به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 28 نخستنخست 1234567891011121323 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 279

موضوع: اشتباه بزرگ

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 تیر 88 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-08
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    فكر كنم شما زيادي بي غم هستي افسون خانوم داري واسه خودت مشكل درست ميكني.ببخشيدا عزيزم خوشي زده زير دلت.

  2. کاربر روبرو از پست مفید capable تشکرکرده است .

    capable (چهارشنبه 24 شهریور 89)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    وای وای وای واقعا فاجعه هست.شما فوق لیسانس هستید عضو هیات علمی هستید و طرز فکرتون مثل یک آدمی هست که نه دانشگاه رفته و نه درک بالایی داره. خانم عزیز من همیشه فکر می کردم هر که پربارتر است افتاده تر است. ولی متاسفانه این روزها آدمها برای پز و پول و قیافه درس می خونن.یعنی شمایی که شوهر به این خوبی دارین می خواین به خاطر مادیات ودو تا مدرک تحصیلی که از شما کمتر داره ازش جدا بشین.شما مشکلتون اینه که دوسش ندارین اینا همش بهانس.برای شما چنین طرز تفکری جالب نیست.

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    خیلی ناشکر هستی. مراقب این ناشکریها باشه که غیرقابل جبران خواهد بود.

  5. کاربر روبرو از پست مفید شادزی تشکرکرده است .

    شادزی (چهارشنبه 24 شهریور 89)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    حرف اول رو آخر زد اين خانم محترم ايشون نمي خواستن مسئوليت ازدواج رو براي مدتي طولاني بر عهده بگيرن و ازدواج برايشان راهي بود براي راحت رسيدن به آزادي هايي كه حالا يا وجود دارند و يا خيالي بيش نيستن .
    اومدن ايشون در اين تاپيك اصلا براي من مشخص نيست آيا به دنبال راه حلي هستي كه به شما بگن چطور راحتتر از همسرت جدا شو ؟ تا اونجاييكه من بچه هاي سايت رو مي شناسم هر كدوم داريم به آب و آتيش مي زنيم زندگي زناشويي مون پربارتر بشه پس انتظار نداشته باش اصلا چنين تجربه اي داشته باشيم .
    دوستان گل همسر ايشون هيچ مشكل حادي نداره و حتي خود اين خانم مشكل خاصي نداره فقط نگاهش به ازدواج با ما متفاوته پس چرا هي نظرات رنگارنگ مي ديم . خانم افسون اگر تصميم خودت رو گرفتي بهتره تا زندگي اون آقا بيش از اين وابسته نشده كار رو تمام كني
    اما انگ بي عرضگي و ... به همسرت نچسبون چه جالب من ياد سريال مرگ تدريجي يه رويا افتادم البته همون قسمت هاي اول . بعد از اون ديگه فرصتي پيش نيومد سريال رو دنبال كنم .

  7. کاربر روبرو از پست مفید N.DELNAZ تشکرکرده است .

    N.DELNAZ (چهارشنبه 24 شهریور 89)

  8. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 09:08]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    303
    امتیاز
    4,557
    سطح
    43
    Points: 4,557, Level: 43
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 29 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    آره عزیزم خوشی زیادی بیش از حد . برو دختر جون یه سرک تو زندگی بقیه مردم بکش ببین درد اونا چیه اونوقت به این فکرهای لوس و بچه گانت می خندی . عزیزم خودت انتخابش کردی و بهش بله گفتی نمی تونی بزنی زیره همه چی . مگه زندگی مردم تو دست شما بازیچه هستش . مگه شوهر ادم رخت و لباس و کفش که هر وقت دلت رو زد بری بازار یکی دیگه بخری . برو دختر جون نگاه تو به زندگی عوض کن .
    سنگی که طاقت ضربه های تیشه رو نداره تندیس زیبا نمی شه ،
    فقط یکبار فرصت داری تا از وجودت تندیس بسازی ،
    پس از زخم تیشه خسته نشو!!

  9. کاربر روبرو از پست مفید homa_59_25 تشکرکرده است .

    homa_59_25 (چهارشنبه 24 شهریور 89)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    6,426
    سطح
    52
    Points: 6,426, Level: 52
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    شما خانم شادزی پست آخر منو که در مورد انگیزه ازدواجم بود رو خوندی یا نه ؟ من گفتم نیت ازدواجم طلاق بود ولی چون مرد این بیرحمی نیستم باید خودم رو برای باقی عمر توجیه کنم.

  11. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط afsoon520
    با سلام دوستان عزیزم . باور کنید من اصلا آدم مغروری نیستم و طبق گفته اطرافیان خیلی متواضع و خاکی هستم . من هیچوقت تحصیلات در انسانها برام مهم نبوده و نیست . من تا به حال یکبار به همسرم نگفتم که تحصیلاتت از من کمتره ، و چندین با که خودش به من میگه که من لیاقت تو رو ندارم من بهش میگم که آدمهایی که با هم ازدواج میکنن قرار نیست با هم سمینار علمی برگزار کنن که باید از نظر علمی به هم بخورن . خانه این ازدواج از پایه ویران هستش . من آدمیم که تنها زندگی کردن رو خیلی دوست دارم و برای همین زیر بار ازدواج نمی رفتم . دوست داشتم تنها زندگی کنم اما همیشه خانواده ام مخالف بودند و هم فکر میکردم یک دختر توجیهی برای تنها زندگی کردن نداره . وقتی برادرم ازدواج کرد این فکر به سرم زد که برای جدا شدن از خانواده تنها راه ممکن ازدواج و بعد طلاق هست . من از روز اول به نیت یک عمر زندگی با همسرم ازدواج نکردم و به صورت موقت ازدواج کردم . خانواده من با دیدن موقعیت این آدم خیلی مخالف بود اما من به دروغ با آرمانهای خیالی توجیه کردمشون. برنامه من این بود چند ماهی زندگی کنم ، بعد طلاق بگیرم برای خودم خونه ای بگیرم و تنها زندگی کنم . اما بعد دیدم رها کردن همسرم به راحتی رها کردن یک دوست پسر نیست. وقتی می بینم همسرم با حرف جدایی حالش بد میشه ، به دست و پام میفته و گریه و التماس میفته ، دلم نمیاد و زود حرفم رو پس میگیرم که بابا من شوخی کردم ، میخواستم ببینم تو چی میگی. نیت من ازدواج نبود من دنبال طلاق و آزادی بعد از طلاق بودم . اما من هم احساساتی هستم و اینقدر سنگدلی از خودم سراغ ندارم . به همین دلیل است که میگم ای کاش بدجنس بود تا راحت ازش دل میکندم . همسرم در این مدت اینقدر در حق من مهربونی کرده که دوری از اون برای خودم هم مشکل هست . مشکل من این هست که من همسرم را برای یک زندگی موقت انتخاب کردم یعنی میخواستم اونو قربونی کنم تا به خواسته خودم برسم ولی حالا که می بینم طاقت چنین ظلمی رو ندارم میخوام باهاش زندگی کنم . خوب در نتیجه ویژگیهایی که قبلا برام اهمیت نداشت یکدفه مهم شد چون حالا باید خودم رو توجیه کنم که میشه برای همیشه باهاش بمونم یا خودم رو گول میزنم .
    این کاری که شما کردید خیانت هست .
    من این موضوع را تحت عنوان خیانت بزرگ یا خیانت بدون دلیل بررسی کردم :

    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=4655

    این کار خیلی زشت و کثیفه . شما یک فرد بیگناه را قربانی هوس خودتون کردید . اگر شما نبودید شاید اون مرد الان یک همسری داشت که اونو واقعا دوست داشت . واقعا باعث تاسف هست . از خدا بترسید . همچین گناه بزرگی دنیا و آخرت شما را تباه میکنه .

  12. 2 کاربر از پست مفید digitalman تشکرکرده اند .

    digitalman (چهارشنبه 24 شهریور 89)

  13. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    افسون نوشته :

    ب. وقتی برادرم ازدواج کرد این فکر به سرم زد که برای جدا شدن از خانواده تنها راه ممکن ازدواج و بعد طلاق هست . من از روز اول به نیت یک عمر زندگی با همسرم ازدواج نکردم و به صورت موقت ازدواج کردم . خانواده من با دیدن موقعیت این آدم خیلی مخالف بود اما من به دروغ با آرمانهای خیالی توجیه کردمشون. برنامه من این بود چند ماهی زندگی کنم ، بعد طلاق بگیرم برای خودم خونه ای بگیرم و تنها زندگی کنم .

    آفرين به شما خانوم با كمالات ؛ واقعا آفرين داره اين كاراتون !!! هميشه دلم مي خواست آخرين حد از تحصيلات رو داشته باشم ، چرا كه تصور ميكردم ديدم نسبت به زندگيم ،آينده ام ، اطرافيانم بهتر و بهتر ميشه !! تصور ميكردم هر چي بيشتر درس بخونم ، بيشتر موفق ترم . ميتونم در كنار خونواده ام به هرآنچه مي خوام برسم
    اما امروز به تصوراتم مي خندم ، كه بهتره به همين مدركه بسنده كنم ، چرا كه مبادا روزي از راه برسه كه با داشتن مدرك فوق ليسانس يا دكترام و حقوقي معادل 2تا 5/2 ميليون در ماه و زيبايي منحصر بفردم ، غرور تمام وجودمو بگيره و بخوام به همه چيز پشت پا بزنم و اون همسر دلسوز و مهربونم و اوني كه در ماه خودشو به آبو آتيشم بزنه نتونه بيشتر از 600-500 در ماه درامد داشته باشه رو كنار بزنم و بخوام اونو به خواسته هام بفروشم و ازش جدا بشم .
    [/php]كه آنگاه هرگز خودم رو نخوام بخشيد

  14. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 تیر 88 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-08
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    اگه قراره ادم با دو تا مدرك تخصيلي اينقدر سجايايه اخلاقي و انسانيش افت كنه كه واسه بدست اوردن ازادي كاذب احساسات يك انسان رو لگدمال كنه من اميدوارم هميشه بيسواد بمونم ولي شرافتم رو حفظ كنم.خانوم كوچولو اون ازادي كه شما دنبالشي تو مرام ما ايرانيا نيست ادرس رو اشتباه اومدين اينجا لاس وگاس نيست عزيز.

  15. کاربر روبرو از پست مفید capable تشکرکرده است .

    capable (چهارشنبه 24 شهریور 89)

  16. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    6,426
    سطح
    52
    Points: 6,426, Level: 52
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 22 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اشتباه بزرگ

    من فقط برای اطلاع موضوع مدرک رو گفتم . مدرک هیچ ربطی به هوش و استعداد نداره. آدمهایی رو میشناسم که دیپلم هم ندارند اما باهوش هستن و باهاشون راحتی که حرفاتو میفهمن اما دیدم دکترایی رو که هیچ حرفی برای گفتن ندارن. اندیشه عمیق و متفکر هیچ ربطی به مدرک نداره. همسر من از نظر اخلاقی خیلی خوبه ولی متاسفانه فکر و اندیشه خاصی نداره یعنی مثل خیلی از آدمهای دروبر صاحب فکر و صاحب نظر نیست. من خوره کتاب هستم اما اون غیر از کتابهای درسیش چیزی نخونده. من یک دوست نویسنده دارم که دیپلمه هست اما با اون بیشتر از هرکسی احساس نزدیکی روحی و فکری میکنم. من با محبتهای همسرم شاد میشم اما در عمق وجودم بی قراری خاصی دارم. من این موضوع را نه با خانواده ام میتونم در میون بزارم نا با دوستام . به همین دلیل اومدم اینجا تا توی دلم نمونه. اینجا هم که غیر از سرزنش و توهین به مغرور بودن و جوگیر شدن چیزی نشنیدم.
    نه در غربت دلی شاد و نه رویی در وطن دارم


 
صفحه 3 از 28 نخستنخست 1234567891011121323 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.