چه ایرادی داره اینکه دختر خانوم هم در تشکیل و شروع زندگی مشترک سهم داشته باشه؟ دليل اينكه در جامعه اي كه دختر و پسر قابليت كار كردن رو دارند وظيفه شروع زندگي مشترك به روي دوش پسره چيه؟ مردم از بس اين سوالو كردم وهمه طفره رفتند.
تشکرشده 502 در 230 پست
چه ایرادی داره اینکه دختر خانوم هم در تشکیل و شروع زندگی مشترک سهم داشته باشه؟ دليل اينكه در جامعه اي كه دختر و پسر قابليت كار كردن رو دارند وظيفه شروع زندگي مشترك به روي دوش پسره چيه؟ مردم از بس اين سوالو كردم وهمه طفره رفتند.
sorena_arman (شنبه 05 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)