تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
Nilofar mordab (شنبه 14 تیر 93), شیدا. (شنبه 14 تیر 93)
تشکرشده 496 در 196 پست
سلام ممنونم ازتون فرشته مهربون ایت توصیه هاتونو قبلا بهم گفتین و عمل کردم واقعا تاثیر خوبی داشت دارو درمانیمو دویاره شروع کردم گاهی ورزش میکنم گاهی وقتاهم بعضی وقتاهم آهنگ آرامبخش گوش میدم دمنوشای گیاهیم مرتب میخورم خیلی بهتر شدم خیلی کمتر عصبی میشم آرامش عجیبی پیدا کردم ولی الان مشکلم مشکل مالی و کار همسرمه واقعا دیگه نمیدونیم باید چکارکنیم یه ندونم کاری کرده شش ماهه داریم عذاب میکشیم تا حالا از پس انداز من و هرچی طلا داشتم فروختیم تواین 6ماه اموراتمونو گذروندیم حالا دیگه پساندازمونم ته کشیده هیچ کاریم نتونسته بکنه طلبکاراهم فشار اآوردن تواین 6ماه اصلا نتونسته کارکنه سرمایه اش رو از دست داده حالا اگر اعتبار داشت میتونست یه کاری بکنه با این بدهیو طلبکاراش اعتبارشم خراب شده قراربود وام بگیره من راضی نبودم خیلی ضرر داشت 5سال ماهی حدود 3ونیم ملیون پس بده گفتم نکنه یه ماه نتونستی بدی آخرشم جور نشد دیگه نمیدونم چکارباید بکنیم دادگاهم که 6ماهه همش میگن باید کارای اداریش طی بشه آخرشم آیا بشه پول رو ازش ببگرین آیا نشه نمیدونم شما یه راه حل بدید باوضع الان و این بهم ریختن همسرم و کارش چکارنم اونم همش ازمن میپرسه بنظرت دیگه چه راهی باید بریم باید چکارکنم چ را درست نمیشه منم موندم چی بگم
maryam240 (جمعه 26 تیر 94)
تشکرشده 3 در 3 پست
عزیزم
بنظر من خانومها اعصابشون با هورمونهای زنانه کاملا رابطه مستقیم داره.اول از همه همه هورموناتو هم زنانه و هم تیروعید چک کن.بعد هم در صحبتات فهمیدم افتادی در مثلت زحمت دکتر هولاکویی یعنی فاز افسردگی شدید .برای شروع سی دی های دکار هولاکویی انتشارات ما و شما داره.در رابطه با خشم و عصبانیت و افسردگی و اظطراب و شخصیت سالم و نا سالمو بخر و گوش کن حتی ۲ بار.برات مفیده.بعد تمام این مراحل پیش مشاور برو که کمکت کنه اگر شوهرتم حرفی زد بگو تو چطور میخوای منو از این حال در بیاری؟ تخصصی مگه شوهرتون داره ؟ این خشم شما در اینده فرزندت بسیار نقش مهمی در شخصیتش و زندگیش در بر داره.تنبیه بدنی لطمه بزرگی به بچه وارد میکنه.سی دی تعلیموو تربیتش هم بگیر
Nilofar mordab (یکشنبه 22 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)