به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 49
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    من یک سوال دارم.

    اگر محمد مهدی خانواده اش را راضی کنه و بره خواستگاری یاسمین، اشکال این خواستگاری چیه؟

    می دونم که یاسمین دوبار اقدام به خودکشی کرده، رابطه پنهانی داشته، به خانواده اش دروغ گفته، برخلاف عرف و شرع و اخلاق رفتار کرده ... خب پس دختری هست که یک سری مشکلات تربیتی و روحی داره. اما آیا بخاطر این مشکلات باید ازدواج نکنه؟
    مگه همه ما بی عیب و نقص هستیم؟

    من خودم با کسی که اقدام به خودکشی کنه دوستی هم نمی تونم داشته باشم چه برسه به ارتباط نزدیک یا ازدواج.
    این ضعف را نمی تونم بپذیرم. شاید هم ایراد از من هست !

    اما الان داشتم فکر می کردم که یاسمین قصد خودکشی داشته و موفق نشده. دلیل نمی شه که هیچوقت ازدواج نکنه بخاطر این قصد غلط.

    اگر هم قرار هست که درمان بشه یا قرار هست یا ... چرا با محمد مهدی نه؟

    یاسمین قرار هست که در آینده ازدواج کنه. چرا با محمد مهدی ازدواج نکنه؟

  2. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (سه شنبه 21 شهریور 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1391-5-09
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    852
    سطح
    15
    Points: 852, Level: 15
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 73 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    افرين پيدا عزيز افرين خيلي به جا بود ببنيد شما شايد الان بگيد من مي خوام به زور خودمو وخو دتونو قانع كنم كه با ياسمين ازدواج كنم
    مگه نميگيد نكن
    ok همينجا قول مي دم گوش بدم ولي تا دليلي كه منطقي نباشه قبول نمي كنم

  4. #33
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    دوستان در پاسخ محمد مهدی به این سوال که به او ایمیل بدهد یا نه راهنمایی دادند و راهنمائیهایی که نهی وی از این کار بوده مورد تأیید است .


    اگر ایشان سئوال می کردکه : اگر خانواده ام را راضی کنم که برویم خواستگاری نظرتان چیست ، قطعاً راهنماییها طور دیگری بود و تشویق می شد به این اقدام .

    در خصوص برقراری هرگونه ارتباط بین فردی و پنهان و آشکار اکیداً همدردی نظر مخالف دارد . اما بی آنکه چنین ارتباطی بین دو نفر برقرار شود ، محمد مهدی با خانواده اش وارد گفتگوی منطقی و اصولی شود و بنا به دلایل منطقی و رفتار بالغانه اش ثابت کند که هم بلوغ ازدواج را پیدا کرده هم بنا به ادله محکم و منطقی و قاطع خواهان خواستگاری رفتن برای این دختر هست ، ما خواهیم گفت نظر ما نسبت به این تصمیم مثبت است .

    ایشان اگر مستقل ، قاطع و آماده ازدواج باشد و از راه درست و صرفاً خواستگاری رسمی وارد شود و بعد از اعلام به خانواده ، در صورتی که آنها بدون دلیل منطقی وی را همراهی نکنند ما می گوییم شخصاً خواستگاری برو و همه مسئولیتها را بپذیر .


    نهی ما برای برقراری هرگونه ارتباط عشقولانه و دوستی به امید یه وقتی بشود ازدواج کرد است


    برقراری هرگونه ارتباطی ، و هرگونه اشتغال ذهنی احساسی و .... >>>> خیـــــــــــــــــــــــ ــر

    اقدام رسمی برای خواستگاری و پذیرفتن تمام مسئولیتهای آن >>>> آری


    ما وظیفه داریم راهنمایی درست و اصولی داشته باشیم ، نه اینکه باب میل مراجع راه نشان دهد . خواه پند گیرد خواه ملال


    .

  5. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 21 شهریور 91)

  6. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1391-5-09
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    852
    سطح
    15
    Points: 852, Level: 15
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 73 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    ديدي كسي جوابي بده
    بگذريم

    دست فرشته مهربون بازم ممنون

    ولي من گيج شدم بريد يه بار ديگه نظر همديگرو بخونيم
    همه يه طوري گفتن كه اين فرد به درد تو نمي خوره
    من سوالم اينكه ايا اين فرد به درد من مي خوره اين فكر و هم بكنيد كه خانواده دو طرف هم راضي
    حالا چي
    شما اصلا منظور منو نفهميديد مگه من ميگم دوستي كنيم

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آبان 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    700
    سطح
    13
    Points: 700, Level: 13
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    داداش عزیز. بنظرم تو تا الان نمیدونستی یاسمین اصلا حالش خوب هست یا نه. اصلا دیگه دوست داره یا نه.و هزارتا سوال دیگه..
    اولا یه خواهش الان که میل داده بازم فکر نکن که حتما میخوادت و حتما اگه پا پیش بزاری جواب مثبت میده..
    منم یه دخترم بخدا. یه وقتایی دخترا واسه یه دلایلی احساساتی میشن و اینارو میگن.
    من اگه میگم جواب ایمیلشو الان نده دلایلم ایناست.
    الان 3 ماه گذشته نمیگم کامل ولی یاسمین هم یکم عادت کرده. تازه فقط یه ایمیل داده. ممکنه پیش خودش این احتمالو بده که تو ایمیلو ندیدی یا اصلا آدرس ایمیلتو عوض کردی یا هزار احتمال دیگه که تو نخوندی پس واسه جواب ندادنت ناراحت نمیشه.ولی تو الن میدونی که شاید هنوز یه احتمالی واسه علاقه باشه.
    دومیش اگه جواب بدی و خدای نکرده نتونی خانوادتو یا خانوادشو راضی کنی.. نمیگم با زور. با زور حتما میتونی ولی فایده نداره اونجوری.. با زور میخواین برین سر زندی گه هیچکی پشتتون نباشه!! با دختری که اینقد احساساتی هست!! الان احساساتش واسه تو اینجوری هست چون به تو نرسیده. پس فردا واسه بی محلی مامان باباشم ممکنه دس به خودکشی بزنه..
    اصلا اگه جواب بدی و بفهمه که باز داره اصرار میکنی و باباش نمیزاره ممکنه واسه کار باباش باز خودکشی..
    اگه خدای نکرده بلایی سرش بیاد تو خودتو میبخشی!! تو که نمیتونی تضمین بدی حتما با 2بار حرف زدن باباش قبول میکنه و کار به اونجا نمیرسه.
    بنظرم بدون اینکه جواب یاسمینو بدی. سعی کن خانواده خودتو یاسمینو راضی کنی.راضی با دلشون نه با زور. یه جوری که ببخشنت و بخوان دامادشون بشی نه با زور تو و خودکشی یاسمین.
    اون وقت اگه همهچیز جور شد خب میری خواستگاری خب. ولی تا جور نشدن همه چیر جوابشو نده. بخاطر همون دخترم که شده جوابشو نده. نزار بازم با احساساتش بازه بشه.اونم الان حیلی اذیت شده.. با جواب دادن تو آتیش زیر خواکستر روشن میشه..

  8. 2 کاربر از پست مفید hampa تشکرکرده اند .

    hampa (چهارشنبه 22 شهریور 91)

  9. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 91 [ 21:36]
    تاریخ عضویت
    1391-5-18
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    637
    سطح
    12
    Points: 637, Level: 12
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 98 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    محمد مهدی عزیز
    شما این رابطه رو از اول با احساسات شدید شروع کردین و کاملا بی برنامه پیش رفتین سندشم اینه که بدون در نظر گرفتن پیامدهاش وارد فاز رابطه جنسی شدین.
    الان هم از حرفاتون مشخصه که عوض نشدین و همچنان میخواین بی برنامه پیش برین.
    من کاملا صحبتهای فرشته مهربون رو درک میکنم.میدونین مخالفت شدید هر دو خونواده یعنی چی؟؟!واقعا به تبعاتش فکر کردین؟!
    تازه این رابطه به خاطر عدم وجود منطق(چه در شما و چه در اون خانوم)به بدترین حالت رسیده!یعنی به هیچ وجه نتونستین مدیریت داشته باشین.الان هم با این احساسات جوشانی که دارین مطمئنا نخواهین تونست باز هم مدیریت کنین.
    شما که اینجا برای مشاوره اومدین باید حرف مشاورها رو قبول کنین و یا حداقل روشون فکر کنین.
    به نظر من هم قطع این رابطه که هیچکدوم از طرفین حتی یه ذره قادر به مدیریتش نبودن و نیستن بهترین چاره س.شما و اون خانوم هر کدومتون باید با کسانی ازدواج کنین که دید منطقی بازتری داشته باشه.
    ولی اگر هم میخواین این رابطه رو ادامه بدین باید باید خونواده هاتون رو راضی کنین.ولی نه با توروخدا و واسش میمیرم و .... این حرفای احساسی!
    مطمین باشین اگه خونواده ها تون در شما رفتار و حرکات محکم و مدیرانه و منطقی میدیدن رو حرفا و نظراتتون تامل میکردن.عامل این رفتار خونواده ها خود شما بودین
    لطفا به خودتون بیاین و سنجیده تر باشین اقا.یه مرد که نباید اینهمه احساساتی باشه و خودشو عاجز جلوه بده.
    دنبال دلایل منطقی واسه خونوادتون بگردین و محکم باشین وگرنه اگه نمیتونین بیخیال این رابطه بشین.
    ببخشین اگه کمی تند رفتم.ولی بدونین که اگه یه روز بیاین اینجا و بگین به کمک منطقم بهترین راه رو رفتم من بیشتر از همه خوشحال میشم.
    با کمک تصمیمای درست موفق باشین.همیشه و هرکجا

  10. 4 کاربر از پست مفید نیلوی عاشق تشکرکرده اند .

    نیلوی عاشق (پنجشنبه 23 شهریور 91)

  11. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    محمد مهدی عزیز سلام

    برادر گرامی بیا با هم از یک منظر دیگر به قضیه نگاه کنیم.

    شما میگی که من این دختر رو دوست دارم و میخوام به عنوان کیس ازدواج بهش نگاه کنم. خوب طبیعی هم هست

    که بعد از این همه مدت رابطه بهش علاقه داشته باشی.

    اما یک پیشنهاد خوب برات دارم. اگر میگی که عاشقشی پس شرایط ازدواج رو مهیا کن. شرایط ازدواج چیه؟ بهت میگم


    1- باید کاملا احساساتت رو تعدیل کنی! زندگی مشترک به یک مرد محکم ، منطقی ، با اراده و مقتدر احتیاج داره که

    با احساسات متغیر مبارزه می کنه و تمام ناملایمات رو با صلابت در طول زندگی تحمل می کنه! چس باید احساساتت

    رو تعدیل کنی و منطقی بشی! یعنی چی؟ یعنی باید روی خودت کار کنی. در این مدت هم شما آرام میشی هم

    اون دختر. رابطتون هم قطعه تو این مدت. اگر قرار باشه قسمتتون باشه خدا شما رو به ایشون میرسونه. پس توکل

    کن به خدا!

    2- باید شرایط مالی رو مهیا کنی برای خودت. کار خوب با حقوقی که بتونی یک زندگی رو بگردونی ، پس اندازی

    برای اجاره مسکن و پرداخت اقساط احتمالی ، و هزینه های مراسم عروسی.

    3- در گام بعد باید خانواده خودت رو راضی کنی. به شیوه منطقی و با استدلال محکم نه با احساسات و از سر

    دلسوزی و عبارات عاطفی بلکه باید ثابت کنی این دختر به درد زندگیت میخوره و میتونه مادر خوبی برای فرزندانت

    بشه!

    4- باید خانواده دختر رو راضی کنی با شرایط مساعدی که ایجاد کردی.

    5- با دختر خانم پیش مشاور ازدواج و روانشناس برای درمان روحی دختر خام بری تا نرمال شه برای ازدواج!

    6- تمام سختی های این راه رو به جون بخری! پای همه چیزش بایستی و کم نیاری.

    7- اگر همه این موارد رو رفتی و در طی این مراحل پیش یک مشاور خوب با رویکرد دینی هم رفتی که بهت در طی

    مسیر کمک کنه و باز دختر خانم رو خواستی باهاش ازدواج می کنی. البته باز باید به صلاح خداوند در تمام این

    مراحل احترام بگذای و بپذیری خدا برات بهترین رو میخواد و ممکنه نتیجه به دلخواه تو نباشه اما به صلاحت باشه.


    برای ورود به زندگی مشترک باید احساست کودکانه ، خودکشی در مقابله با مشکلات ، هیجانات زود گذر و .. بره

    کنار و یک زن و مرد قوی و با مدیریت صحیح برای آینده تصمیم بگیرن. پس روی شخصیتت از الان شروع به کار کن.

    برای زندگیت برنامه بریز. زمانبندی کن و هدف مشخص با جزئیات و زمان بگذار و براش تلاش کن.

    مطالعت رو زیاد کن و کنترل احساسات رو یاد بگیر با مطالعه و اجرای عملی.

    انشالا که هر چی صلاحته همون میشه.

    اما تا این شرایط بالا رو مهیا نکردی دختر رو هم امیدوار نکن. اول شرایط رو مهیا کن بعد اقدام کن.

    پیروز باشی.












  12. 4 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 21 شهریور 91)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1391-5-09
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    852
    سطح
    15
    Points: 852, Level: 15
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 73 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    بچه ها واقعا ممنون ولي يه چيز بگم ناراحت نمي شيد
    من الان حدود 8 بار كه تمام متن ها و نظراتتونو خوندم
    از bahar shadi ممنون از نيلوي عاشق هم ممنون از hampa هم ممنون ولي هيچي نفهميدم
    گفتم شايد اينجا به يه راه درست و منطقي برسم
    ولي هيچ كدومتون منظور سوال منو نفهميديد
    البته اشاره اي كرديد اما من هيچي كه نفهميدم به كنار بدتر گيج شدم

  14. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1391-5-09
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    852
    سطح
    15
    Points: 852, Level: 15
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 73 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    بچه ها به نظرتون احتمال داره كه يه دفعه جلوي دانشگاه پيداش بشه
    مي دونه از قبل چه درس هايي و چه روزايي كلاس دارم
    اگه ديدمش چيكار كنم
    بيايييد به من يه كمك كنيد
    من مي گم مي رم خواستگاريش
    تو اين تالار چرا كسي منظور سوالمو نمي فهمه؟؟؟
    چرا جواب قانع كننده نميديد؟
    /

  15. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: بچه ها بعد از 3 ماه دوري ايميل زد ؟ چكار كنم ... من گيج شدم كمك كنيد؟؟

    جناب محمد مهدی

    تا وقتی که شما اینچنین احساساتی انتظار داشته باشی که اعضاء باب میل شماحرف بزنند در راهنمائیهای دقت نخواهی کرد
    ( چطوره مشخص کنی دوست داری چه چیزی اعضاء به شما بگویند تا بهتر بدانیم )

    اینکه شما دو نفر به درد هم می خورید یا نه و از اعضاء خواسته ای این را بگویند در تعارض با شدت و حدت شما برای برقراری ارتباط تا آنجاست که بخواهی متن ایمیل برای یاسمین را دوستان بهت بگویند که برایش بفرستی و ....

    شما متوجه عمق راهنماییها نمی شوی چون سئوالت با آنچه دلت میخواهد بشنوی همسو نیست وقتی هرچه دلت می خواهد را نمی بینی فکر می کنی کسی متوجه منظور سئوالت نشده .
    شاید برای آنکه :
    وقتی مواجه با دلیل منطقی برای عدم برقراری ارتباط می شوی ، حرف از خواستگاری و ازدواج می زنی ، وقتی می گوییم خواستگاری را کسی منع نمی کند اما هیچ ارتباطی تا قبل از خواستگاری رسمی برقرار نشه ، حرف از اینکه بگویید اصلاً به درد هم می خوریم یا نه می زنی که لابد اگر گفیتم نه ، بگویید دلیل بیاورید من اینجوری قبول نمی کنم ، و اگر گفتیم آری بگویید پس وقتی بدرد هم میخوریم رابطه برقرار می کنیم تا وقتی برم خواستگاری باز اگر منعت کردند یک بهانه دیگر و .... این رفتارهای شما کودکانه ( احساساتی) هست و گرنه اگر در نقل قول زیر دقت می کردی و بالغانه توجه به راهنمایی می کردی الآن می دیدی که جواب سوال پست اخیرت که آیا به درد هم می خورید را من قبلاً دادم و دلیل هم آورده ام .

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان


    شما هردو به بلوغ کافی برای ازدواج نرسیدید و کاملاً احساس محور هستید و قطعاً به زور هم بخواهید با هم ازدواج کنید مدتی بعد دچار مسائل عدیده خواهید شد .




    .



    شما بسیار احساساتی هستی و در این شرایط قدرت تصمیم گیری عاقلانه نداری و در همین تاپیک بارها خواسته ای دیگران برایت تعیین تکلیف کنند ( یعنی عدم توانایی در تصمیم گیری ) و ضعفهای دیگری که نزد روانشناس بروی برایت روشن خواهد کرد ، با این روحیات نه تنها به درد یاسمین نمیخوری که به درد هیچ دختر دیگری هم نمی خوری ، پس بهتره تمرکزت را فعلاً از ازدواج برداری و دنبال شناخت بیشتر خودت و تغییراتی لازم برآیی .

    یاسمین را نمی شناسیم و از کلام و زبان شما هم نمی توانیم او را درست بشناسیم پس شمایی که تا اینجا شناختیم را مناسب یاسمین نمی بینیم .



    .

  16. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 23 شهریور 91)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من برگشتم و یه کار خلاف قوانین تالار کردم.چیکار کنم؟؟
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 16 خرداد 93, 18:23
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. رفتارهاي كلي من در برابر خانواده ي شوهرم چه جوري باشه؟؟
    توسط مريم.م در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 مهر 90, 00:51
  4. آیا به یه خاین حق میدین؟؟
    توسط sogand در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 23:01
  5. چکار کنم شوهرم یار و همراهم بشه؟؟
    توسط مهسان-م در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 21:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.