به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 46

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-10
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    181
    سطح
    3
    Points: 181, Level: 3
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ورشکستکی و درماندگی

    سلام دوستان عزیز تالار
    من 10 سال پیش با ر ازدواج کردم شوهرم 2 سال از من کوچکتر بود و تحصیلاتش زیر دیپلم و من فوق دیپلم بودم اون زمان من تازه استخدام شده بودم الان که فکر میکنم میبینم ر به خاطر ذرامدم با من ازدواج کرده بود ر ادم خیلی زرنگ و فعالی در زمینه کاریش بود

    من عاشقش شدم و بر خلاف میل خانواده ام باهاش ازدواج کردم اوایل خیلی خوب بودیم الان هم تقریبا خوبیم اما بعد 5 سال از زندگی زناشویی به مشکلی بر خوردیم
    شوهرم خیلی خیلی بلند پروازه میخواست راه هزار شب را تو یه شب بره مثلا اقا خواست منو یه شبه صاحب همه چیز کنه اطرافیانش گفتند خرید و فروش خونه یا بهتره بگم بساز بفروش پر سوده ر هیچ پولی نداشت از این و اون پول قرض کرد اونم با بهره (واسه پولشون هر ماه سود میداد)بالاخره ساخت و ساز خونه دو طبقه ای را به اتمام رسوند به خیال خودش از یکی از طبقه ها سود میبرد و با سودش پول این و اون را میداد و یه طبقه اش واسه خودمون میمونه از شانس بد زمان اتمام ساختمان خونه خیلی افت کرد از طرف دیگه چکهاش رسیده بود و هیچ پولی نداشت مجبور شد هر دو طبقه را بفروشه تا پول این و اون را بده نه تنها نتونست قرضاش را بده بلکه سود پول قرضاش هر روز بالا میرفت تا چشم وا کرد دید 80 میلیونی بدهکاره من 40 میلیون وام برداشتم و بعضی از قرضاش را دادیم اما چون سود قرضاش هر روز بالا میرفت دوباره 40 میلیون بدهیمان به 100 میلیون رسید حالا چند سالیه قریبان گیر این قضیه هستیم همه حقوقم صرف قرضا و چکهاش میشه و در واقع زیر صفریم از اطرافیان هم کسی نیست که کمکون کنه در واقعه وضع مالیشون خوب نیست که کمکمون کنند از این وضع خسته شدم درمانده ام نمیدونم چیکار کنیم اگه مرزی واسه بدهی هاش بود صبر میکردم اما بدهیهاش هر روز بالا میره تو را خدا بهم بگین چیکار کنم در ضمن من یه دختر کوچولو هم دارم که اونم تو این اتیش میسوزه
    کمکم کنید
    ممنون

  2. 5 کاربر از پست مفید طلاق0 تشکرکرده اند .



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.