
نوشته اصلی توسط
نازنین غ
دست به زن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همینو کم داشتی!!!
و تو بعد از این زد و خورد باز هم توی اون خانه موندی ؟؟؟ چه بگم آخه ؟؟؟
ما زن ها هر چی بکشیم از دست خودمون می کشیم. تمام رفتارهای شوهرانمون بازتاب حد و مرزی که ما برای اونها تعیین کردیم.
می خوام ببینم دیگه این آقا شایان باید چکار کنه تا تو بفهمی واقعا ریگی به کفشش هست و تعادل نداره.
می دونم الان بار شماتت خانم ها ی صبور و خوش بین روی سرم خراب می شه ولی من هنوزم روی حرفمم. انساتن ازدواج می کنه برای تکامل و آرامش نه بدبختی و پسرفت.
اینکه چشممون رو از اول خوب باز نکردیم و اشتباه انتخاب کردیم که مساله است و اینکه خودمون رو به حماقت بزنیم و بریم توی نقش مادر مهربون و سنگ زیر آسیاب یک مساله دیگه....
علاقه مندی ها (Bookmarks)