به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array

    کار درستی کردم اعتراف رازهایم به همسرم؟

    سلام دوستای خوبی همدردی
    برام سخته که این مطالب رو بنویسم ولی خوب ناچارم چون برام ایجاد مشکل کرده....
    من 30 سالمه و همسرم 40 سالشه و زندگی خوبی داریم
    مشکل اینه که من از کودکی تا قبل از ازدواجم مورد تجاوز جنسی (نه کامل)از یکی از نزدیکانم قرار می گرفتم..و این باعث شده بود من افسردگی در حد خودکشی داشته باشم و این که من بر خلاف اعتقاداتام کارهایی هم کردم تا محیط زندگی برام راحتتر شه مثلا با پسرهایی دوست شدم و البته به قصد ازدواج که خودم با اونها به هم زدم....که بماند
    من 9 ساله ازدواج کردم و همسرم از هیچ کدوم از این موضوعات خبر نداشت تا این که چند وقت پیش ژست روشن فکری گرفت و یه رازهاییش رو به من گفت که من هم همه رازهام رو گفتم ولی همسرم مورد تجاوز جنسی رو نتونست هضم کنه و هی از من ریز و جرییات تجاوز رو می پرسه که من رو که سعی کردم فراموش کنم اذیت می کنه...با هم سر این که هی می پرسه دعوامون شد...حالا هم هی میگه تو بهترین سالهای عمر من رو گرفتی از من که چون بت تجاوز شده بوده هی من رو پس می زدی و....این که با اون طرف دیگه حرف نزن و کات کن و ازش متنفرم و....
    حالا هم رفته مشاور وقت گرفته...
    همش می گم کاش نگفته بودم بش ولی از طرفی دوست داشتم بدونه...
    همش هر کاری من تو رابطه رناشوییم می کنم می گه این کار کمه این کارت درست نیست چون بهت تجاوز شده بوده تو نمی تونی و اله و بله....حالا من که همه چی رو به لطف خدا فراموش کرده بودم و زندگیم روی دور خوب بود....حالا همش ترس ورم داشته...
    البته بگما الان دوباره همسرم کمی اروم شده
    به نطرتون کار خوبی کردم گفتم؟
    به نطر شما همسرم که مرد پاکی بوده بعدا می تونه با خودش کنار بیاد؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید کاغذ بی خط تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 10 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 94, 23:01
  2. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 21 شهریور 93, 11:37
  3. حال و احوال هستی
    توسط هستی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 خرداد 92, 02:14
  4. رابطمو قطع کردم آیا کار درستی کردم و حالم بهتر خواهد شد؟
    توسط ملن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 20:42
  5. +به نظر شما کار درستی کردم؟
    توسط محمد حسین در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 87, 00:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.