سلام به همه
یکسالو نیم از عقدم گذشته و 31 سال دارم اول بگم خانمم چند سال ازمن کوچکتره و دو نفر تحصیل کرده ایم و بنده با بی تجربه گی رفتم خاستگاری خانمم اول اینکه چند جا رفتم خاستگاری که واقعا مورد ای خوبی بود و ودر هر صورت نشد که نشد.ملاک های خوبی داشتم واسه خودم مثلا خانمم زیبا باشه2-تناز باشه 3-اجتماعی باشه 4-دستو دلباز باشه 5- تحصیل کرده بالا باشه 6-خانواده با فرهنگ و به روزی باشه 7-مهربان باشه که متاسفانه نشدو....راستش بنده تو گذشتم گیر کردم مثلا اینکه میتونستم جاهای بهتری برم خاستگاری و یا اینکه با مورد های که رفته بودیم خاستگاری که واقعا خوب بودن رو میشد راضی کرد و باید تلاش بیشتر میکردم .بالاخره هرچه بود تمام شد .تو این مدت عقد اصلا بمن خوش نگذشت و اون حسی که باید از ازدواج میداشتم به وجود نیومد /و تو این مدت هنوز دارم به انتخابم فکر میکنم و هرچند اطرافیانم هم غیر مستقیم به من میگن زوج موفقی نیستین. البته من به حرف کسی توجه نمیکنم و دنبال حرف دلم هستم خانمم خیلی کم حرفه و کم تنوع هس اصلا نوع ادبیاتش خوب نیس ، منو دوس داره و در کل اینجوری با همه هستن و خونوادتن یک اینجور فرهنگی دارن در کل با ادب نیستن/باهم دعوا زیاد میکنیم ولی الکی اخرین دعوامون به من گفت تو یک چیزیت هس (که واقعا رک و درس حدس زده بود)و چرا رک وراست حرف دلتو نمیزنی هنوزم زیاد دیر نشده و راحت کن هم منو هم خودتو .من هیچی نگفتم یعنی نمیدونم چکار بکنم یا چی بگم /راهنمایی کنید دوستان عزیز .انگیزه و حس لازم و شروع یک زندگیو ندارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)