به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 95 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1392-12-15
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,674
    سطح
    23
    Points: 1,674, Level: 23
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 19 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چگونه شروع به کار کنم ؟ برای شاغل شدن راهنماییم کنید

    سلام
    دختری 28 ساله هستم که خیلی رک بگم تو زندگیم هیچی نیستم و عرضه هیچ کاری رو هم ندارم.
    شدیدا به کارهای هنری مخصوصا نقاشی خیلی علاقه دارم از بچگی نقاشی می کنم و 4-5 ساله به صورت حرفه ای پشتش و گرفتم .
    اطرافیان می گن نقاشیام خوبه از کارام هم خوششون می اد ولی خودم که دید حرفه ای تری دارم و کارای دوستم که فقط 3 ساله کار می کنه رو می بینم ، از کارام نا امید می شم و باز هم سرخردگی می آد سراغم
    من عاشق نقاشی ام دیدن اینکه نمی تونم توش پیشرفت کنم و بهش تکیه کنم باعث می شه آخرین امیدم به زندگی رو هم از دست بدم.
    الان چند وقته که می خوام شروع به تدریس کنم ولی هر کاری که می کنم نمی تونم شروع کنم، احساس می کنم که از عهده اش بر نمی آم . ولی وقتی می رم آموزشگاه های مختلف و می بینم خیلی از مدرس های هنری رو می بینم که چقدر سطح کاریشون چه از نظر حرفه ای و چه از نظر سابقه ای از من پایین تره به خودم می گم که : آخه تو چرا نمی تونی تدریس کنی تو که خیلی مطالب بیشتری برای آموزش داری ( اصلا قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم با اینکه بخوام کار کسی رو زیر سوال ببرم )
    و بازهم یه مدت به فکرش می افتم که شروع به تدریس کنم اما همین که می خواد قضیه جدی بشه ترس برم می داره . اگه نتونم چی می شه . من که هنوز کارم به خوبیه استادم یا دوستم نیست.
    واقعا دیگه تو زندگیم خیلی بیچاره شدم نمی دونم چیکار کنم فقط روزها رو می گذرونم و هر روز افسردگیم بدترو بدتر می شه .
    چیکار کنم که بتونم شروع به آموزش کنم؟
    نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید البته اگر برای یه آدم بی عرضه راهی هم وجود داره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Nazlly تشکرکرده است .

    پونیو (جمعه 22 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. چرا موقع بحث با دیگران دستام و نصف تنم از شانه به پایین شروع به لرزیدن میکنه؟
    توسط shabnam22 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 16:14
  3. ::>> راهنماییهای مدیرهمدردی به دختر و پسران در موضوع رابطه و عواطف و
    توسط فرشته مهربان در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 02 بهمن 89, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.