به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: من یه دختر هوس بازم.میخوام توبه کنم

    [align=justify]تی تی یه کتاب هست به اسم "من خوبم - تو خوبی" اثر الوین و مارگارت فرید.

    حدود 160 صفحست و خوندنش وقت زیادی ازت نمی گیره. اما ممکنه یه نگاه جدید درت ایجاد کنه.

    تو این کتاب می خونی که تی تی 22 ساله که نیازمند نوازش توه، و نیازمند اینکه برنامه هایی برای دریافت نوازش رایگان از محیطت داشته باشی.

    حالا اگه این نوازش ها رو به حد کافی دریافت نکرده باشی، اونوقت یکی از راه هایی که تی تی کوچولوی درونت برای جبران این نیاز انتخاب می کنه، همین پناهنده شدن به دیگرانه.

    بیشتر از این توضیح نمی دم، صبر می کنم تا تو هم (اگه دوست داشتی) کتاب رو بخونی، اونوقت با هم در موردش صحبت کنیم. و ببینیم چطور می شه از شدت احساس نیاز به پسرها کاست.[/align]

  2. 4 کاربر از پست مفید آزرمیدخت تشکرکرده اند .

    آزرمیدخت (یکشنبه 01 مرداد 91)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مرداد 91 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1391-4-29
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    456
    سطح
    9
    Points: 456, Level: 9
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من یه دختر هوس بازم.میخوام توبه کنم

    سلم تی تی جان من امروز دیگه از تالار میرم اگه عمری بود شاید سال بعد برگشتم به خاطر این گفتم که اگه دیدی برات پست نذاشتم فکرنکنی که فراموشت کردم. برات دعا میکنم که به روزای خوبت برگردی .هرجقدر سعی کنی که به هدفت برسی ارزششو داره پس خسته نشو و ادامه بده .موفق باشی عزیزم

  4. 3 کاربر از پست مفید افسون3 تشکرکرده اند .

    افسون3 (یکشنبه 01 مرداد 91)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 92 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    427
    سطح
    8
    Points: 427, Level: 8
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تی تی آخرش چی شد؟ موضوع خیلی جذاب بود پیگیری میکردم. الان چی کار میکنی؟

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 دی 92 [ 00:32]
    تاریخ عضویت
    1392-9-15
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    84
    سطح
    1
    Points: 84, Level: 1
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دخترخوب
    تو میتونی همون دختر پاک گذشته بشی.چون قصد کردی.چون متوجه اشتباهت شدی. نذار تنها بشی. پیش خانوادت باش. تنها بودن برات مضره در حال حاضر. اگه فیلم یا عکس یا جیز دیگه ای خواست تورو باز به اون حس برسونه سریع برو با آب سرد حال خودت رو عوض کن. نماز رو حتما حتما حتما دوباره بخون. خیلی بهت کمک میکنه.

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    35
    Array
    عزیزم تاپیک مال ۱ ساله پیشه!

  8. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام.وارزوی موفقیت!! خواهر عزیز!!اون حسی که بت میگه تو یک دختر هوسبازی هستی اون وجدان پاکت هست وجای تحسین داره که لاقل باورداری چقد آلوده شده ای واین تشخیص شما نشونه از شخصیت پاکتان هست!!اما درمورد سک س چت وسایر مضخرفات!!!خواهرم؟!!الان همه درین آتش نامرئی میسوزنند!کو ان دختری که دوست تلفنی نداشته باشه؟؟همه دارند!تازه خانم های متاهل هم دچاراین گرداب شده اند!اخه تو جامعه ما این شیوه عاطفه پرورانی ازسمت مردا شدیدا حمایت ومورد استقبال میشود واین هست که اتش نافرجامش دامن زنها را میسوزاند وهمون خلع که مردا درجامعه احساس میکنند برحسب نیاز غریضی شون مجبورند به خانم ودختر این واون متلک انداخته ودوستی کنند ونیت کثیفشونو اجرا کنند!!
    شما ناراحت نباشید الان توی زمونه دختری نیست که دوست تلفنی نداشته باشد مگراینکه ازنسل قدیم دوره 1350 باشد.من شخصا اگه بدونم هرجا وهرنقطه جهان یک دختر کافر وبی دین ویا هرمسلکی یهودی ومسیحی وهرکاره که تا بحال تجربه دوستی نداشته باشد با تمام قوای جون ودل خریدارشم!!حاضرم همه چیو داروندار و دین وایمان خودرا بپای یه دختر معصوم بریزم وبجای پروردگارمورد پرستشش قرار دهم گرچه بدونم کافر میشم چون یک معصومی را یافتن توی این زمونه وستایش او بنظرم یک عبادت هست!
    زیاد خودتو درگیر این ارتباطات نکن چون وابستگی شدید باعث داغون شدن روحیه ت میشه.ولی ازدواج بهترین راه برای رهاییی از شر شیاطین انبوه جامعه ماست.


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 تیر 94, 01:23
  2. ایستگاه اتوبوس + خلاقیت
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 15:34
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  5. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.