به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 55
  1. #31
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین آریایی نمایش پست ها
    سلام آقای کامروا خوبین؟ من این تاپیک شما رو دیده بودم فکر می کردم ماله قبل هست نمی دونستم جدیدا این تاپیک رو زدید....
    من به نظرم شما خیال پردازی تون قویه برای همین انقدر دنبال عشق آتشین می گردید تو زندگی...البته من درک میکنم حستون رو یکم.ولی اجازه ندید به خودتون خیال پردازی کنید.
    به خودتون تلنگر بزنید مثلا وقتی تو فکر و خیال اون خانم میرید به خودتون بگید مرد گنده به کارت برس به زندگیت برس مثل جوونای 18 ساله نشستی رویا پردازی میکنی....
    خیلی تاثیر می زاره این تلنگر زدن ها.

    بعد در مورد رابطتون با خانمتون من پیشنهادم اینکه اصلا الان فکر بچه رو نکنید که چه بسا اوضاع بدتر شه...
    سعی کنید تو زندگی تون ی تحول ایجاد کنید ی مسافرت دو نفره خیلی خوب.
    یا اگر این خیلی بهتون کمک نمی کنه
    سعی کنید به دلیل کاری یا.........از هم دور شید حتی شده ی روز.بزارید دلتون براش تنگ شه
    ی جوری که منتظر اس ام اس و زنگش بمونید....

    ممنون از پاسختون. در مورد بچه خانومم الان اصرار داره و خودمم بدم نمیاد فقط میخواستمزمانی بچه بیاد که من فکرم کاملا رها و آزاد شده باشه، ازطرفی سنم همداره زیاد میشه و نمیخوام اختلاف سنی با بچم زیاد بشه! واسه همین گیج شدم که اول به رهایی کامل برسم بعد بچه یا با کمک بچه و درگیرشدن مسایل خاص خودش یک تیر و دو نشون کنم؟
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  2. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    واقعا چقدر سخته که همسری تمام تلاشش رو بکنه مهر همسرش رو دلش رو بیشتر بدست بیاره اما ببینه همسرش جای دیگه مشغوله خدا نصیب هیچ کی نکنه
    من درد کشیدم
    این که هر ثانیه مثل یک سال بگذره این که همش فکر کنی الان همسرت کجاست به چی فکر می کنه کی پیششه به کی اس ام اس می زنه از هر چی موبایله متنفرم از صدای زنگش از صدای اس ام اسش یه روزی مخاطب اس ام اس های عاشقانش من بودم ....
    فقط کافیه یک بار خیانت به آدم ثابت شه
    دیگه زندگی رنگی نداره زندگی می کیم به خاطر بچه مون به خاطر پدر و مادرمون الکی می خندیم
    خیلی سخته چطور می تونید اینقدر راحت با شخص دیگری وارد رابطه بشید
    کارم شده گریه اونقدر که چشام خیلی ضعیف شده دیگه حتی متن اس ام اس رو به راحتی نمی تونم بخونم صفحه مانیتور رو چند برابر می کنم تا راحت ببینم
    من به شخصه هرگز همسرم رو نمی بخشم و به خدا واگذارش می کنم
    تلخی این لحظه ها اون سوز و گداز به اصطلاح عشق شما رو کم نمی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    - - - Updated - - -

    یه چیزو یادم رفت بگم حربه این جور دخترا اینه اول گفته نه که یکم ناز کنه دیده دنبالش نرفتین یه بهانه جور کرده به شما زنگ بزنه
    با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن
    هیچ دختر سالم و خانواده داری تن به رابطه با مرد متاهل نمی ده
    سعی کنید قدر همسر پاکتونو بدونید

  3. 5 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    khoshkhabar (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), tamanaye man (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), هلیا66 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شمیم الزهرا (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 دی 93 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-10
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین من یه دخترم. هیچ وقت نمیتونم با یه مرد متاهل دوست بشم حتی به خودم اجازه نمیدم که بهش فکر کنم.چون دارم زندگیه یه زنه دیگه رو خراب میکنم. پس بدون اون دختری که شما دوست دارید این خصوصیات رو نداره و می تونه پس فردا شما رو پس بزنه و دنبال کس دیگه ای بره. اون ازدواجشو میکنه شما زندگیتو کن وقتی همسرتو دوست داری اصلا به این چیزا فکر نکن. عشق و عاشقی ماله چند ساله اوله زندگیه بعد کمرنگ میشه

  5. 3 کاربر از پست مفید darya4 تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), zendegiye movafagh (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  6. #34
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    دریا حرف خوبی زد.
    آخه دختری که با یک مرد متاهل دوست می شه چطور می تونه قابل اعتماد باشه؟

    من از سیستم فکر کردن و تصمیم گیری و احساسات و ... آقایون سردرنمی آرم. اینه که نمی تونم بگم بعدش چطور می شه.
    اما می دونم که اگر یک زن متاهل در چنین شرایطی باشه، بی برو برگرد مطمئنم که رفتن دنبال عشقش و در بهترین حالت جدایی و ازدواج مجدد با اون و ... جز به هم خوردن آرامش هیچی براش نداره.
    وقتی همه چیز به ثبات رسید و کنار عشقت بودی، یه دردی و یه زخمی ته دلت نمی ذاره که راحت باشی.
    عذاب وجدان و خاطرات و تجربه زندگی قبلی.

    یه جای اون زندگی همیشه می لنگه ( در بهترین حالت که بتونید به هم اعتماد کنید و زندگی خوبی با طرف داشته باشی و ... )
    در حالتهای معمولش هم که هیچ وقت نمی شه به کسی که زندگیش را رها می کنه و می آد سراغ تو اعتماد کرد.

    فکر می کنم انتخاب همراه زندگی مهم ترین انتخاب زندگی است.
    جدا شدن، ازدواج مجدد، عاشق شدن، رابطه پنهانی و ... هر چیزی توی این رابطه پیش بیاد، تو دیگه هیچوقت اون آدم قبلی نمی شی.

    نذار برسی به نقطه ای که زندگیت بشه دو قسمت.
    کامروای قبل از اون نقطه
    کامروای بعد از اون نقطه

    اون نقطه، زمان به هم زدن آرامش کنونی زندگیت هست.
    چیزی که اینقدر توش غرق و شناوری که متوجهش نیستی.

  7. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), zendegiye movafagh (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  8. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 خرداد 92 [ 08:08]
    تاریخ عضویت
    1392-2-16
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    152
    سطح
    3
    Points: 152, Level: 3
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 26 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    هروقت این ماجراها رو میخونم با اینکه 100% به همسرم اعتماد دارم دلم هری میریزه پایین
    میگم ای ی ی ی ی ی خدااااااااااااااااا یعنی ممکنه یه روز..... من آخر فلسفه دوست داشتن مرد ها رو نفهمیدم به خدا میگم چرا دنیاهای زن و مرد رو انقدر متفاوت آفریدی چرا زنی که همسرش رو دوست داره عشقش رو تو وفاداری خلاصه میکنه ولی تمام مردهایی که خیانت میکنن میگن همسرشون رو هم دوست دارن
    این دوست داشتنه یا اون؟؟
    من فکر میکنم مشکل خود ما هستیم ما زنها هستیم که همیشه به همجنس خودمون خیانت میکنیم اینکه خیانت زن به شوهر خیلی کمتره چون کمتر مردی با یه زن متاهل رابطه برقرار میکنه و به همجنس خودش خیانت میکنه
    ولی اماااااااااااااااااان از ما زنها....

  9. 3 کاربر از پست مفید اشک یخی تشکرکرده اند .

    کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), هلیا66 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), zendegiye movafagh (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  10. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    کافیه یه لحظه تصور کنی اگه همسرت عاشق مرد مجردی بشه و این عشق دو طرفه باشه تو چه حسی پیدا می کنی ؟؟؟؟؟؟
    واقعا چه حسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    کامران (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  12. #37
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zendegiye movafagh نمایش پست ها
    کافیه یه لحظه تصور کنی اگه همسرت عاشق مرد مجردی بشه و این عشق دو طرفه باشه تو چه حسی پیدا می کنی ؟؟؟؟؟؟
    واقعا چه حسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوب معلومه خیلی ناراحت میشم!

    ولی این عامل خلاصی و رهایی برای افرادی مثل من و سوگند32 نیست! چون ما الان گرفتار شدیم و درست مثل شخصی که سرما خورده و داره با بیماریش میجنگه میمونیم! این جمله شما خیلی خوب و موثره اما نه برای بعد گرفتاری! پیش بازدارندگی را با فکر کردن به این جمله میشه تقویت کرد. حالا هم دقیقا به همین دلیل که شما فرمودید من دوباره ارتباطم را با اون خانوم شروع نکردم !.

    تایپیک را برای این زدم که بگم بعضی وقتها دلتنگی به سراغم میاد و چجوری با خودم مبارزه کنم و راحت شم! نپرسیدم آیا رابطه را آغاز کنم یا نه؟؟
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  13. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), sanjab (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), sara 65 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    آقای کامروا
    سلام
    اینکه خاطراتتون هنوز یادتون نرفته و گاهی دلتنگ میشین خیلی خیلی طبیعیه برای همین لزومی نداره که باهاش مبارزه کنید و هی بهش فکر کنین که چطور از بین ببریدش. چون همین قضیه رو روز به زور بزرگتر و حادتر میکنه. شما که انتظار نداشتین همه چی رو در عرض چند روز فراموش کنید داشتید؟ به مشکل خانوم سوگند هم که اشاره کردین به نظرم به همین دلیل بوده که با یک احترام و علاقه به یک فامیل بزرگتر که میتونست خیلی عادی باشه انقدر مبارزه کردنو کلنجار رفتن که حالا تبدیل به یک عشق آنرمال شده. همین تاپیک زدنو هر روز راجع بهش صحبت کردنو سرزنش شدن از طرف دوستان باعث میشه توی اون سیر طبیعی فراموش کردنتون اختلال پیش بیاد!! همین که از خودتون اطمینان دارید که دیگه دنبال این رابطه نمیرید خیلی خوبه دیگه لازم نیست بخاطر یادآوری ناخودآگاه گذشته احساس گناه یا درماندگی کنین

  15. 4 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), shabe niloofari (دوشنبه 23 اردیبهشت 92), کامران (دوشنبه 23 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)

  16. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    آقای کامروا.
    فرض کنید این مسئله شما(علاقه به خانمی دیگر) یک وسواسه!
    شما که تونستی به وسواست غلبه کنی و فهمیدی یک احساس کاملا منفیه.حالا هم همون کارو بکن.
    درثانی شما تلاشی برای هیجان انگیز شدن رندگیتون کردید؟برای اینکه به همسرتون علاقه مندتر شید؟برنامه ای ریختید؟
    به خانمتون گفتید که خواهان تنوع و هیجان در زندگی هستید/؟و بخواین که فکری در این رابطه بکنن؟حتی مقطعی هم زندگیتون عاشقانه تر نشد؟

  17. 2 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    کامران (دوشنبه 23 اردیبهشت 92), zendegiye movafagh (سه شنبه 24 اردیبهشت 92)

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 22:38]
    تاریخ عضویت
    1391-10-01
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    783
    سطح
    14
    Points: 783, Level: 14
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 264 در 100 پست

    Rep Power
    26
    Array
    "عمر زاهد همه طی شد به تمنای بهشت
    او ندانست که در ترک تمناست بهشت"


    سلام آقای کامروا.تاپیکتون را خوندم و به رسم زن بودنم خیلی از دستتون عصبانی شدم . برخی از حرفاتون مث تصور یه عشق آتشین و توجیه کارتون بخاطر این دیدگاه را قبول ندارم.اما حقیقتشو بخواین روزگار به من نشون داده که هرچیزی را خیلی بهش مطمئنی و میگی من اصلا اینطوری نیستم و نمیشم و ...آخر روزی گرفتارش میشی .و باز هم در زندگی اطرافیانم زیاد دیدم افرادی را که تمام تلاششون این بوده که منطقی تصمیم بگیرن و همیشه به خودشون مطمئن بودن که گرفتار عشقای آنی و بی سرانجام نمیشن و شدن و واقعا برای خودشونم قابل باور نبوده (منظورم شما نیستید کلا میگم).شاید حرفم برای خیلی از عزیزان قابل قبول نباشه اما از اونجا که زندگی به من نشون داده که هرچیزی ممکنه اتفاق بیوفته همیشه از خدا میخوام راه صحیح را نشون بده و حتی اگه من نخوام این راه را قبول کنم بزور منو نگاه داره.
    اما این حرفام اصلا توجیهی بر رفتار شما نمیشه.فقط میخواستم بگم اینکه میگید خودتون هم نمیخواین وضع بدتر بشه را میفهمم.آقای کامروا من برخلاف نظر بچه ها به شما تبریک میگم که تونستید خودتون را از مردابی که ساخته بودین نجات بدین و تونستید تا الان دوام بیارید.من مطمئنم که عشق شما به خانمتون وصف ناشدنی ست و مردی هستید که همسرتون میتونه همراهی شما را همیشه در کنار خودش داشته باشه و حتی پدری بسیار مهربان برای فرزندانتان در آینده .و فقط این تفکر عشق فانتزی شما را اسیر خودش کرده که با مهربانی خانمتون حتما میتوانید کم کم بر این احساس فائق آیید.راستی قدر خانمتون را بیش از اینا بدونید زنی که بتونه محیطی را برای همسرش فراهم کنه که در نوسان احساسات شدید مرد به کمکش بیاد تا تصمیم درست بگیره گوهری که هرکسی ازش بهره مند نیست.
    . در آخر اینکه که یادتون نره برخی حس ها مث تریاک میمونه ک حتی اگه ترکش هم کنی در مواقع سخت لذت حضورش آدم را بسمت خودش میکشونه.پس فقط باید با اراده بود و از همه مهمتر توکل داشت.
    اللهم اهدنا الصراط المستقیم

  19. 3 کاربر از پست مفید یکی مثل شما تشکرکرده اند .

    کامران (دوشنبه 23 اردیبهشت 92), هلیا66 (دوشنبه 23 اردیبهشت 92), zendegiye movafagh (سه شنبه 24 اردیبهشت 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. نامزدم عصبیه..روز به روز مشکلاتومن بیشتر میشه
    توسط dokhtare_asemoon در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 تیر 92, 18:39
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 08:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.