به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 70

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    * پدرم رفت پیش خدا... *

    انا لله و انا الیه راجعون


    سلام بر دوستان عزیز
    شنبه هفته پیش که از اینجا رفتم به ehtemalan عزیز گفتم که فقط 15 دقیقه دیگه اینترنت دارم و بعد شمیرم تا فردا ! چون فکر میکردم حتما فرداش میام و حرف میزنیم. اما نشد بیام چون پدرم عمرش رو داد به شما عزیزان و بار سفر عبدی بست و از پیشمون رفت ...
    رفت پیش خدا
    جایی که باید می رفت و باید بریم تا مرگ و زندگی معنا پیدا کنه.
    جایی که جایگاه ابدی ماست و از اول هم از همونجا به این کره خاکی اومدیم.
    بابام رفت پیش مهربون خدا، رفت و از این همه رنج و عذاب خلاص شد.
    رفت و از درد و بیماری و غصه و رها شد...
    بابام این یکی دو سال اخیر بیمار بود.ناراحتی عصبی داشت و انقدر دارو مصرف کرد که ناراحتی گوارشی هم پیدا کرد.قلبش یه کم کم کار بود نارسایی قلبی داشت و همین باعث شده بود خون رسانی به مغزش کم بشه و بیخواب و عصبی بشه.
    اما طوری بود که همیشه حتی شب قبل از اینکه از دنیا بره خودش رختخوابشو پهن می کرد و میخوابید یعنی خودش کاراشو انجام میداد و اجازه نمیداد ما انجام بدیم.
    هزار بار گفتیم بابا سیگار نکش یا لااقل کمتر بکش ، گفتیم ین سیگار لعنتی تو رو از بین میبره اما گوش نکرد .میگفت من الان تو سنی هستم که نمیتونم ترکش کنم و خود ترکش باعث مردنم میشه .
    آخرشم به علت سکته قلبی از دنیا رفت...
    از دنیا رفت و ما رو تنها و بی پدر گذاشت...
    البته ما یه پدر داریم که از پدر شناسنامه ای مون خیلی خیلی بهتر و مهربونتر و عزیزتره ، بیشتر از بابای خودمونهم دوستمون داره و مواظبمونه،
    اما زمان (ع) رو میگم، از این به بعد به ایشون میگیم بابا...

    خدا رو شکر میکنم که نذاشت پدرم لحظات اخر عمرش عذاب بکشه و لحظه احتظارش طولانی و دردناک بشه ...خیلی راحت و آروم و در عرض حدود دو دقیقه تموم کرد و به آرزوش رسید..
    این اواخر میترسید سکته کنه و بیوفته رو دستمون اما خدا نذاشت نه اون عذاب بکشه نه ما

    خدایا شکرت که پدرم رو اون جوری که دوست داشت بردی پیش خودت.
    خدا رفتگان همه شما عزیزان رو قرین رحمتش قرار بده و بیامرزه

  2. 38 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (جمعه 29 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.