به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 35 , از مجموع 35
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: جلب رضايت اين آقا براي ازدواج.... به نظرتون كار عاقلانه اي مياد؟؟؟؟

    پسری هم که مزه اینجور چیزا زیر زبانش رفته باشه سخت ازدواج می کنه
    چرا ؟
    چون وقتی می تونه هر روز با یه دختر باشه بدون هیچ تعهد و هزینه ایی ، به نظر شما دیگه چرا باید ازدواج کنه ؟
    اون دسته از این آدم ها که ازدواج می کنند ناچاری هست یا جوگیری و بعدش پشیمون می شن و کار خودشون رو ادامه می دن

  2. 3 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (یکشنبه 05 آذر 91)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: جلب رضايت اين آقا براي ازدواج.... به نظرتون كار عاقلانه اي مياد؟؟؟؟

    الان من اين سوال تو ذهنم نقش بسته كه: اگه اين آقا با همين خصوصيات و همچنين همين گذشته از اول ميومد و قصد ازدواج رو مطرح ميكرد و اجازه ميخواست كه بياد خواستگاري نظر شما در موردش چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ميخوام بدونم ايشون از نظر شما به درد ازدواجم نميخوره يا به درد آشنايي نميخوره؟؟؟؟؟؟
    یه مثال میزنم ماشااله خودت فهمیده ای دیگه برو تا تهش

    همسایه شما ظاهرا آدم متشخص و با پرستیژی هست شما هم جدیدا یه ماشین خوشکل و مدل بالا خریدین . همسایه تون هم وسع مالیش میرسه که همون مدل ماشین یا بهترش رو بخره قبلا از این بهتراش رو داشته(اموالش رو از کجا اورده فعلا بماند) ولی میاد داداش کوچیکه شما رو اغفال میکنه که برو سویچ ماشینتون رو یواشکی واسم بیار و به هیچ کسم نگو تا من یه مدت از این ماشین استفاده کنم ببینم چه حالی میده !! داداش کوچیکه شما خام نمیشه و این کارو نمیکنه . همسایه تون میگه خب باشه حالا که سوئیچ نمیاری هر وقت خودت سوار میشی و خواستی بیا منم سوار کن یه دوری بزنم این موضوع سوئیچ دزدی و ... هم فراموش کن.

    راما جان شما بودی از این به بعد هر وقت ماشین جدیدی می گرفتی می رفتی سوئیچ رو به همسایه می دادی می گفتی شاید واقعا قصدش خرید باشه حالا بگذاریم یه تست کنه !!! یا نه کلا دیدت نسبت به این همسایه به ظاهر متشخص عوض میشد؟

  4. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (دوشنبه 06 آذر 91)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جلب رضايت اين آقا براي ازدواج.... به نظرتون كار عاقلانه اي مياد؟؟؟؟

    دوستان عزيزم ممنونم

    شايد با درست كردن اين تاپيك بيشتر دنبال اين بودم كه اون تلنگرها رو دوباره بهم بزنين كه هشيار بشم...بعضي هاتونم به جاي تلنگر بهم سيلي زدين بازم بيشتر ازتون ممنونم... من اين ها رو دوست دارم... چون بيدارم ميكنه...

    دوباره تمام صحبت هاتونو از اول تا آخر خوندم.... تصميم گرفتم جواب منفيه قطعيمو بهش بگم... شايد به قول شما يه كم شرايطش منو كور كرده بود... شايد صحبت هاي اين همكلاسي هاي نا باب دخترم و نصيحت هاي نا پختشون خامم كرد و باعث شد دودل بشم واسه رد كردنش، با اينكه از اولم ميدونستم كارم اشتباهه محضه

    دوستان من به دعاهاتون احتياج دارم... بعضي اوقات احساس ميكنم پشتم خالي ميشه... احتياج دارم كه كمكم كنين...

    بازم اگه كسي نظري يا پيشنهادي داره بهم بگه...
    همتون رو دوست دارم

  6. 3 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (شنبه 11 آذر 91)

  7. #34
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جلب رضايت اين آقا براي ازدواج.... به نظرتون كار عاقلانه اي مياد؟؟؟؟

    یادمه تاپیکی داشتی در مورد غرایز.
    فکر نمیکنی این موضوع تاثیری در این زمینه داشته باشه ؟/

  8. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    omid65 (یکشنبه 05 آذر 91)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جلب رضايت اين آقا براي ازدواج.... به نظرتون كار عاقلانه اي مياد؟؟؟؟

    راسشو بخواي آقا اميد با عرض شرمندگي آره يه جورايي... ربط داره




 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظرتون این کار برای یه ازدواج همراه با عشق درسته؟؟؟؟
    توسط Mr.Anderson در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 بهمن 92, 17:01
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  3. در مورد اين بيت نظرتون چيه ؟
    توسط shfa در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 02 آذر 87, 14:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.