به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    ازایشون بخواه تابه طوررسمی به خواستگاریتون بیاند اگه شماروبخواندخودشون راهش روپیدامیکنندتاخانواده ها روراضی کنند
    ولی به این دل خوش نباش که چندسال منتظرش بمونی تاکارهاش رودرست کنه هرچندقول بدن
    ازکجامعلوم تاچندوقت اینده نظرشون عوض نشه ؟
    ازکجامعلوم باشخص دیگه ای اشنانشن؟
    ازکجامعلوم به وعده هاشون عمل کنند؟
    باورکن اگه نخوای رسمی اقدام کنندتاهرچه زودترتکلیفتون مشخص شه بعدهاپشیمون میشی
    درسته شایدخیلی حرفهابزنه ولی ازش بخواه ثابت کنه دراینصورت هم میشناسیش هم به درست بودن وعده هاش پی می بری میفهمی واقعاانتخابت کرده یااینکه میخوادچندوقتی باهات باشه معذرت میخوام این حرف رومیزنم تاوقتی که دلش رونزدی باهات بمونه قربون صدقت بره وعده وعیدبده بعدش راهش روبگیره بره اخه اکثرادنبال دخترافتاب مهتاب ندیده اند
    ازش بخواه عشقش روثابت کنه
    خواهرم اشتباه من روتکرارنکن من هم گفتم خانوادم مخالفت میکنند ولی بعداینکه خانوادموراضی کردم اومد همین که ازش تثبیت عشق خواستم گذاشت رفت به همین راحتی کسی که میگفت واست میمیرم رفت بدون اینکه فکرکنه من چی میکشم یادرچه حالیم
    اگه حال وروزمن رومیدیدی درک میکردی چی میگم ؟
    اثبات عشق خواستن خودش خیلی به ادم کمک میکنه میتونه راهنماییت کنه میتونی بفهمی عشق وعلاقش واقعیه یادرحدحرفه درعمل عشقی وجودنداره
    امیدوارم بهترین تصمیمهاروبگیری
    موفق وخوشبخت باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید roseflower تشکرکرده اند .

    roseflower (چهارشنبه 04 بهمن 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    رزفلور يه چيزراحت بهت بگم
    من يه دختريم كه هميشه سرخودم گرم ميكنم واصلاگوشه گيرنيستم مثلا هفته اي چندباربادوستام بيرون هستم ياشب ميمونم خونشون وقتي خونمون باشم خودم بااينترنت گرم ميكنم...ياتلفن دستمه بادوستام صحبت ميكنم مثلا1ساعت يا2ساعت درروزباتلفن باصميميترين دوستام صحبت ميكنم
    يعني هم خيلي رفيق بازم.....وهم خيلي سرم شلوغه
    بعضي وقتها حس ميكنم جلال توزندگيم اضافه هست ومن هيچ گونه نيازي به داشتن رابطه باپسرنيستم
    اوايل آشناييمون من خيلي اذيت ميشدم
    مثلا1شب بهم زنگ ميزد تا6صبح باهم صحبت ميكرديم يعني هرشب 4يا5ساعت ماصحبت ميكرديم وقتي ميخوابيدم فرداظهرش بام تماس ميگرفت وميخواست بام صحبت كنه اگه جوابش نميدادم دنياروسرم خراب ميشد
    وقتي ميديد كه من هرروز بادوستام بيرون هستم وتاساعت9يا10شب برميگردم خونه همش بهم ميگفت بام ازدواج كني آدمت ميكنم منم كم نمي آوردم وميزاشتمش بابت اين حرفاش به گه خوري بيفته
    هروقت كات ميكرديم وبرميگشتيم.........ازم قول ووعده ميگرفت مثلا بهم ميگفت مريم تودوستم داري مگه نه؟ برام ميميري مگه نه؟قول ميدي كه بام بداخلاق نشي مگه نه؟قول ميدي بام ميموني مگه نه؟ منم جوابش بايد يكي يكي ميدادم.....بعدكه آشتي ميكرديم ميرفت به قول آقاي فرهنگ27ميگه اين همه پافشاري براي نگه داشتن شماست
    .اقعاهم كه راست ميگقت ميديدم كم سراغ ميگيره منم مثل خودش سراغش نميگرفتم اين روال تا24ساعت ادامه پيداميرد كه برميگشت وازم گله ميكرد كه توچراسراغ نميگيري چرادوستم نداري اصلا من برات مهم نيستم وازاين حرفها منم اعصابم قاطي ميشد وبازحرف كات ميزدم
    الان ميخوام كم كم باش تموم كنم


    خداياكمكم كن كه انتخاب درست داشته باشم

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,265
    سطح
    19
    Points: 1,265, Level: 19
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    نظر شخصی من با توجه به این قسمت:

    وقتي ميديد كه من هرروز بادوستام بيرون هستم وتاساعت9يا10شب برميگردم خونه همش بهم ميگفت بام ازدواج كني آدمت ميكنم
    هروقت كات ميكرديم وبرميگشتيم.........ازم قول ووعده ميگرفت مثلا بهم ميگفت مريم تودوستم داري مگه نه؟ برام ميميري مگه نه؟قول ميدي كه بام بداخلاق نشي مگه نه؟قول ميدي بام ميموني مگه نه؟ منم جوابش بايد يكي يكي ميدادم.....بعدكه آشتي ميكرديم ميرفت به قول آقاي فرهنگ27ميگه اين همه پافشاري براي نگه داشتن شماست
    .اقعاهم كه راست ميگقت ميديدم كم سراغ ميگيره منم مثل خودش سراغش نميگرفتم اين روال تا24ساعت ادامه پيداميرد كه برميگشت وازم گله ميكرد كه توچراسراغ نميگيري چرادوستم نداري اصلا من برات مهم نيستم وازاين حرفها منم اعصابم قاطي ميشد وبازحرف كات ميزدم
    به نظر من این آقا به بلوغ فکری نرسیده و جدا از مسائل اقتصادی، از نظر فکری حتی به حد و حدود ازدواج هم نزدیک نشده!!

    الان ميخوام كم كم باش تموم كنم

    به نظر من بهترین کار همینه .... اگر رفت پیش دوستانتون، اقوامتون، تهدید کنید که اگر مزاحمت ایجاد کنه از طریق قانونی پیگیری می کنید ...

  5. کاربر روبرو از پست مفید AliSha تشکرکرده است .

    AliSha (پنجشنبه 05 بهمن 91)

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    129
    سطح
    2
    Points: 129, Level: 2
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 21 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    سلا م
    ببخشید میگم ولی به نظر من شما باید اول رو خودتون کار کنین
    رابطتون با جلال وهر پسر دیگه ای کاملا قطع کنین
    کمتر دنبال دوست ورفیق باشین هرچیزی یه حدی داره همیشه باید اعتدال رو در تمام امور زندگی رعایت کرد
    چون خانم ها با ازدواج (چه بخوان چه نخان)یه سری محدودیت واسشون ایجاد میشه که اگ نتونن با شرایط کنار بیان باید هرروز جوابگوی شوهر باشن که اگ شوهرشم نتونه کنار بیاد هر روز بحث هرروز قهر هرروز منتکشی رو نمیتونن تحمل کنن و ممکنه خدای ناکرده به خانواده یادادگاه کشیده بشه
    آدم اگ بتونه قبل از اینکه به حسابش رسیدگی بشه خودش به حساب خودش رسیدگی کنه به خیلی موفقیتها وآزادی ها میرسه

  7. 2 کاربر از پست مفید غزالی تشکرکرده اند .

    sinajeyjey (پنجشنبه 05 بهمن 91)

  8. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 دی 93 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    3,418
    سطح
    36
    Points: 3,418, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    573

    تشکرشده 935 در 360 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    وقتي ميديد كه من هرروز بادوستام بيرون هستم وتاساعت9يا10شب برميگردم خونه همش بهم ميگفت بام ازدواج كني آدمت ميكنم
    به این موضوع جدی فکرکن کسی که به این راحتی تهدیدکنه بدون بعدازدواج هم عملی میکنه شماکه نمیتونی دائم بادعوازندگی کنی میتونی؟

    هروقت كات ميكرديم وبرميگشتيم.........ازم قول ووعده ميگرفت مثلا بهم ميگفت مريم تودوستم داري مگه نه؟ برام ميميري مگه نه؟قول ميدي كه بام بداخلاق نشي مگه نه؟قول ميدي بام ميموني مگه نه؟ منم جوابش بايد يكي يكي ميدادم.....بعدكه آشتي ميكرديم ميرفت به قول آقاي فرهنگ27ميگه اين همه پافشاري براي نگه داشتن شماست
    .اقعاهم كه راست ميگقت ميديدم كم سراغ ميگيره منم مثل خودش سراغش نميگرفتم اين روال تا24ساعت ادامه پيداميرد كه برميگشت وازم گله ميكرد كه توچراسراغ نميگيري چرادوستم نداري اصلا من برات مهم نيستم وازاين حرفها منم اعصابم قاطي ميشد وبازحرف كات ميزدم
    به نظرمن این هم یه شیوه ایه که توسط بعضی ازاقایون بکاربرده میشه تابتونندازاحساسات طرف مقابل سواستفاده کنندوپای بند به رابطه نگهش دارند هیچ وقت هم خودشون رومقصرنمیدونندوهمیشه انتظاردرک شدن دارندومیخواندکه دائمامثل پروانه دورشون بگردی بعدش اگه خواستنداشتی کنندقهرکنندخواستگاری کنندقطع رابطه کنندو...

    الان ميخوام كم كم باش تموم كنم

    به نظرمن بهتره یکباره تصمیم بگیری میدونی که وقتی ادم کم کم میخوادقطع رابطه کنه هی واسه خودش دلیل تراشی میکنه که بیچارست گناه داره دلش رونشکنم یه روزدیگه که چیزی نمیشه این همه صبرکردم یه هفته هم روش همین طوری ادامه میدی هرروزی هم که میگذره احساسات بیشتردرگیرمیشندتااینکه وابسته میشی این دفعه ایشون نازمیکنندشمابه سراغشون میری درواقع میشه گفت منت کشی میکنی بعدش هم وقتی ببینندباب میل اوناعمل نمیکنی میذارندمیرن
    یه بارواسه همیشه تصمیم بگیروهیچ وقت به خاطردلسوزی نسبت به شخصی باهاش ادامه نده که خودت ضررمیکنی ازدواج مثل لباس نیست که اگه خوشت نیومدنپوشی ویه لباس دیگه بخری بلکه یه بارفرصت انتخاب داری
    عاقلانه انتخاب کن عاشقانه زندگی کن
    [/quote]

  9. 2 کاربر از پست مفید roseflower تشکرکرده اند .

    roseflower (پنجشنبه 05 بهمن 91)

  10. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 فروردین 93 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 56 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توبرزخ گيركردم

    [size=medium]آدم اگ بتونه قبل از اینکه به حسابش رسیدگی بشه خودش به حساب خودش رسیدگی کنه به خیلی موفقیتها وآزادی ها میرسه

    آره غزالي من بانظرت كاملاموافقم واقعا وقتي خودم هنوزنميتونم اخلاق خودم مديريت واداره كنم نميتونم به فكرتشكيل زندگي باشم......به همين علت به فكرجدايي هستم چندتاعلت داره
    من الان خيلي احساس تنهايي ميكنم واين رابطه من ازضاءنميكنه چون:
    1_قبلاهمچين رابطه اي داشتم وبه جايي نرسيدم
    2_تحمل صحبت كردن باكسي روندارم كه نميدونم نهايتش چيه چون دوست دارم باكسي باشم كه مطمئن باشم مال من باشه وبه حرفاش اعتمادكامل داشته باشم وبراآينده هم هدف واميدداشته باشيم
    3_ازرابطه پنهاني بشدت بيزارم
    4_دوست دارم استقرارعاطفي داشته باشم.........خصوصادرمسائل جنسي
    5_ازرابطه مجازي زده شدم(تلفني وچت)
    6_بعضي وقتها نيازبه تنهايي دارم ويااينكه تفريح مجردي وخسته ميشم ازبس واسه يكي اصلاحتي نامزدم نيست توضيح ميدم كه كجاميرم وكي برميگردم
    7_واينكه شايداون مت دوست داشته باشه ولي نميخوام دلش بشكنه وبيشتراازاين به من وابسته شه واذيت بشه واميدواهي داشته باشه


    الان شمارم به يه خط خاموش دايورت كردم كه زنگ بزنه ببينه خاموشه

    خداياكمكم كن
    [/size]

  11. 2 کاربر از پست مفید mahi_noghrei تشکرکرده اند .

    masoudss72 (پنجشنبه 05 بهمن 91)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.