به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23
  1. #21
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    با سلام

    شما باید دوره دارو درمانی را کامل کنی همچنین از عرقیات و دمنوش های آرامبخش هم استفاده کنی مثل عرق بادرنجبویه (فوق العاده آرامبخش هست ) و بهار نارنج ، دمنوش گل گاو زبان و همچنین از زعفران در چایی استفاده کن . بهتر هست به یک طب سنتی مراجعه کرده و داروهای گیاهی آرامبخش هم دریافت کرده در کنار دارویی که روانپزشک داده استفاده کنی . خیلی نگران نباش این بخاطر فشارهایی هست که دوره ای تحمل کرده ای . دقت کردی که وقتی آدم مشغول کار سنگین هست و وقت زیادی را روی کارهایی سنگین و پشت سر هم می گذارد در حین کار فشار آنرا و خستگی را زیاد احساس نمی کند اما همینکه وقت استراحت میشه کمی که استراحت کرد تازه کوفتگی ها شروع میشه . مشکلات و فشارهای روحی هم همینطور هست وقتی درگیرش هستی متوجه عوارضش نیستی همینکه از این فشارها عبور کردی و به اصطلاح تمام شد ، عوارضش آشکار میشه که یکیش همین افسردگی هست .

    توصیه می کنم یک چکاب خونی برای تشخیص کم خونی همچنین وضعیت بعضی از هورمونها از جمله تیرویید بدهید چون کم خونی و یعضی اختلالات هورمونی نیز این حالات را ایجاد می کند که با درمانش حل می شود
    .





  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Nilofar mordab (شنبه 14 تیر 93), شیدا. (شنبه 14 تیر 93)

  3. #22
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 دی 93 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-7-08
    نوشته ها
    352
    امتیاز
    3,876
    سطح
    39
    Points: 3,876, Level: 39
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    555

    تشکرشده 496 در 196 پست

    Rep Power
    50
    Array
    سلام ممنونم ازتون فرشته مهربون ایت توصیه هاتونو قبلا بهم گفتین و عمل کردم واقعا تاثیر خوبی داشت دارو درمانیمو دویاره شروع کردم گاهی ورزش میکنم گاهی وقتاهم بعضی وقتاهم آهنگ آرامبخش گوش میدم دمنوشای گیاهیم مرتب میخورم خیلی بهتر شدم خیلی کمتر عصبی میشم آرامش عجیبی پیدا کردم ولی الان مشکلم مشکل مالی و کار همسرمه واقعا دیگه نمیدونیم باید چکارکنیم یه ندونم کاری کرده شش ماهه داریم عذاب میکشیم تا حالا از پس انداز من و هرچی طلا داشتم فروختیم تواین 6ماه اموراتمونو گذروندیم حالا دیگه پساندازمونم ته کشیده هیچ کاریم نتونسته بکنه طلبکاراهم فشار اآوردن تواین 6ماه اصلا نتونسته کارکنه سرمایه اش رو از دست داده حالا اگر اعتبار داشت میتونست یه کاری بکنه با این بدهیو طلبکاراش اعتبارشم خراب شده قراربود وام بگیره من راضی نبودم خیلی ضرر داشت 5سال ماهی حدود 3ونیم ملیون پس بده گفتم نکنه یه ماه نتونستی بدی آخرشم جور نشد دیگه نمیدونم چکارباید بکنیم دادگاهم که 6ماهه همش میگن باید کارای اداریش طی بشه آخرشم آیا بشه پول رو ازش ببگرین آیا نشه نمیدونم شما یه راه حل بدید باوضع الان و این بهم ریختن همسرم و کارش چکارنم اونم همش ازمن میپرسه بنظرت دیگه چه راهی باید بریم باید چکارکنم چ را درست نمیشه منم موندم چی بگم

  4. کاربر روبرو از پست مفید Nilofar mordab تشکرکرده است .

    maryam240 (جمعه 26 تیر 94)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم
    بنظر من خانومها اعصابشون با هورمونهای زنانه کاملا رابطه مستقیم داره.اول از همه همه هورموناتو هم زنانه و هم تیروعید چک کن.بعد هم در صحبتات فهمیدم افتادی در مثلت زحمت دکتر هولاکویی یعنی فاز افسردگی شدید .برای شروع سی دی های دکار هولاکویی انتشارات ما و شما داره.در رابطه با خشم و عصبانیت و افسردگی و اظطراب و شخصیت سالم و نا سالمو بخر و گوش کن حتی ۲ بار.برات مفیده.بعد تمام این مراحل پیش مشاور برو که کمکت کنه اگر شوهرتم حرفی زد بگو تو چطور میخوای منو از این حال در بیاری؟ تخصصی مگه شوهرتون داره ؟ این خشم شما در اینده فرزندت بسیار نقش مهمی در شخصیتش و زندگیش در بر داره.تنبیه بدنی لطمه بزرگی به بچه وارد میکنه.سی دی تعلیموو تربیتش هم بگیر

  6. کاربر روبرو از پست مفید sara5588 تشکرکرده است .

    Nilofar mordab (یکشنبه 22 تیر 93)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.