به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 32 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array

    Question بخاطرقطع رابطه هرحالم بدترازدیروزمیشه

    سلام
    یه مختصری ازمشکلم مینویسم
    من خواستگاری داشتم که واقعابرای ازدواج اصرارداشت وسعی میکردهرچه زودتربه نتیجه برسیم به خاطراصرارهای ایشون اول استخاره کردم که ایاواقعاقصدونیت خیر(ازدواج
    )دارندخوب اومدبعدازاشنایی دوباره استخاره کردم که ایاباایشون رابطم روادامه بدم یانه درهردوموردچندباراستخاره کردم وجواب خوب اومدمن هم ازایشون خواستم تابا باباحرف بزنندوایشون هم حرف زدندوتمام شرایطشون روتوضیح دادن بعدش نمیدونم چه مشکلی پیش اومد ازم وقت میخواست یکی دوباروقت دادم بعدش من هم ازایشون اثبات عشقی که ادعاش روداشتندروخواستم بعد تاپیک زدم وازدوستان راهنمایی خواستم به پیشنهاددوستان قطع رابطه روتاتهیه وتدارک دیدن ایشون، خواستارشدم ولی بعداینکه به ایشون پیام دادم ودلایل روتوضیح دادم بهم هیچی نگفت کوچکترین پیامی ندادبی خبرگذاشت ورفت
    حالامن موندم با یه دنیاسوال
    چرابی خبرگذاشت ورفت؟
    چراوقتی من ازایشون اثبات عشق میخواستم میگفت ازمن خسته شدی فقط بفکرازدواجی
    نمیخوای بفکرمن باشی؟
    چراجواب استخارم خوب اومد؟
    و...
    اولاعین خیالم نبودمیگفتم شایدقسمت نبوده و...ولی هرروزکه میگذره حالم بدترمیشه
    هرروزکه میگذره ازخودم بدم میاد
    هرروزکه میگذره پرخاشگرترمیشم فقط میخوام یه جای خلوت باشه بشینم گریه کنم
    فکرمیکنم بااحساساتم بازی کردفقط خواست اطلاعات بگیره فقط خواست وابستم کنه
    مگه میشه براحتی یکی روگذاشت ورفت
    امروزخیلی دلم گرفته بودطوریکه میخواستم باخداقهرکنم طوریکه نمازظهروعصررونخوندم نمیخواستم شب هم نمازبخونم خواهرم گفت این چه کاریه چرانمیخوای نمازتوبخونی
    اخه قبل اینکه به پیشنهادشون جواب بدم چقدررازونیازکردم که خدایااگه قراره بذاره بره اگه قراره جداشیم خدایا اجازه نده رابطمون شکل بگیره
    ولی موندم چراجواب دعاهام رونگرفتم
    اخه چرامن؟؟؟من که دل کسی رونشکسته بودم
    قصدونیتم خیربود
    نمیخواستم بی وفایی کنم

  2. 3 کاربر از پست مفید roseflower تشکرکرده اند .

    roseflower (دوشنبه 09 بهمن 91), roze sepid (سه شنبه 08 اسفند 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.