پسری هم که مزه اینجور چیزا زیر زبانش رفته باشه سخت ازدواج می کنه
چرا ؟
چون وقتی می تونه هر روز با یه دختر باشه بدون هیچ تعهد و هزینه ایی ، به نظر شما دیگه چرا باید ازدواج کنه ؟
اون دسته از این آدم ها که ازدواج می کنند ناچاری هست یا جوگیری و بعدش پشیمون می شن و کار خودشون رو ادامه می دن







علاقه مندی ها (Bookmarks)