سلام
من اينقدر داغونم كه نميدونم از كجا شروع كنم
من الان نزديك ١٤سال كه در امريكا موقيم هستم يعنى وقتى پسرم ٥سالشًبود اينجا اومديم
حالا پسر ١٩ساله من يه دختر ١٨ساله را حامله كرده و جالب اينه كه با پرويي تمام ميگه دوست دخترش ميخواد بچه شو نگه داره و وسايلش و جمع كرده و رفته با اون دختر خانم زندگى ميكنه
من رفتم و با اون دختر صحبت كردم ميگم هنوز سنت كمه ميتونى اينده خوبى داشته باشى بيا بچه را سقط كن ولى ميگه من ميخوامش خدا بهم داده و بايد نگهش دارم
اخه بگين من چيكار كنم اون طفل بيگناه كه قراره ٢تا بچه پدر و مادرش باشن كه من مطمئنم اينها ٢٤،٢٥سالشون بشه ول ميكنن همو و فقط يه كودك معصوم قربانى
و بدتر همه اينكه شوهرم كاملا حاميشونه و تمام مخارج زندگيشونو ميده و به من ميگه بايد خوشحال باشى كه تو اين سنه كم داريم مادر بزرگ پدر بزرگ ميشيم
واقعا نياز به كمك دارم كه چه جورى با اين مسئله كنار بيام
اينجا كه هر مشاورى رفتم ميگن چرا اينقدر سخت ميگيرى اونا سن قانونى دارنو تو فقط خودتو الكى ناراحت ميكنى
ايا واقعاً اين مسئله الكى؟