سلام
مدتیه که بین احساس و منطقم درگیرم
دانشجوی کار شناسی ارشدم تو دانشگاه دختری رو دوست داشتم که بسیار زیباست و بارها متوجه شدم افراد دیگه چه خانم و چه آقا زیبایی اون رو تحسین می کنن .علاوه بر زیبایی صورتش اندام کوچک و ظریفی داره و به اصلاح خیلی ریزه میزه است همه اینها باعث شده خیلی تو دلم جا کنه .نمی دونم چی بگم ازش،عروسک به تمام معناست.اینجا لازمه بگم فکر نکنید فقط واسه زیباییش می خوامش ازبقیه نظرهام باهاش تفاهم کامل دارم.
بهش ابزار علاقه کردم برای ازدواج و اونهم نظرش منفی نبود و گفت فکر می کنه با اینکه خیلی خوشحالم و تو رویام نمی دیدم این دختر ماله من شه ولی می ترسم که نتونم تحمل کنم این زیبایی رو.
مطمئنم اگر با اون ازدواج نکنم تا اخر عمر هسرتش خواهم موند .از طرفی از اینکه می بینم جز من چشم بقیه هم دنبالش هست عصبی می شم و این موضوع من رو دودل کرده.می گم اگر باهاش ازدواج کنم همش نگران هستم و ممکنه محدودش کنم و اگر ازدواج نکنم همیشه حسرت زندگی با اون رو خواهم داشت .
لازمه بگم من فقط رو این دو دل هستم و از نظرای دیگه سنجدیمش و می دونم مناسبه منه.
دیگه سفره دلم رو راحت باز کردم شمام راحت بگید چطور بفهمم می تونم با این موضوع که می دونم هر چشم بد و ناپاکی ممکنه دنبال زنم باشه کنار بیام یا نه.