من یک سوال دارم.
اگر محمد مهدی خانواده اش را راضی کنه و بره خواستگاری یاسمین، اشکال این خواستگاری چیه؟
می دونم که یاسمین دوبار اقدام به خودکشی کرده، رابطه پنهانی داشته، به خانواده اش دروغ گفته، برخلاف عرف و شرع و اخلاق رفتار کرده ... خب پس دختری هست که یک سری مشکلات تربیتی و روحی داره. اما آیا بخاطر این مشکلات باید ازدواج نکنه؟
مگه همه ما بی عیب و نقص هستیم؟
من خودم با کسی که اقدام به خودکشی کنه دوستی هم نمی تونم داشته باشم چه برسه به ارتباط نزدیک یا ازدواج.
این ضعف را نمی تونم بپذیرم. شاید هم ایراد از من هست !
اما الان داشتم فکر می کردم که یاسمین قصد خودکشی داشته و موفق نشده. دلیل نمی شه که هیچوقت ازدواج نکنه بخاطر این قصد غلط.
اگر هم قرار هست که درمان بشه یا قرار هست یا ... چرا با محمد مهدی نه؟
یاسمین قرار هست که در آینده ازدواج کنه. چرا با محمد مهدی ازدواج نکنه؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)