به شدت میادجلو چشت و عذابت میده
نمیگم اونا بدن,همه جا و در هر مذهب و ملیتی خوب و بد است ولی عزیزم از قدیم گفتن باز با باز کبوتر با کبوتر
تابلو هستش ک این ازدواج از لحاظ احساسی مورد قبولته ولی از نظر عقلانی مورد قبولت نیست.نباید سر خودت کلا بذاری و به خاطر حس ترحم باهاش ازدواج کنی چون همین ازدواج به ضررش تموم میشه
ولی عزیزم ازدواج باید هم از نظراحساسی هم عقلانی مورد تایید باشه در غیر اینصورت خوشبختی به دنبال نه خواهد داشت
موفق باشی










علاقه مندی ها (Bookmarks)