به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 46
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    خانمی این آدم احتمالا همسرت و شاید تو رو میشناسه و از حساسیتهات با خبره و مطمئنا جز آزار صدی نداره سعی کن کاملا خونسرد با این موضوع برخورد کنی و نامزدت رو اذیت نکن که اونم تا مدتی احترامتو داره و خدا نکنه این حرمها شکسته بشه ضمنا از اون تلفن ثابت که راحت میتونید شکایت کنید ولی بهترین کار خونسردی و بی تفاوتی شماست

    سپیده خانم نام کاربریت به توصیه ای که کردی نمیخوره عزیزم کمی آرومتر و سنجیده تر راهنمایی کن

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 تیر 88 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1388-1-15
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    3,182
    سطح
    34
    Points: 3,182, Level: 34
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    دوست عزیز فا طیما خانم
    لطفا همه ی پستهایی که دباره ی این موضوع فرستادم بخون.

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    سلام عزيزم
    اول از همه براي اون آدمهايي كه شمارا اينجوري اذيت مي كنن متاسفم
    موضوع دوم اين كه اگه به فرض اين كه در گذشته هم همسرتون جرياناتي داشته مهم اين كه الان با شماست و به راحتي همه شماره ها رو در اختيار شما گذاشته به راحتي گوشي همراهشو چك مي كنيد و... پس شمار و دوست داره و خواهان يه زندگي سالم با شماست
    شما مي تونيد اون تلفن ثابت رو از طريق مراجع قضايي تحت بررسي قرار بدين و حسابي حالشون بگيرين
    اما يه چيز مهم همسر شما در شرايط روحي خوبي نيست. يه مزاحم كه هم مزاحمت داره و هم مي تونه باعث دوري شما از اون بشه خيلي عذاب آوره .مي خوام بگم نكنه بذاري اون آدم بيچاره به هدفش برسه و روابط شما خداي نكرده خراب بشه .
    تو هر چقدر منطقي تر با اين موضوع برخورد كني و به نامزدت محبت كني اون بيشتر آروم مي شه و عاشق.
    يعني اينو بگم مرحم باش براش نه نمك رو زخماش.

  4. کاربر روبرو از پست مفید درخت سبز تشکرکرده است .

    درخت سبز (شنبه 14 شهریور 88)

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    Unhappy RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    خبره جدیدی نیس؟ماری خانم از مزاحم چه خبر؟؟گوش شیطون کر کوتاه اومد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط سپیده ی عشق
    ماریا ی عزیز
    اگر الان که نامزدین به طور دقیق مشکلتو حل نکنی پس فردا با2 تا بچه می خواهی چی کار کنی؟؟؟؟؟؟؟
    عاقلانه فکر کن وجدی تصمیم بگیر.

    حتی اگه لازم قهر کن . داد بزن و..............................
    موفق باشی
    به چه جرمی باید نامزد بیچاره این خانم رو محکوم کرد؟؟چرا قهر و داد و ... توصیه کردی؟من دلیلشو متوجه نشدم!!!!

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 خرداد 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    ديروز آخر سر گوشي رو دوباره بر داشتم و صدامو عوض كردم و گفتم دفتر آقاي "تعليمي" بفرماييد(از خودم يه فاميلي ديگه گفتم).اون قطع كرد.تا الان كه به دفتر زنگ نزده.شايد باورش شده باشه كه دفتر رو عوض كرديم و حالا آقاي تعليمي اينجاست.شايد هم باز زنگ بزنه نمي دونم.به گوشي شوهرم هم اون خط ايرانسل زنگ زد يه بار.كه البته به كمك اون نرم افزار نتونست بگيره .
    من كه ازش نمي گذرم

    اون مزاحم خيلي پر رو هست و به اين آسوني ها هم كوتاه نمياد.اوايل كه زنگ مي زد از خط ثابت، بابام با گوشي خودش به اون خط ثابت زنگ زد و گفت من قاضي هستم و ...(بابام كارشناس امور قضايي هست !)گفت از خط شما مزاحمت ايجاد شده و پيگيري مي كنيمي و اين چيزا.ولي انگار نه انگار.يه خانم گوشي رو بر داشته بود و بعد گوشي رو داد به شوهرش.انگار هر دو از همه جا بي خبر بودن و خيلي هم ادعا داشتن.كلي هم هارت و پورت كردن.!!!(ميبينين تروخدا بابام كارش همين چيزاست ولي پي مشكل منو نمي گيره. هر وقت بهش مي گم مي گه مزاحمت رو نمي شه كاريش كرد)

  7. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 تیر 88 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1388-1-15
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    3,182
    سطح
    34
    Points: 3,182, Level: 34
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    دوستان عزیز منو کشتین
    1-اول تمام پستهامو بخونین ببینین چند تا پست گذاشتم و چی گفتم.
    2-مگه دروغ میگم چرا ما زنها باید فقط کوتاه بی یایم مردها نباید فکر استحکام زندگی باشن.؟ در ضمن همه لازمه که در بعضی مواقع با ها شون جدی بر خورد بشه تا قدر شرایط شونو بدونند.
    3-مگه شما موافق با فکر کردن نیستین ؟این درسته که پایه ی زندگی با شک بنیان بشه.پس باید قبل از ازدواج مشکلشو حل کنه.
    دلیل مخالفت شما رو نمی فهمم.

  8. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    من هم گاهي به سرم مي زنه كه داد و بيداد راه بندازم و قهر و اين چيزا.ولي باز گاهي مي گن نكنه ناتمزد من از همه جا واقعا بي خبر باشه و هيچ تقصيري نداشته باشه.شايد واقعا بي گناه باشه
    من كه هنوز برام ثابت نشده.از طزفي هم اون مزاحم مي خواد رابطمونو به هم بزنه خب من نبايد كاري كنم كه موفق بشه.
    نمي دونم واقعا چيكار كنم

    (من هم مشكل ماريا جون رو دارم)

  9. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 خرداد 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    سلام دوستان.من خيلي مشكل پيدا كردم و مدام به نامزدم شك دارم.البته اصلا به روش نمي آرم و فقط خودم عذاب مي كشم.
    اون مزاحم همچنان زنگ مي زنه.
    كار من اين شده كه هر شب تا 2 شب بيدار باشم تا نامزدم كاملا بخوابه بعد با استرس گوشي شو بردارم و برم اونيكي اتق شماره هاشو چك كنم كه البته هيچ فايده ايي هم نداره چون من كه شماره ها رو نمي شناسم.روزي 100 تا شماره هست كه نمي دونم كدوم مشتريه ...
    الكي نگاه مي كنم عين مريض ها
    افكارم خيلي آزارم مي ده.روي رفتارم هم تاثير گذاشته.برخوردم گاهي با نامزدم سرد مي شه.انگار همش تو دلم مي گم "من كه مي دونم به من خيانت مي كني."
    اين توضيح رو هم بدم كه متاسفانه نامزدم اصلا سياست نداره و راحت هر چي رو مي گه.ديروز داشتيم با ماشين دور مي زديم مي گفت من جز فلاني با كسي دوست نبودم.اونم قبل از دوران دوساي با تو بود.گفتم تو دوران دوستي با من چي؟گفت نه.گفتم ولي شيطوني مي كردي ها نه؟؟ ميگفت شيطوني آره.گفتم مثلا چه شيطوني هايي؟گفت مثلا چشمك مي زدم....
    نميدونيد رو اعصابم چقدر تاثير گذاشت.اين در حالي بود كه در زمان دوستي همش مي گفت من به تو تعهد كامل دارم.
    الان با خودم فكر مي كنم وقتي تو دوستي اينطوري بود چه دليلي داره كه الان اينطوري نباشه.
    چند وقت پيش هم (در دوران دوستي و قبل از عقد)گفته بود يه چيزي بهت نگفتم.من 2 تا دختر سوار ماشينم كرده بودم(من اون دو تا رو مي شناختم)گفتم كي .گفت قبل از اينكه باهات دوست شم.گفت باهاشون كاري نكردم فقط باهم دور مي زديم .چند بار بهم زنگ زدن و من رفتم دنبالشون.
    بعد در دوران عقد پرسيدم اون دختر ها رو تو دوران دوستي سوار كردي يا قبل از اون گفت نمي دونم بذار فكر كنم .......
    نمي دونين چقدر رو اعصابم اثر مي ذاره.من اون 2 تا دختر رو كه با هم خواهرن گاهي تو خيابون ميبينم....حالم خراب مي شه.
    الانم خيلي حالم خرابه.اعتمادم بهش سلب شده.همش فكر ميك نم ببين چه كارايي كرده من نمي دونم.آدم قابل كنترلي هم نيست.چون كارش طوريه كه از صبح مي ره بيرون تا 7 عصر.جاي مشخصي هم نداره.گمرك / مغاره / انبار ...
    نمي شه فهميد هر لحظه كجاست...
    فكر كنم دارم ديوونه مي شم.اگه بهم خيانت كنه هيچوقت نمي تونم ببخشمش.
    قبل از عقد هم بهش گفته بودم.اينم بگم كه شوهرم حرفش حرف نيست و يه حرفي كه مي زنه معلوم نيست راست مي گه يا دروغ.
    در عين حال ساده هست و يه چيزايي كه هيچكي راستشو نمي گه اون راست مي گه

  10. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آبان 88 [ 06:17]
    تاریخ عضویت
    1387-12-20
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    3,203
    سطح
    35
    Points: 3,203, Level: 35
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Cool RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    خانمی اون با بی سیاستی داره مثلا" به فکر خودش از حساسیتت کم می کننه به حساب سادگی اون نذار اگه می گه چشمک میزده و ...
    این حس بدو از خودت دور کن یک وقت به خودت میایی که دیگه تبدیل به یک بیمار شدی و بر می گردی به گذشته و افسوس گذشتن روزهای شیرین .
    کنترل فایده ای نداره دیدی که به هیچ نتیجه ای نرسیدی پس فرض کن همسرت با کسی رفیقه یا کسی قصد داره به اون نزدیک بشه باید چه کنی ؟ مبارزه و نقاط ضعف و قوت همسرت رو پیدا کن و به اون نزدیک شو خیلی زود می تونی اونو برای خودت تصاحب کنی خلاء بین خودت و اونو پر کن مطمئنا" سمج ترین دختر ها هم دیگه نمی تونند بدون اجازه و پا برهنه وارد حریمتون بشن مگه واقعا" همسرت استعدادشو داشته باشه واهلش .
    حالا باز نترسیی که همسرت جزء کدوم دسته از مدردها هست؟ استعداد داره یا نه ؟

  11. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    دوست عزیز تو با این حساسیتها هم داری زندگیتو تلخ میکنی و اعصابتو خورد میکنی هم نقطه ضعف نشون شوهرت میدی که این خیلی بده چرا اینقدر حساسی سعی کن از حساسیتهات کم کنی توی اینشرایط هیچ کس غیر از خودت نمیتونه کمکت کنه


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.