[align=justify]تی تی یه کتاب هست به اسم "من خوبم - تو خوبی" اثر الوین و مارگارت فرید.
حدود 160 صفحست و خوندنش وقت زیادی ازت نمی گیره. اما ممکنه یه نگاه جدید درت ایجاد کنه.
تو این کتاب می خونی که تی تی 22 ساله که نیازمند نوازش توه، و نیازمند اینکه برنامه هایی برای دریافت نوازش رایگان از محیطت داشته باشی.
حالا اگه این نوازش ها رو به حد کافی دریافت نکرده باشی، اونوقت یکی از راه هایی که تی تی کوچولوی درونت برای جبران این نیاز انتخاب می کنه، همین پناهنده شدن به دیگرانه.
بیشتر از این توضیح نمی دم، صبر می کنم تا تو هم (اگه دوست داشتی) کتاب رو بخونی، اونوقت با هم در موردش صحبت کنیم. و ببینیم چطور می شه از شدت احساس نیاز به پسرها کاست.[/align]







[/align]


علاقه مندی ها (Bookmarks)