به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 مهر 93 [ 19:20]
    تاریخ عضویت
    1392-10-11
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    680
    سطح
    13
    Points: 680, Level: 13
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    390

    تشکرشده 100 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بی اعتمادی نسبت به پسرا در مورد ازدواج

    سلام دوستان

    همون طور که از اسم تاپیکمم پیداست ،مشکل من بی اعتمادی نسبت به جنس مخالفه در مورد ازدواج.

    این احساس اروم اروم تو من شکل گرفت و خودمم اوایل متوجه نبودم تا اینکه تو این تالار شروع کردم به خوندن مقاله ها و تاپیکای مختلف.

    تو بقیه ی زمینه های زندگیم خوش بینانه پیش میرم ولی قضیه ازدواج که پیش میاد انگار یه ادم دیگه میشم. من به خاطر زیبایی چهرم اغلب توجه اقایون بهم جلب میشه،همین باعث شده از زمانی که سن و سالم کم بود ، پیشنهاد های دوستی زیادی داشته باشم (چه معقول و چه غیر معقول) که همه رو رد میکردم -راستش اونقدرام برام راحت نبود چون از 18 سالگی تنهایی تو کشور دیگه ای زندگی کردم ،جای خالی خونوادمو خیلی زیاد احساس میکردم ولی خب همیشه دوس داشتم وارد یه رابطه ی پایدار بشم و ازدواج کنم ، به خودم میگفتم این دوستی ها به جایی نمی رسه..

    اینارو گفتم که بگم بعضی از این ادما ساده از کنار قضیه رد نمی شدن و دردسر درست میکردن. یه موردش هم کار به پلیس کشید.

    حتی کیسایی هم بودن که پیشنهاد ازدواج میدادن، حالا به هر دلیلی وقتی جواب منفی میشد ، برخوردای بدی نشون میدادن. تلافی میکردن .همه این جریانا تاثیر بدی روی نگرش من نسبت به پسرا گذاشت. گاهی این سوال واسم پیش میاد که پسرا ممکنه واقعا کسی رو دوس داشته باشن....مثلا همین کیسای ازدواجی که من گفتم ، اگه قصدشون ازدواج بود پس لابد تا حدی علاقه و دوس داشتن در میون بوده که پا پیش گذاشتن ولی رفتارای بعدیشون تناقض داره ! ادم کسی رو که دوس داره رو ازیت نمیکنه ! پس یعنی دوس داشتنی در کار نبوده ، همینجوری اومدن جلو.....

    الان طوری شده که وقتی پیشنهاد رسمی خواستگاری هم دارم ، با بد بینی به طرفم نگاه میکنم .دست خودم نیست ، همش میاد تو ذهنم که اینم مثل بقیه ادعا میکنه.

    اگه کسی بگه چهره ی شما به دلم نشسته ، دیگه الرژی پیدا کردم ، خودم با خودم میبرم و میدوزم که فقط قیافه ی من چشمشو گرفته .دیگه سراغ شناخت طرف نمیرم کلا ردش میکنم.

    میفهمم رفتارم درست نیست ولی نمی دونم چطوری درستش کنم??. انگار از درون گارد گرفتم???

    البته از وقتی اومدم این سایت ،جوابای بعضی از اقایونو که میخونم تو تاپیکای مختلف واقعا امیدوار شدم. اینکه پسرایی هستن که قصد زندگی کردن دارن .

  2. 3 کاربر از پست مفید ayda86 تشکرکرده اند .

    Elena1994 (سه شنبه 06 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 06 اسفند 92), reihane_b (چهارشنبه 07 اسفند 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به پسرهااعتمادندارم ایامن بدبدبینم؟
    توسط roseflower در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 فروردین 93, 18:50
  2. به پسرا کاملا بی اعتمادم
    توسط nadianadia1366 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 31 شهریور 91, 15:18
  3. عدم اعتماد و شکاکی دوست پسرم نسبت به من
    توسط نیکا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 22 اردیبهشت 91, 00:40
  4. اعتماد به نفس کاذب در پسران!
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 شهریور 89, 08:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.