به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 65

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array

    وسواس من به قد و ظاهر همسرم (2)

    با سلام خدمت دوستان عزیزم.. تاپیک قبلیم نظرات خوبی دادین و من مدتی صبر کردم و یه باره دگ هم رفتم سراغ روانشناس قبلی..
    و ایشون دوباره تاکید کردن که خوب میشی..یه مدت تحمل کن..
    بنده دگ نمیدونم واقعا باید چیکار کنم..واقعا نمیدونم یه دختر چقد باید مهربان و با درک باشه .. هر کاری میکنم بهش علاقمند نمیشم.. منظورم از علاقه اینه که صب که بیدار میشم وقتی یادم بیفته کیف کنم ..یا وقتی با هم هستیم یا جائی میریم واقعا از ته دل خوش بگذره.. یا افتخار کنم از اینکه مثلا چنین دختری نصیبم شده..از نظر اخلاقی و رفتاری بهش شدیدا افتخار میکنم ولی از نظر ظاهری و قد و اندامش اصلا ..

    به سختی تونستم تا الان مشکلاتی رو که داشتم اعم از اضطراب و استرس و تنگی سینه و نفس کشیدنهای بلندمو مداوا کنم ولی به هیچ وجه اون بی علاقگی تغییری نکرده..

    نمیتونم تصمیم بگیرم واقعا چیکار کنم وونمیدونم راه صحیح چیه.. طلاق بگیرم یا تحمل کنم یه مدت که علاقه ایجاد بشه .. از اخلاق و انسانیتی که داره نمیتونم بگذرم..از این طرف هم اصلا پیشش احساس شعف ندارم..

    بعضی روزا احساس خوبی بهش دارم ولی خیلی زود گذره..

    کاش یه نفر م اااطمیان قلبی میداد که واقعا خوب خواهی شد و من به هر طریقی این روزا رو پشت سر میذاشتم..
    چرا باید ظاهر و اندام انقد مهم باشه که این همه تفاهم به چشمم نیاد..؟؟
    ما رابطه سطحی جنسی داریم و در حد خودش خوبه ولی وقتی (عذر میخوام از دوستان) به خانم دیگه ای فک میکنم میبینم لذتش بیشتر تره و اینو به روانشناس گفتم و ایشون گفتن خیلی از مردها و زنه اینجورین ..و جنس مخالف بیشتر بهشون لذتمنده تو فکرشون..

    بازم از کارشناسهای عزیز تقاضا دارم بهم کمک کنن..من نسبت به هزینه مشاوره دادن خساست ندارم ولی میخوام واقعا جواب منطقی و درستی بشنوم.. نمیخوام بگین چون از اول علاقه ای نبود بعدا هم علاقه ایجاد نمیشه..
    چون خیلیا بودن که اصلا تنفر داشتن از همدیگه اما با کمک مشاور خوب الان رابطشون خوب شده..

    منتظر نظراتتون هستم..خیلی زیاد شد ببخشید

  2. 2 کاربر از پست مفید جوادیان تشکرکرده اند .

    میشل (چهارشنبه 29 مهر 94), باغبان (چهارشنبه 29 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درباره این شخص دچار وسواس فکری شده ام
    توسط nokte در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 آذر 95, 18:59
  2. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.