نه عزیزم چرا اشتباه اتفاقا خوبه که بچه رو تشویق کردی ...
البته بچه ها دو دسته ان
1.با محبت و کادو و این طور چیزا درست میشن
2.دسته دوم با داد و بیداد و کتک درست میشن
من خودم جز دسته دومم...
تشکرشده 1,447 در 508 پست
نه عزیزم چرا اشتباه اتفاقا خوبه که بچه رو تشویق کردی ...
البته بچه ها دو دسته ان
1.با محبت و کادو و این طور چیزا درست میشن
2.دسته دوم با داد و بیداد و کتک درست میشن
من خودم جز دسته دومم...
هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
"راهش را پیدا میکن "
هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
"بهانه اش را"
footer (سه شنبه 08 مهر 93), khaleghezey (دوشنبه 07 مهر 93), miladd (شنبه 25 بهمن 93), مهربونی... (دوشنبه 07 مهر 93),آرام دل(دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (سه شنبه 08 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)