به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    وحشت از تنها موندن

    سلام دوستان
    من قبلا هم اینجا تاپیک داشتم. مشکلم این بود که 30 سالمه و خواستگاری ندارم :( کلا دور و برم کسی اهمیتی نمیده که من تنها موندم. خانواده ام اهل معرفی کردن و اینا نیستن . دوستام هم اوناییکه ازدواج کردن رفتن دنبال زنگیشون و اوناییکه مجرد هستند هم که خودشون مشکل منو دارن. از نظر خانمهای اطرافم دختر جذابی هستم ولی خودم فکر میکنم احتمالن نظر آقایون اینطوری نیست. چون توی محل کارم که پسرهای زیادی هم وجود دارند کسی بهم ابراز علاقه نکرده ( بجز 2مورد که البته مناسب نبودند) فکر میکنم حتمن یه دافعه ای توی رفتارم وجود داره. بعضیا بهم میگن مغرور به نظر میرسم ولی من فکر نکنم این از نظر مردها ویژگی بدی باشه چون کلن دختر آرومی هستم.
    اما به جاش توی بحث ها شرکت میکنم و سعی میکنم به دیگران بفهمونم که مغرور نیستم. خلاصه که هیچکس که کاری واسه من نکرده و من در استانه 31 سالگی وحشت دارم که برای همیشه تنها بمونم. واسه همین میخوام خودم یه کاری واسه خودم انجام بدم. اینجا توی محل کارم پسری هست که مدت کوتاهی باهاش کار میکردم. البته میدونم مشکلاتی داره که باعث میشه به ازدواج فکر نکنه ولی از طرفی میفهمم که کمی توجهش به من هست. ولی متاسفانه الان توی دو تا گروه مجزا کار میکنیم و من به ندرت در حد سلام و اینا میبینمش. با توجه به شناختی که توی مدت یکماهه همکاریمون ازش پیدا کردم و تعاریف بقیه همکارا به نظرم مورد خوبی هست همش فکر میکنم اگه همکاریمون ادامه پیدا میکرد شاید اونم علاقه اش بیشتر میشد و قدم جلو میذاشت ولی الان احتمال بیخیال شدن خیلی زیاده. من دلم میخواد یه کاری کنم که اونو جذب کنم ولی نمیدونم چه کار میشه کرد ؟ گفتم شاید دوستان تجربه ای داشته باشن
    اینم بگم که مقالات سایت رو مطالعه کردم ولی خوب چون من زیاد نمیبینم این اقا رو کاربردی نداره.
    نمبتونم هم کسی رو واسطه کنم چون به هیچکس اطمینان ندارم وممکنه ابروم رو هم ببرن
    البته میدونم که انتظار احمقانه ای دارم ولی گفتم شاید یک درصد امیدی باشه
    دوستان لطفن برام دعا کنید که راه زنگیمو پیدت کنم

  2. 2 کاربر از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده اند .

    nahid-111 (شنبه 19 مهر 93), SpecialBoy (شنبه 19 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.