فرناز عزیز مشکلشو خیلی خوب و کامل توضیح دادند و اینکه نباید به حرف و تعریف و به به چه چه های دیگران توی فکر بره که چرا همسر من اینطوری نیست اشتباه محضه قبول و نباید دیگه ازین فکرا بکنن
اما دوستان چرا میخواد ایشونو فقط نصیحت کنید به اشتباهش ؟؟؟ ایشون گفتن
همسرشون وقتی واسشون چیزی میخره باید با اجازه خانوادش باشه ، یه بارم که چیزی خریده گفته
خانوادش نفهمن ، از طرفی
اینا هنوز زیر یه سقف نرفتن و فردا روزی در زندگی مسائل و نیازهای مهمتری هست ، آیا این آقا باید همینجور بره اجازه بگیره یا از ترس خانوادش کاری نکنه؟؟؟
فرناز جان
اگه این مشکلو توی نطفه خفه اش نکنی تا آخر عمر نه ، اما تا سالها بعد از ازدواج مشکلت حادتر میشه . خانواده جای خود ، همسرم جای خود ،
خانومها آقایون
آدم میتونه با یه عطر خییییلی قیمت مناسبم خانومها رو (بعضی خانوما مثل ما) ذوق زده کنه، آیا این توقع خیلی بی جاست ؟ و چه ربطی به وضعیت مالی و ..
داره!!!! اصلا گذشته از آن اینا هنوز اول راهن و همسر با اینکه اول آشناییه و مثلا باید ذوق داشته باشه به این خانوم میگه باید خانوادت بخرن ، مگه ایشون چی خواسته که میگه باید خانوادت بخرن؟؟؟
یه روسری خریدن این حرفا رو
نداره ، چند سال که گذشت میخواد بگه دیگه از منو تو گذشته و مامان منم سالی یه روسری میخره و...
جالبه آقایون بجای راهنمایی درست اومدن تمام پستهایی که داره میگه از مرد نباید توقع داشتو تشکر کردن !! درحالی که این خانوم حق نداره
واقعا حق نداره با شرایط فعلی جامعه از همسرش توقعات بزرگ داشته باشه و چشم و هم چشمی کار خیلی کثیفیه
و به نظر من خانومایی که میخوان توی رفاه بیشتری باشن یا مثل دوران مجردیشون لارج هزینه کنن خوب باید با یه کسی ازدواج کنن که بتونه
این نیازهاشونو تامین کنه و اگه ایشون از ابتدا شرایط مالی همسرشو پذیرفته
جایی برای توقع بیش از نیاز همسرش نمیمونه چه بسا زیادن آدمهایی که بیش از توانشون برای خانواده انرژی وقت وهزینه میکنن ،
اما
ایشون باید توقع یه هدیه کوچیک حالا با مناسبت یا بی مناسبت اینش فرقی نمیکنه را داشته باشه و اگه این توقع کوچیکو نداشته باشه بعدا حتی به نیازهای واجب اندر واجبش هم جواب داده نخواهد شد
علاقه مندی ها (Bookmarks)