به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 98 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1396-6-16
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,774
    سطح
    24
    Points: 1,774, Level: 24
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 15 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    موقعیت شغلیم قطعی شده و از این بابت خیلی خوشحالم اما در مورد آینده نگران....

    سلام دوستای خوبم. امیدوارم که خوب باشید.

    دوستان، تو تاپیک های قبلی در مورد مشکلاتم با همسرم توضیح داده بودم ( محل زندگی که تهران نیستیم و تو شهرستانی هستیم که از نظر فرهنگ و امکانات و خیلی چیزای دیگه احساس خوبی ندارم بهش، مشروب خوردن همسرم، بیماری زگیل تناسلی که مدتی ذهنم رو درگیر کرده بود و البته هنوزم خیلی بهش فک میکنم و...)

    میتونم بگم تو این مدت همسرم بهتر شده. خیلی بهم توجه میکنه، کمتر پیش میاد که بحثی داشته باشیم، قلیون کشیدنش رو کمتر کرده (از روزی دوبار رسونده به دو روز در میون، اما نمیدونم به چه دلیلی و میدونم که به خاطر حرفای من نیست)

    اومدم اینجا تا بگم به لطف خدا، موقعیت شغلی که بهتون گفته بودم قطعی شده (در تهران) و از هفته آینده، کلاسهای آموزشی م شروع میشه و انشالله بعدش مشغول به کار میشم.

    اخر هفته میام تهران. همسرم با کار کردنم مشکلی نداره و خوشحال هم هست اما دلش به این خوشه که انتقالی میگیرم و برمیگردم. اما من تصمیمی که گرفتم اینه که بیام تهران و بعد از مدتی بگم انتقالی نمیدن و بیاد تهران تا با هم زندگی کنیم. و البته همونطور که قبلا گفتم احتمالش کمه که بیاد چون خانواده ش به شدت وابسته ن و مادرش اگر یک روز پسرشو نبینه یا همسرم وقت نکنه بهش سر بزنه، تا صبح میشینه گریه میکنه(بدون اغراق میگما) . و جدای از مسائلی که همسرم میگه به خاطرشون نمیتونم بیام تهران، یعنی نداشتن کار و خونه و اینها، من فکر میکنم مهمتر از اینها وابستگی خانواده ش بهش باعث میشه که نیاد. چون کارش ازاده و تو تهران هم میتونه کار کنه و منزل رو هم میتونیم تو یه واحدی که خانواده م دارن بشینیم یا اجاره کنیم ازشون.
    خلاصه خیلی نگرانم. و دغدغه فکری دارم. از طرفی خیلی خوشحالم که کار به این خوبی پیدا کردم و از طرفی خیلی نگران آینده م... همسرم از ترس اینکه تو تهران موندگار نشه، خیلی راحت میگه میری 1 سال می مونی و تو این مدت رفت و امد میکنیم و بعد انتقال میگیری و میای.... مگه 1 سال کمه؟؟؟ که از هم دور بمونیم؟؟؟؟ تازه هیچ تضمینی هم نیست بعد از 1سال انتقالی بدن مگر با پارتی و اینا. چون تعهد گرفتن تا 10 سال درخواست انتقالی ندیم...

    و به دلایلی که قبلا مفصل توضیح دادم، اصلا خودم هم دوست ندارم که انتقالی بگیرم و برگردم به اون شهر...

    دوستان من هنوز باهاش جدی صحبت نکردم درمورد اینکه بیاد تهران. میخوام بیام و مدتی کار کنم و بعد بهش بگم که انتقالی نمیدن و بیاد تهران. تا بدونه که اقدام کردم واسه انتقالی اما نمیشه. لطفا نظرتون رو در این باره بهم بگید.



    دوستان مساله دیگه ای که ذهنم رو مشغول کرده نحوه خرج کردن و مدیریت کردم درآمدم هست.
    الان که میدونه این شغل، درامد خوبی داره همش یه حرفایی میزنه که خیلی نگرانم میکنه. مثلا دیشب که ازش پول خواستم واسه خریدن چیزی، با خنده گفت چندماه بعد، دیگه واسه این چیزا به من نمیگی پول بده و خودت راحت میخری. یا همش میگه به منم پول میدی؟!!!! واسم فلان کادو رو میخری؟!!!! ببینید با شوخی و خنده این حرفا رو میزنه ها، اما من اصلا خوشم نمیاد و میدونم که همچین تفکری داره. و فک میکه اگه خودم پول داشته باشم دیگه نباید از اون بگیرم ! نگرانم از اینکه دیگه برای نیازهای اصلیم هم بهم پول نده و خیلی حواسش به حقوقم باشه... من مشکلی ندارم که به زندگیمون کمک کنم اما نمیخوام همین چیزایی رو هم که الان همسرم تامین میکنه من بعد از این تامین کنم.

    و چون نمیخوام از الان جبهه بگیره، وقتی این حرفا رو میزنه نمیخوام طوری جوابش رو بدم که ناراحت بشه. درواقع میخوام یه جورایی با سیاست عمل کنم. طوری که هم اون ناراحت نشه و هم من احساس بدی نداشته باشم. لطفا راهنمایی کنید که چطور مدیریت کنم؟؟؟
    اصلا به نظرتون حقوق خانم چطور باید خرج بشه؟؟مخصوصا خانم های شاغل بگن لطفا.

    من خودم میخوام بیشترشو پس انداز کنم چون همسرم اصلا پس انداز نمیکنه...
    ویرایش توسط یاسمن.س : دوشنبه 15 آبان 96 در ساعت 12:35


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  2. کم رویی و اضطراب شدید در موقعیت های اجتماعی
    توسط ali1369 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 19:17
  3. وضعیت ظاهری نامزدم
    توسط فائزه_م در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 23:16
  4. کنار آمدن با واقعیت ولی چگونه؟
    توسط عطریا در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 46
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 فروردین 91, 17:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.