به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    عزیزم من صادقانه و منطقی میگم که این کار درس نیست چون کاملا از ته دلت خبر دارم
    الان تمومش کنی بهتره تا بعدها که هم واسه شما هم واسه اون خانم مشکلی ایجاد نشه
    باور کن الان چون هنوز نداریش اینارو میگی همینکه زنت شد افغانی بودنش به شدت میادجلو چشت و عذابت میده
    نمیگم اونا بدن,همه جا و در هر مذهب و ملیتی خوب و بد است ولی عزیزم از قدیم گفتن باز با باز کبوتر با کبوتر
    تابلو هستش ک این ازدواج از لحاظ احساسی مورد قبولته ولی از نظر عقلانی مورد قبولت نیست.نباید سر خودت کلا بذاری و به خاطر حس ترحم باهاش ازدواج کنی چون همین ازدواج به ضررش تموم میشه
    ولی عزیزم ازدواج باید هم از نظراحساسی هم عقلانی مورد تایید باشه در غیر اینصورت خوشبختی به دنبال نه خواهد داشت
    موفق باشی

  2. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    جناب moh.moh گرامی
    به پست های حاشیه ای نپرداز ، در اسرع وقت پست ها ویرایش و حذف می شوند
    نگذار تاپیکت به بیراهه رود
    انرژی ات را بگذار در پی حل کردن آنچه به دنبالش آمده ای
    آنچه من از خواندن پست هایت دستگیرم شد این هست که این مساله (ازدواج با یک ایرانی)، برای شما بسیار مهم هست و یکی از معیارهای نهان ولی اثرگذار در ازدواجت هست
    و مطمئن باش اکنون درگیر احساساتت هستی ،
    الان احساساتت بسیار تند و تیز هست و همه چیز را تحت الشعاع خود قرار می دهد
    ولی وقتی وارد زندگی بشوی از این تندی احساسات کاسته شود و در نتیجه همین موضوع بسیار بارز و پررنگ خواهد شد
    لذا توصیه اکید می کنم در صدد تعدیل احساساتت بربیایی و بعد با توجه به واقعیت و آنچه هست و عوض نخواهد شد ، بار دیگر معیارهایت را برای ازدواج بررسی کنی و تصمیم صحیح را بگیری

  3. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    mohammad6599 (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اسفند 92 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    555
    سطح
    11
    Points: 555, Level: 11
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بال های صداقت عزیز ممنون از لطفت
    ببینید من به شدت وابستگی دارم به این خانوم.اما یک موضوع دیگه رو هم در نظر بگیرید که من واقعا ادمی هستم که بسیار زود و زیاد عصبی میشم.در واقع تو روابطم با خانوم ها اینو به وضوح فهمیدم که هر دختری با اخلاقیاتی که من دارم باهام کنار نمیاد.نقطه ضعف های زیادی دارم که اگه طرفم ادم فوق العاده صبوری نباشه نمیتونه باهام زندگی کنه و خب واقعا احساس میکنم در بین دختر های ایرانی که در طی 6 سال زندگی دانشجویی دیدم کسی نیست که باهام بتونه بسازه.
    اما این دختر واقعا اون صبری که من میخوام رو داره.احساس میکنم یکی از دلایلش همین اصالتشه که ازش یه دختر محکم و صبور و قوی ساخته که در عین ظرافت های دخترانه شخصیت محکمی داره.
    پس لطفا اینا رو هم در نظر بگیرید دوستان.

  5. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اسفند 92 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    555
    سطح
    11
    Points: 555, Level: 11
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب ظاهرا همتون منو مشکلم رو فراموش کردید.
    باورتون نمیشه با چه ذوقی هر بار این صفحه رو رفرش میکنم تا بلکه همدردی ها و حرفای شما رو بشنوم و بتونم یه تصمیم خوب بگیرم.
    اما ظاهرا دیگه خسته کننده شده مشکل من واستون.

  6. #5
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    دوستان نظراتشون را گفتند. این شما هستید که باید با جمع بندی نظرات به تصمیم نهایی برسید.

    تصمیم نهاییتون چیه؟ چرا؟

  7. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    عزیزم من به شخصه چند بار نظر خودمو گفتم.دوستان هم کامل نظر دادن
    یه جای دیگه هم شما این تاپیکو قرار دادین فکر کنم
    همه نظرایت خودشون را دان دیگه تصمیم گیری با خودتونه

    بالهای صداقت عزیز هم که خیلی کامل راهمنایی فرمودن

  8. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اسفند 92 [ 21:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-06
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    724
    سطح
    14
    Points: 724, Level: 14
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 76 در 56 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    25
    Array
    سلام دوست عزیز جمله ی رو دیشب همسرم گفت که فکر کردم شاید به درد شما بخوره البته نظر اون این بود .اینکه عشق یعنی از خود گذشتن یعنی ازینکه هرچی طرف مقابل بخواد ما باتمام وجود بخوایم و اصلا به خودمون فکر نکنیم حتی لحظه ای. اینها دیگه دوستاشتن زیاد که ادمهای محکم به خاطر خودشون فراموش میکنن طرف مقابل و به زندگی خودش میپردازه ادم ضعیف اونو ول میکنه ولی نمیتونه برای خودش زندگی درست کنه همش به فکر اون فرد و زندگی کلا برای خودش نابود میکنه چون هم اونو ول میکنه هم دیگه نمیتونه فراموشش کنه هی پشت سرهم اشتباه میکنه با کسی ازدواج میکنه که دوسش نداره اونو اذیت میکنه بعد میگن بچه بیارین شاید بشه فراموش کرد و بعد یک بچه رو هم نابود میکنن . حالا شما عاشقی یا دوستداشتن زیاد شما محکمی یا ادم ضعیفی هستی خودت حساب کن

  9. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 شهریور 92 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    115
    سطح
    2
    Points: 115, Level: 2
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز،قبل از اینکه فکر کنی این خانم کجائیه،به این فکر کن که از روی احساسات عمل نکنی،شرایط سنی شما تقریبا این رو ایجاب میکنه که احساسات رو در تصمیم گیری دخیل کنی،خصوصا که شما تنها هم هستی.عشق معنای عمیقی داره،عاشق از هیچ چیز نمیترسه،به خاطر عشق انسان تا بینهایت پیش میره،چون عاشق شدم ،میدونم عشق یعنی چی!!!!!!!!!!!!!!!عشق واقعی....................نه در کلام


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.