به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 42

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Lightning مسائل ومشکلات پس از عقد

    سلام به همه
    یکسالو نیم از عقدم گذشته و 31 سال دارم اول بگم خانمم چند سال ازمن کوچکتره و دو نفر تحصیل کرده ایم و بنده با بی تجربه گی رفتم خاستگاری خانمم اول اینکه چند جا رفتم خاستگاری که واقعا مورد ای خوبی بود و ودر هر صورت نشد که نشد.ملاک های خوبی داشتم واسه خودم مثلا خانمم زیبا باشه2-تناز باشه 3-اجتماعی باشه 4-دستو دلباز باشه 5- تحصیل کرده بالا باشه 6-خانواده با فرهنگ و به روزی باشه 7-مهربان باشه که متاسفانه نشدو....راستش بنده تو گذشتم گیر کردم مثلا اینکه میتونستم جاهای بهتری برم خاستگاری و یا اینکه با مورد های که رفته بودیم خاستگاری که واقعا خوب بودن رو میشد راضی کرد و باید تلاش بیشتر میکردم .بالاخره هرچه بود تمام شد .تو این مدت عقد اصلا بمن خوش نگذشت و اون حسی که باید از ازدواج میداشتم به وجود نیومد /و تو این مدت هنوز دارم به انتخابم فکر میکنم و هرچند اطرافیانم هم غیر مستقیم به من میگن زوج موفقی نیستین. البته من به حرف کسی توجه نمیکنم و دنبال حرف دلم هستم خانمم خیلی کم حرفه و کم تنوع هس اصلا نوع ادبیاتش خوب نیس ، منو دوس داره و در کل اینجوری با همه هستن و خونوادتن یک اینجور فرهنگی دارن در کل با ادب نیستن/باهم دعوا زیاد میکنیم ولی الکی اخرین دعوامون به من گفت تو یک چیزیت هس (که واقعا رک و درس حدس زده بود)و چرا رک وراست حرف دلتو نمیزنی هنوزم زیاد دیر نشده و راحت کن هم منو هم خودتو .من هیچی نگفتم یعنی نمیدونم چکار بکنم یا چی بگم /راهنمایی کنید دوستان عزیز .انگیزه و حس لازم و شروع یک زندگیو ندارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید amirf تشکرکرده است .

    هلیاجون (پنجشنبه 09 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.