به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array

    تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم

    سلام


    امروز مدرسه پسرم جلسه گذاشته بودند...


    از معلم پسرم راجع بهش پرسیدم میگفت از نظر درسی باهوش و با استعداد همون روز اول خودشو نشون داد اما فوق العاده بازیگوشه کلاس درس رو جدی نمیگیره!!


    وسط کلاس معلم داره درس میده میگه( بر محمد آل محمد صلوات) یا شعر میخونه معلمش وقتی میگه نخون پسرم میگه خانوم من شاعرم کلانی تو کلاس مزه میریزه و همه هم میخندند و نظم کلاس بهم میخوره...


    امروز معلمش جدی باهاش برخورد کرد اما فکر نمیکنم فایده داشته باشه!!!


    و اما بازیگوشی و شیطنت پسرم که خطرناکه...


    دیروزپسرم تو سرویس بهداشتی بعد از شستن دستاش آب دستشو
    میپاشه به اینور و اونور یه دانش آموز پایه پنجم میخواست کتکش بزنه
    پسرم فرار کرد پسره بهش رسید و پسرمو هلش داد سر پسرم خورد به
    یه دانش آموز دیگه الان هر دوتاشون سرشون ورم کرده و درد داره


    معلمش بهم گفته باهاش صحبت کنم
    ممنون میشم کمکم کنید
    چه رفتاری از خودم نشون بدم پسرم کمی جدی تر باشه!!!؟

  2. 6 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    elham.e (پنجشنبه 10 مهر 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), maedeh120 (دوشنبه 07 مهر 93), paiize (سه شنبه 08 مهر 93), parsa1400 (سه شنبه 08 مهر 93), terme00 (دوشنبه 07 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا به پسری که دوسش دارم ابراز علاقه کنم؟
    توسط مهلا جون در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 اسفند 95, 12:36
  2. به پسر خاله ام بگم دوسش دارم ؟ مایلم با او ازدواج کنم
    توسط shaghayegh_rst در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 خرداد 94, 07:21
  3. واکنش مادرم نسبت به پسر و عروسش
    توسط maryam_gh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 فروردین 93, 16:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.